دلایل اصلی افزایش موارد کرونا در سیستان و بلوچستان/ افزایش شدت بیماری در مبتلایان به دلتا کرونا

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد ملی تاج ، با ذکر دلایل افزایش شدت بیماری بیماری کرونا قلب در استان سیستان و بلوچستان ، گفت:.

در مصاحبه ای با خبر روزانه ، دکتر مسعود مردانی وی گفت: متأسفانه استانهای جنوبی کشور به ویژه هرمزگان ، سیستان و بلوچستان در ابتدای قله پنجم تاج بودند و این روند در حال نزدیک شدن به شهرهای مرکزی کشور است در حالی که شاهد یک افزایش در شهرهای قرمز. “

وی افزود: متأسفانه دوماوند ، فیروزکوه و آمل نیز در بالای کشور قرمز شده اند.

در مورد وضعیت فعلی استان سیستان و بلوچستان ، مردانی خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود امکانات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پس از گرمای هوا شاهد چنین وضعیتی هستیم. از طرف دیگر ، ممکن است سویه ویروس باعث این وضعیت شود.

وی در مورد ظهور قله پنجم تاج در کشور گفت: نشانه هایی از ظهور قله پنجم تاج در کشور وجود دارد اما باید به طور رسمی ستاد ملی تاج اعلام شود.

این مرد درباره علائم تاج دلتا یا تاج هند گفت: “افرادی که دچار این نوع جهش هستند علائم شدیدتری را تجربه می کنند و از نظر مرگ و میر می توان گفت که مرگ و میر آنها بیشتر است.”

“پزشکان کار خود را انجام می دهند ، داروها و اکسیژن کافی است ، اما در عین حال توصیه جدی ما به مردم – برای دانستن تفاوت. تاج هند ، آفریقا ، انگلیس ، چینی و غیره وجود ندارد. تنها راه ایمنی در شرایط فعلی – از پروتکل ها پیروی کنید ، از ماسک استفاده کنید ، دستان خود را بشویید ، در جلسات و فاصله اجتماعی شرکت نکنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا