فروشگاه رونیا یا زیار دکور، از کدام خرید کنیم؟

در اولین قدم از مجموعه بخش هایی که رونیا و زیار دکور را در آنها مقایسه خواهیم نمود به بررسی این دو فروشگاه اینترنتی حوزه دکوارسیون از نظر تنوع محصولات خواهیم پرداخت

همانطور که مطمئنا با پیگیری روزانه اخبار به آن آگاه شده اید با گرانی دلار، کاهش تولیدات داخلی و واردات از خارج مصالح ساختمانی در انواع و اقسام مختلف افزایش قیمت های چشمگیر و مداومی را به چشم دیده است، به گونه ای بسیاری از افرادی که در گذشته به فکر ساخت و ساز یا تغییر دکوراسیون کلی منزل خود بوده اند امروزه دیگر تمایلی به انجام این کار تمایلی ندارند و بیشتر مایلند تا با خرید پوستر دیواری، کاغذ دیواری، دیوارپوش یا پارکت رنگ و رخی تازه به منزل خود داده و با هزینه بسیار کمتری تغییر دکوراسیون مد نظر خود را انجام دهند.

از این رو قصد داریم تا در این مقاله به بررسی دو سایت مطرح در حوزه فروش متریال های تغییر دکوراسیون منزل یعنی فروشگاه رونیا و فروشگاه اینترنتی دکوراسیون داخلی زیار دکور بپردازیم، از این رو پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید تا در انتها بتوانید به خوبی تصمیم بگیرید که متریال های مورد نیاز برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود را از کدام فروشگاه خریداری نمایید.

بررسی فروشگاه رونیا و زیار دکور از نظر تنوع محصولات

در اولین قدم از مجموعه بخش هایی که رونیا و زیار دکور را در آنها مقایسه خواهیم نمود به بررسی این دو فروشگاه اینترنتی حوزه دکوارسیون از نظر تنوع محصولات خواهیم پرداخت. پس از بررسی هر دو سایت فروشگاه رونیا و زیار دکور مشخص می شود که این دو فروشگاه به خوبی بر روی تنوع محصولات خود کار کرده اند اما با بررسی تخصصی تر و عمیق تر پی خواهید برد که زیار دکور در برخی از دسته ها تنوع محصولات بسیار بیشتری را لحاظ کرده است و همچنین چندین دسته بندی محصول بیشتر از رونیا داشته که همین امر سبب می شود تا دست خریداران متریال های تغییر دکوراسیون داخلی بسیار بازتر شده و بتوانند به خوبی هر محصولی که نیاز دارند تا در هر دسته بندی در فروشگاه زیار دکور یافته و نسبت به خرید آن اقدام کنند.

این تنوع محصولات و دسته بندی محصولات بالای زیار دکور سبب می شود تا کاربران بدون نیاز به مراجعه به سایت دیگری به راحتی تمام نیازهای خود را به پوستر دیواری، کاغذ دیواری، دیوارپوش، پارکت، موکت و… تامین کرده و دست پر زیار دکور را ترک نماید.

امکان خرید آنلاین در فروشگاه رونیا و زیار دکور چگونه است؟

با بررسی بخش خرید آنلاین هر دو فروشگاه رونیا و فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی زیار دکور می توان به این نتیجه رسید که فرایند خرید آنلاین هر دو فروشگاه در بسیاری از موارد شبیه به یک دیگر و مطابق با اصول فروش اینترنتی است.

نکته ای که در بحث خرید انلاین محصولات از فروشگاه رونیا و زیار دکور تفاوت ایجاد می کند این است که شما در رونیا تنها یک محصول را با یک قیمت و شرایط ارسال و گارانتی مشاهده می کنید، این در حالی است که زیار دکور به عنوان یک فروشگاه مارکت پلیس در حوزه دکوراسیون عمل کرده و این امکان را به خوبی فراهم کرده است تا شما بتوانید پس از مشاهده تصاویر و ویدیوهای مربوط به محصول مورد نظر از میان انواع فروشندگان محصول مورد نظر که هر یک شرایط و گارانتی های مختلفی را برای محصول ارائه داده اند انتخاب کنید و بدین صورت مطمئنا دست شما بیش از پیش در انتخاب محصولات و خرید اینترنتی باز خواهد شد و موجبات رضایت شما از خرید محصولات دکوراسیون داخلی مورد نیاز خود بیش از پیش فراهم آورده می شود.

بررسی قیمت محصولات فروشگاه رونیا و زیار دکور

گام بعد نوبت به بررسی قیمت محصولات فروشگاه رونیا و مقایسه آن با قیمت محصولات موجود در فروشگاه پوستر دیواری و کاغذ دیواری زیار دکور می رسد. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که فروشگاه رونیا از نظر قیمتی به طور میانگین 20 درصد از قیمت کلیه فروشگاه های اینترنتی قیمت بالاتری را برای محصولاتش در نظر گرفته است، این در حالی است که زیار دکور با سیاستی قابل تحسین شرایطی را فراهم آورده است تا فروشندگان مختلف محصولات بتوانند قیمت خود را تعریف کنند و خریدار با توجه به قیمت های موجود برای هر محصول و با توجه به شرایط هر یک نسبت به خرید محصول موجود اقدام نماید. همین امر سبب شده است که شما در بسیاری از محصولات شاهد وجود قیمتی حتی تا 50 درصد کمتر از قیمت ارائه شده توسط فروشگاه رونیا باشید.

کیفیت محصولات فروشگاه رونیا در برابر زیار دکور چگونه است؟

کیفیت جنس هایی که به صورت اینترنتی به فروش میرسند بسیار مهم است از این رو فروشگاه های اینترنتی بسیار بیشتر از فروشگاه های حضوری به مبحث کیفیت محصولات خود اهمیت دهند. در رابطه با بحث کیفیت با توجه به قیمت بالای محصولات فروشگاه رونیا محصولی از آنها جهت بررسی خریداری نشد اما از کامنت هایی که در زیر بسیاری از محصولات آنها درج شده بود می توان به این نتیجه رسید که سهم قابل توجهی از خریداران محصولات از کیفیت اجناسی که برای آنها نصب شده است راضی نبوده اند.

جهت بررسی کیفیت محصولات زیار دکور یک پوستر دیواری و یک سری کاغذ دیواری از یکی از فروشندگانی که از طریق زیار دکور محصول خود را به فروش گذاشته اند خریداری شد، با بررسی کیفیت محصول خریداری شده از زیار دکور این نتیجه به دست آمد که کیفیت محصول ارائه شده نسبت به قیمت پرداختی (که حدود 15 درصد ارزانتر از سایر فروشگاه های اینترنتی بود) کیفیت بسیار بالا و مطلوبی بود.

ضمانت کیفیت محصولات در فروشگاه رونیا و زیار دکور چگونه است؟

همانطور که میدانید بسیاری از فروشگاه هایی که به اجناس خود اطمینان دارند آنرا ضمانت کرده و مدت زمانی را تعیین می کنند تا در صورتی که تحت شرایط مربوط به ضمانت نامه اگر محصول مورد نظر دچار مشکل و آسیبی شد بتوانند نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند.

در بحث خرید لوازم تغییر دکوراسیون داخلی نیز این امر صادق است و انتظار می رود که فروشندگان اینترنتی ضمانت های قابل قبولی را از محصولات خود انجام دهند. با بررسی ضمانت های قید شده در هر دو سایت رونیا و زیار دکور به این نتیجه خواهید رسید که این دو فروشگاه به طور میانگین 2 سال را برای گارانتی محصولات خود در نظر گرفته اند.

ارسال محصولات در فروشگاه رونیا و زیار دکور به چه صورتی است؟

ارسال و تحویل به موقع یکی دیگر از دغدغه هایی است که کاربران وب همواره با آن دست و پنجه نرم کرده و می کنند. طبق موارد قید شده در هر دو سایت زیار دکور و رونیا این دو سایت برای محصولات مختلف خود زمان آماده سازی و ارسال 2 الی 3 روزه را در نظر گرفته اند که با توجه به اینکه برخی از محصولات مانند پوستر دیواری نیازمند طراحی و چاپ است زمان معقولانه و مناسبی است.

جمع بندی نهایی نقد و بررسی بی طرفانه و منصفانه فروشگاه رونیا با فروشگاه اینترنتی زیار دکور

در پایان برای جمع بندی موضوع مقایسه فروشگاه رونیا و فروشگاه دکوراسیون داخلی زیار دکور می توان اینطور گفت که در صورتی که به دنبال کالای ارزانتر، با دوام تر، با کیفیت تر هستید پیشنهاد ما طبق بررسی های صورت گرفته انتخاب فروشگاه زیار دکور است، زیرا با توجه به تنوع بالاتر محصولات و دسته بندی هایی که این فروشگاه ارائه می کند شما می توانید از میان چندین تامین کننده، فروشنده ای که مد نظر دارید را انتخاب کنید و محصولات مورد نظر خود را از وی خرید کنید. همچنین امکان چاپ تصویر دلخواه خود بر روی محصولاتی همچون پوستر دیواری نیز برای شما فراهم است که می توانید از این خدمت جانبی زیار دکور نیز استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا