فعالیت انجمن بلاکچین به دستور وزارت کشور متوقف شد

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مشورتی اسلامی از دستور وزارت کشور مبنی بر تعلیق فعالیت های انجمن بلاکچین خبر داد.

رحیم زارا در گفت وگو با خبر روزانه ، با اشاره به فعالیت برخی از انجمن ها و سازمان های فعال در منطقه رامرز که اقداماتی را در این زمینه انجام داده و کشور را به عنوان یک سازمان غیردولتی ترک کرده اند ، اظهار داشت: فعالیت انجمن Blockchain را به دلیل برخی تعلیق کنید تخلفات

وی افزود: وزارت امور اجتماعی روز گذشته در نامه ای به هیئت مدیره انجمن بلاکچین دستور داد فعالیت خود را به طور کامل متوقف کنند و در این نامه به گزارش های دریافت شده اقدامات خلاف اساسنامه و مغایر با تعهدات خود اشاره دارد. “این تخلفات انجمن تکنسین های بلاکچین (بلاکچین) دستور داد که از تاریخ اطلاع رسانی همه اقدامات را متوقف کند.

زارع ادامه داد: در این نامه با بیان اینکه مسئولیت هرگونه سو abuse استفاده و نقض عنوان و پروانه سازمان به عهده اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آن است ، از حاضران خواست دلایل صدور لیست هشدار را به از این انجمن غیرانتفاعی بخواهید اسناد لازم را برای اقدامات خود در زمینه ارزهای رمزپایه و ارتباط با شرکتهای فعال در این زمینه ارائه دهد.

به گزارش خبر روزانه ، در چند روز گذشته پس از انتشار گزارش فعالیت برخی از شرکت های منطقه رامسر در وب سایت انجمن بلاکچین و تبلیغات این شرکت های خاص برای خروج از کشور ، تعدادی از نمایندگان مجلس از وزارت کشور خواستار با این تخلفات برخورد کنید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا