برترینهای کسب و کارعمومی

فواید اسپرسو برای مردان

در این مقاله به بررسی برای مردان می پردازیم؛ همانطور که می دانید بطور کلی و آماری مردان تمایل بیشتری از زنان به نوشیدن قهوه اسپرسو دارند، پس اگر شما آقای محترم هم جزو مردانی هستید که قهوه زیاد می نوشید با مطالعه این مقاله به خواص آن پی خواهید برد و با این نعمت الهی و دانه های خوشرنگ قهوه ای معجزه گر بیشتر آشنا خواهید شد و مطمئن باشید پس از آگاهی کامل یکی از مشتری های پر و پا قرص قهوه های اسپرسوی که در سراسر ایران دارد خواهید شد و یا بصورت آنلاین از خرید خواهید کرد؛ با ما همراه باشید.

قهوه اسپرسو و سیستم عصبی مردان:

قهوه اسپرسو بخاطر وجود ماده کافئین اثرات مثبت فراوانی بر سیستم عصبی آقایان دارد، بدین صورت که یکی از اثرات مهم مصرف قهوه اسپرسو ایجاد هماهنگی بین سیستم عصبی فرد با عضللات است که در بین ورزشکاران مبتدی یا حرفه ای همچنین مردانی که فعالیت بدنی زیادی در شغل خود دارند اهمیت ویژه ای دارد. بنابر این بهتر است صبح زیبای خود را با نوشیدن یک قهوه اسپرسو از کافی پارس زیباتر کنید.

قهوه اسپرسو و پارکینسون در مردان:

دو بیماری متداول که ریشه عصبی دارد و در مردان در سنین بالا بیشتر شایع است بیماری های پارکینسون و آلزایمر است، این دو بیماری تاثیر زیادی روی سلامتی و روند زندگی ایشان می گذارد و باعث از کار افتادگی و ناتوانی شان می شود که بسیار غم انگیز می باشد؛ مصرف منظم و روزانه قهوه اسپرسو با ایجاد تعادل و ارتباطی که بین عظله و سیستم عصبی ایجاد می کند تا 60 % از ابتلا به این بیماری در مردان جلوگیری می کند.

پس شما آقای محترم در هر سنی که هستید اگر نوشیدن قهوه را شروع نکرده اید از همین امروز حداقل روزی 3 تا 5 فنجان قهوه اسپرسو کافی پارس را برای سلامت ماندن خود در زمان حال و آینده مصرف کنید.

برای خرید قهوه بصورت فله ای می توانید به سایت کافی پارس مراجعه کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قهوه اسپرسو و آلزایمر در مردان:

طبق آمار بدست آمده در دنیا خطر ابتلای مردان به آلزایمر که نوعی از بیماری عصبی می باشد در مردان بیشتر از زنان است که در سنین بالا اتفاق می افتد و باعث از بین رفتن حافظه کوتاه مدت و فراموشی می شود. مردان اگر از سن پایین یعنی جوانی مصرف روزانه و منظم قهوه اسپرسو را شروع کنند مسلما در آینده می توانند تا 60% از ابتلا به این بیماری جلوگیری کنند. انواع قهوه های نمایندگی های کافی پارس را می توانید در شهر خود ببینید، خرید و میل نمایید تا از سلامت روح و روان خود مراقبت نمایید.

کاهش افسردگی با قهوه اسپرسو در مردان:

مصرف قهوه اسپرسو در مردان و زنان بخاطر وجود کافئین جادویی و حس شادابی و سرزندگی که در فرد ایجاد می کند و باعث ایجاد انگیزه برای کار و ادامه زندگی می شود، از افسردگی جلوگیری می نماید. در جوامعی که مردم ن بصورت روزانه و منظم صبح خود را با قهوه اسپرسو شروع می کنند و در طول روز نیز برای ریکاوری و رفع خستگی چند فنجان دیگر هم مصرف می نمایند، درصد خودکشی و افسردگی 50% کمتر می باشد. پس نوشیدن قهوه اسپرسو از نمایندگی کافی پارس در شهر خودتان را فراموش نکنید تا همیشه سرزنده و امیدوار به زندگی باقی بمانید.

درمان ناباروری با قهوه اسپرسو:

در مطالعاتی که بر روی رابطه ناباروری مردان با قهوه شده است، محققان به این نتیجه رسیده اند که مصرف منظم و روزانه قهوه اسپرسو در مردان باعث می شود که از نظر باروری و عملکرد جنسی قویتر و موفق تر از مردان دیگر باشند و اسپرم های باروری داشته باشند. کافئین موجود در قهوه اسپرسو باعث ایجاد افزایش سرعت اسپرم در مردان می شود و حتی می توان از آن بعنوان اساس درمان ناباروری مردان نام برد. تحقیقات نشان داده است که مردانی که قهوه اسپرسو مصرف می‌کنند در مقایسه با مردانی که قهوه مصرف نمی‌کنند، بدون توجه به وزن، سن یا فشار خون، کمتر با اختلال نعوظ مواجه می‌شوند.

میزان کافئین قهوه رابطه مستقیمی با ترشح هورمون تستوسترون دارد و در عملکرد رابطه جنسی را بهبود می بخشد. مقاله دیگری نیز در سایت کافی پارس موجود است بنام که حتما پیشنهاد می کنیم آن را نیز با دقت مطالعه بفرمایید، در ضمن نوشیدن کافی پارس را در هر جای ایران که هستید فراموش نکنید.

پروستات و قهوه اسپرسو:

یکی از بیماری های شایع و مخصوص آقایان بیماری پروستات است که در بسیاری موارد در صورت دیر متوجه شدن آن کشنده نیز می باشد. در این بیماری، پروستات دچار التهاب می شود که بر روی باروری، زندگی عادی و جنسی مردان تاثیر می گذارد و این توانایی مهم را از ایشان می گیرد. در مقاله خواص قهوه اسپرسو که در آن از آنتی اکسیدان ها صحبت شده است و پیشنهاد می شود حتما آن را مطالعه کنید به تاثیر آنتی اکسیدان های موجود در قهوه اسپرسو که باعث کاهش اثر رادیکال های آزاد می شود هم گفته شده است و خبر خوب اینکه کافئین موجود در قهوه اسپرسو، التهاب پروستات را کم می کند.

قهوه اسپرسو و تاثیر آن بر کبد مردان:

کبد یکی از حیاتی ترین اعضای بدن چه در مردان و چه در زنان می باشد و سلامت آن وابستگی زیادی به رژیم غذایی مناسب دارد. بدلیل سبک زندگی مدرن و استفاده زیاد از غذاهای ناسالم سرخ کردنی و چرب، همچنین استفاده از مشروبات الکلی این بیماری در حال گسترش بین مردم می باشد که به آن کبد چرب گفته می شود که در حالت پیشرفته تر و درمان نشدن آن، تبدیل به سیروز کبدی می شود که کشنده است.

مطالعات دانشمندان نشان داده است که مصرف مرتب و روزانه قهوه اسپرسو و قراردادن آن در رژیم غذایی برای جلوگیری از دچار شدن به این بیماری تاثیر مستقیم و بسزایی داد و بین 40 تا 80 درصد از بروز آن جلوگیری می کند. به همین دلیل به شما آقایان که حتما سلامتی تان برایتان اهمیت دارد، نوشیدن روزانه قهوه اسپرسو را بصورت همیشگی از کافی پارس پیشنهاد می دهیم. همچنین می توانید برای داشتن نمایندگی کافی پارس به صفحه مراجعه فرمایید.

قهوه اسپرسو و تاثیر بر سرطان روده:

یکی از سرطان های رایج و متاسفانه کشنده دنیا سرطان روده می باشد که به تازگی محققان و دانشمندان کشف کرده اند که مردانی که بصورت مستمر و روزانه و منظم قهوه اسپرسو مصرف می کنند بین 30 تا 50 درصد کمتر در خطر ابتلا به این بیماری می باشند که دلیلش نیز وجود آنتی اکسیدان های موجود در قهوه می باشد. پس اگر تاکنون از قهوه استفاده نمی کرده اید به شما تاکید می کنیم روزی 3 تا 5 فنجان قهوه اسپرسو نوش جان کنید تا ازین بیماری کشنده در امان باشید. شما می توانید قهوه های کافی پارس را بصورت حضوری از نمایندگی های سراسر ایران و بصورت اینترنتی از سایت کافی پارس تهیه نمایید.

قهوه اسپرسو و داشتن موی سالم:

یکی از اتفاقات ناخوشایندی که برای آقاین می افتد و با افزایش سن بیشتر هم می شود، ریزش مو بخاطر کم شدن و از دست دادن فولیکول های مو است و دلیلش سرعت گرفتن ریزش مو بجای رشد موهای سر می باشد که باعث کم پشتی موها و در موارد شدیدتر طاسی سر می شود که البته در دنیای مدرن سال هاست که با کاشت مو و انتقال فولیکول قویتر از موی سر شخص این مشکل تا حدودی حل شده اما خوب دردسرهای خودش را نیز دارد.

قیمت نیز یکی از عوامل قابل توجه در خرید قهوه اسپرسو  است. با این حال، توجه داشته باشید که گاهی اوقات ارزانی هزینه ممکن است به کاهش کیفیت منجر شود. بهتر است تا حد امکان تعادل مناسب بین کیفیت و قیمت را در نظر بگیرید.

کافئین موجود در قهوه باعث افزایش خونرسانی به پوست سر و فولیکول های ضعیف شده مو می شود و نوشیدن روزانه و منظم قهوه اسپرسو به همراه مکمل های رشد و تقویت مو و همچنین شامپوهای حاوی کافئین، تعداد فولیکول های مو تا 46% و چرخه رشد و بقای مو تا 37% افزایش پیدا می کند. پس برای اینکه موهای نازنین خود را از دست ندهید و بتوانید بصورت طبیعی آنها را حفظ کنید خوردن روزانه قهوه اسپرسو کافی پارس را در کنار مکمل ها و شامپو و ماساژ پوست سر فراموش نکنید تا مجبور به کاشت موی دردناک و پردردسر نشوید.

دیابت در مردان و قهوه اسپرسو:

طبق آمار جهانی از هر 50 نفر در جهان 3 نفر به یکی از انواع دیابت دچار می باشد که دیابت نوع 2 خطرناک ترین آن است و رابطه مستقیمی با سیستم دفاعی بدن دارد.

برای پیشگیری ازین بیماری داشتن رژیم غذایی مناسب که حتما باید حاوی مصرف روزانه قهوه اسپرسو می باشد، لازم است چون کافئین موجود در آن و مصرف قهوه اسپرسو خطر مبتلا شدن به بیماری دیابت 2 را تا 50 % کاهش می دهد؛ برای توضیح بیشتر می توان گفت که هر فنجان قهوه اسپرسو حدود 7% مقاومت به انسولین را توسط سلول های بدن کاهش می دهد و این خبر خوبی برای دیابتی هاست که می توانند با مصرف قهوه کافی پارس از پیشرفت بیماری خود جلوگیری کنند و دیگران نیز با مصرف روزانه و منظم قهوه اسپرسو که در سایت کافی پارس بصورت خشک و کیلویی موجود است پیشگیری نمایند.

قهوه اسپرسو و ارتباط با کاهش وزن و لاغری مردان:

قهوه اسپرسو برای لاغر شدن و لاغر ماندن مردان با توجه به فیزیک خاص بدنی آنها ویژگی های خاصی دارد، کاهش وزن یکی از فواید قهوه تلخ با کافئین بالا برای مردان است که اگر همراه با فعالیت های ورزشی و قبل از استارت ورزش باشد تاثیر آن را دوچندان می کند. قهوه اسپرسوی تلخ قبل از ورزش هم باعث افزایش انرژی بدن و هم هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات خواهد شد و عملکرد بهتری را خواهید داشت، ضمن اینکه به چربی سوزی شما نیز در حین ورزش کمک بسزایی دارد؛ بنابر این به شما آقایان ورزشکار توصیه می شود قبل از شروع به تمرینات ورزشی حتما یک فنجان قهوه اسپرسو میل کنید.

قهوه اسپرسو ارتباط آن با کلیه:

مردانی که بیماری کلیوی ندارند می توانند با خیال راحت روزی 3 تا 5 فنجان قهوه اسپرسو میل کنند، اما اگر سابقه بیماری کلیوی و سنگ کلیه دارید در نوشیدن آن احتیاط کنید و حداکثر روزی 1 یا 2 فنجان قهوه اسپرسو بنوشید.

قهوه اسپرسو و مبارزه با سرطان:

نوشیدن منظم و روزانه قهوه اسپرسو از نوعی سرطان پوست و سرطان پروستات پیشگیری می کند و روندش را کندتر می کند. به شما پیشنهاد میکنیم مقاله خواص و فواید قهوه اسپرسو را حتما مطالعه کنید و از نوشیدن قهوه اسپرسو غافل نشوید.

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه:

درباره اینکه چه زمانی برای نوشیدن قهوه در مردان مناسب تر است با توجه به هورمون ها و آنزیم ها می توان به یک زمان تقریبی رسید، کورتیزول عامل استرس و هوشیاری است و در ساعات اولیه روز در پایین ترین سطح خود قرار دارد و به همین دلیل نوشیدن قهوه اسپرسو در ساعات اولیه صبح حدود 8 تا 11 به هوشیاری شما کمک بسزایی می کند و حتی بر خوب شدن خلق و خوی شما موثر می باشد.

از ساعت 12 تا 6 عصر سطح کورتیزول در بالاترین حد خود می باشد، پس اگر در این ساعات قهوه ننوشید اتفاقی نمی افتد چون شما هوشیار می باشید و احساس خستگی ندارید؛ نوشیدن قهوه اسپرسو بعد از خوردن وعده غذایی به سیستم گوارش شما و هضم غذا کمک می کند و آن را بهبود می بخشد؛ درباره نوشیدن قهوه قبل و بعد از فعالیت ورزشی توضیح داده شد، شما می توانید قبل از ورزش برای کارایی بهتر عضلات قهوه بنوشید و بعد از ورزش برای جلوگیری از اسپاسم عضلانی و درد ناشی از تمرین قهوه اسپرسوی کافی پارس نوش جان کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا