قصه درمانی؛ راه حلی ساده برای اختلالات تغذیه ای

اختلالات خوردن در کودکان می تواند مشکلات مختلفی را در هنگام رشد ایجاد کند. بنابراین ، تشخیص زودهنگام و در نتیجه درمان سریع این اختلال می تواند به کودک شما کمک کند احساسات خود را کنترل کرده و در نتیجه اختلالات خود را کاهش دهد. درمان های مختلفی وجود دارد ، از جمله روان درمانی ، بازی درمانی و غیره. برای درمان اختلالات رفتاری و روانی در کودکان حتی نقاشی کودک زیبا – یکی از راه های درمان اختلالات مختلف. به این ترتیب ، با آگاهی بیشتر می توانید بهترین درمان را برای فرزند خود انتخاب کنید.

علائم اختلالات خوردن در کودکان را بشناسید

هرچه والدین زودتر از اختلالات روانی فرزندان خود آگاه شوند ، سریعتر و راحتتر می توانند آنها را به طور کلی کاهش داده یا از بین ببرند. شروع این اختلال در کودکان می تواند از سال اول زندگی شروع شده و تا سه سالگی ادامه داشته باشد. آگاهی از این اختلالات و مشکلات باعث آگاهی و آگاهی بیشتر والدین می شود و در نتیجه از بروز این اختلالات در کودکان جلوگیری می کند. بنابراین ، ما علائم بارز اختلالات خوردن را با هم مطالعه می کنیم.

کودک کاهش وزن

اگر کودک شما ناگهان وزن کم کرد ، ممکن است نشانه مشکل غذا خوردن باشد.

بیش از حد تمرین کنید

فعالیت بدنی بیش از حد و بیش از حد کودکان می تواند والدین را در مورد مشکل تغذیه کودکان به ویژه در کودکان لاغر هشدار دهد.

غذای پیچیده کودک

اگر یک نوزاد لاغر رژیم سخت می گیرد ، باید نگران آن باشید.

عادات غذایی غیر معمول

فرزند شما ممکن است عادات غذایی عجیبی داشته باشد. به عنوان مثال ، محتوای کالری غذاها را دائماً بررسی کنید.

پرخوری با وارونه کردن غذا

گاهی اوقات هنگام اختلال پرخوری ، کودک غذای مورد علاقه خود را پنهان می کند و سپس پرخوری می کند.

البته انواع مختلفی از اختلالات خوردن در کودکان وجود دارد. بی اشتهایی عصبی ، پرخوری عصبی ، پرخوری ، اجتناب و … متعلق به انواع اختلالات خوردن در کودکان است. بنابراین ، علائم زیادی از اختلالات مختلف خوردن در کودکان وجود دارد. اگر برخی از این علائم را در کودک مشاهده کرده اید ؛ حتما به رژیم غذایی و برنامه تغذیه او توجه بیشتری داشته باشید.

رنگ درمانی یکی از بهترین راه ها برای حل مشکلات تغذیه کودکان است

رنگ درمانی یکی از موثرترین درمان ها برای اختلالات دوران کودکی است. اگر کودک شما آنقدر خسته است که نمی توانید از روش های دیگر برای حل مشکلات غذایی او استفاده کنید ، می توانید با شاد کردن رنگ اتاق خواب او او را خوشحال کنید. حتی تصویری که ما ذکر کردیم یکی از زیر شاخه های رنگ درمانی در قالب نقاشی درمانی است. کودکان دچار سوء تغذیه به دلیل کسالت و افسردگی می توانند از اختلالات خوردن رنج ببرند. در این وضعیت می توانید با از بین بردن اختلالات خود با تکنیک های ساده مانند نقاشی و غیره به او کمک کنید.

طرح درمانی ؛  یک راه حل ساده برای اختلالات خوردن

دلایل مشکلات تغذیه ای کودکان چیست؟

علت دقیق مشکلات تغذیه ای در کودکان مشخص نیست. گاهی اوقات مشکلات غذایی کودک مستقیماً با مشکلات عاطفی او ارتباط دارد و گاهی به دلیل مشکلات جسمی او. اگر در کودک نشانه هایی از اختلال خوردن مشاهده کردید ، باید تمام جنبه های زندگی او را دقیقتر بررسی کنید تا علت اصلی آن مشخص شود.

سابقه درمان اختلالات خوردن کودکان

در کودکان خردسال می توانید کودکان را با تغذیه سالم از طریق افسانه ها آشتی دهید. برای فرزندان خود داستان هایی تعریف کنید که حاوی توصیه های اخلاقی و توصیه هایی در مورد تغذیه مناسب باشد تا کودکان به تغذیه سالم و به موقع تشویق شوند. زیرا کودکان با شخصیتها و داستانهای داستانهای کودکان همذات پنداری می کنند. به همین دلیل ، شما می توانید به طور غیر مستقیم نکات و رفتارهای زیادی را از طریق قصه گویی به فرزند خود بیاموزید.

ولک سایتی با محتوای کودکان است که شامل صدها درس کاردستی ، نقاشی کودکان و تعداد زیادی داستان کودک است که با استفاده از این داستان ها و خواندن آنها برای کودک ، به شما امکان می دهد با اختلالات احتمالی در فرزند خود آشنا شوید. این درمان را انجام دهید. برای مشاهده وب سایت Volk و دسترسی به سرگرمی های آن به http://www.voolak.com مراجعه کنید.
* گزارشات تبلیغاتی

دکمه بازگشت به بالا