برترینهای کسب و کارعلمی و پزشکی

قهوه گانودرما سوپریم نی نی سایت

قهوه سوپریم به خاطر داشتن ترکیبات انرژی زایی مثل جینسینگ و گانودرما می‌تواند در افزایش انرژی و سم زدایی بدن بسیار موثر باشد. مصرف منظم این نوشیدنی می‌تواند انرژی قشر خارجی دستگاه عصبی مرکزی را افزایش داده و آسیب‌های فیزیکی و بیولوژیکی که افراد معتاد تجربه کرده‌اند را درمان کند. افرادی که به دنبال مکملی مقوی برای درمان کبد چرب الکلی هستند، می‌توانند با مصرف قهوه سوپریم به رفع اختلالات کبدی خود کمک کنند. همچنین کافئین موجود در این نوشیدنی کمک می‌کند تا تحریک انتقال دهنده‌های عصبی و حس نیاز به مصرف مجدد مواد مخدر در افرادی که در مرحله ترک اعتیاد هستند، کاهش پیدا کند.

حضور ترکیبات موثر و فعالی جینسینگ و گانودرما در این نوشیدنی کمک می‌کند تا علاوه بر کبد، تمامی رگ‌های خونی سم زدایی شوند. قهوه سوپریم با بالا بردن آرامش و کیفیت خواب به شفاف شدن پوست کمک کرده و باعث بالا رفتن قدرت سیستم ایمنی بدن خواهد شد.

قهوه سوپریم برای کم کاری و پرکاری تیروئید

افراد بسیار زیادی در سراسر جهان هستند که از اختلالات تیروئیدی رنج می‌برند. داروهای بسیاری هم برای درمان کم کاری و پرکاری تیروئید وجود دارد. شما می توانید با استفاده از این مکمل غذایی پر خاصیت، تعادل هورمون‌های ترشح شده از غده تیروئید را تنظیم کنید.

این نوشیدنی به درمان و کاهش علامتی مثل خستگی، اضافه وزن، خشکی پوست، یبوست و گرفتگی عضلانی کمک می‌کند. مصرف مداوم قهوه سوپریم گانودرما می‌تواند در کاهش علامات بیماری کم کاری و پرکاری تیروئید موثر باشد.

قهوه سوپریم با تنظیم سطح هورمون‌های TSH,T3, T4 به افرادی با اختلالات تیروئیدی کمک می‌کند تا این افراد با کنترل اشتها و افزایش کیفیت خواب، آرامش بیشتری را در طول دوره درمان تجربه کنند.

قهوه گانودرما سوپریم برای دیابت

شاید بیشترین شهرت قهوه سوپریم تاثیر آن در درمان دیابت و کنترل قند خون باشد. این نوشیدنی با در بر داشتن خواص منحصر به فرد قارچ گانودرما و گیاه جینسینگ باعث می‌شود تا عملکرد پانکراس بهبود یابد و انسولین کافی در بدن ترشح شود.

بسیاری از افرادی که به دیابت نوع یک و دو مبتلا هستند می‌توانند به راحتی با مصرف چند دوره قهوه گانودرما، این بیماری را کنترل و درمان کنند. این مکمل غذایی پر خاصیت در کنار رعایت رژیم غذایی سالم به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید قند خون خود را در محدوده سالمی پایین بیاورید. توجه کنید که مصرف نوشیدنی جنسینگ و گانودرما به تنهایی و بدون هیچ‌گونه فعالیت فیزیکی و عدم رعایت رژیم غذایی نمی‌تواند معجزه کند.

قهوه سوپریم برای ریزش مو

مصرف شامپو می‌تواند در کنار نوشیدن قهوه سوپریم راه حلی بسیار مناسب و منطقی برای کاهش ریزش مو و افزایش تراکم و ضخامت تار موهای شما باشد.

در حقیقت این محصولات با تنظیم PH پوست سر و تغذیه رسانی به فولیکول‌های مو، پیاز مو را در چرخه رشد قرار داده و باعث می‌شود تا ریشه مو بتواند مقدار بیشتری از مواد مغذی را جذب خود کند.

گانودرما با کنترل ترشح هورمون دی هیدروتستوسترون می‌تواند در کاهش سرعت طاسی ژنتیکی در مردان نیز موثر باشد. خواص آنتی باکتریالی شامپوی گاندرما باعث می‌شود تا ریزش موی ناشی از میکروب‌های موجود در پوست کف سر درمان شود.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می‌تواند با تقویت سیستم ایمنی و افزایش آرامش روانی شما، طول دوره درمان ریزش مو را برای تان کوتاهتر کنند.

قهوه گانودرما سوپریم برای لاغری و کاهش وزن

مصرف بموقع و به اندازه قهوه سوپریم می‌تواند در کنترل و کاهش اشتها موثر باشد. کافی است تا قبل از صرف وعده‌های غذایی اصلی یعنی ناهار و شام، یک فنجان کوچک قهوه سوپریم گانودرما را مصرف کنید تا اشتهای شما به شدت کاهش پیدا کند.

از طریق کاهش اشتها، کالری دریافتی شما کاهش می‌یابد و شما می‌توانید در کمتر از چند ماه به وزن ایده آل خود برسید. توجه کنید که قهوه سوپریم به خاطر داشتن ترکیبات گیاه جنسینگ، در افزایش انرژی شما در طول روز موثر است و شما می‌توانید با نوشیدن این قهوه کافئین دار، با انرژی و انگیزه بیشتری برای عضله سازی و چربی سوزی ورزش کنید. قهوه سوپریم با افزایش استقامت شما باعث می‌شود تا در حین انجام حرکات ورزشی دیرتر خسته شوید و استقامت بیشتری در طول ورزش داشته باشید.

طریقه مصرف قهوه فوری گانودرما سوپریم برای لاغری

با توجه به اینکه مصرف مستقیم عرق یا عصاره گانودرما و جینسینگ نمی‌تواند تاثیر مستقیمی بر کاهش وزن داشته باشد، بهتر است پس خرید محصولات گانودرما برای لاغری ، این نوشیدنی فراسودمند فرموله شده را به صورت درست و اصولی مصرف کنید.

برای بهره بردن از خواص بی‌نظیر قهوه سوپریم کافی است پودر قهوه فوری سوپریم گانودرما را در طول روز دوبار در آب جوش ریخته و با غلظت مورد نظر میل کنید. بهتر است این قهوه را یک ساعت قبل از مصرف ناهار و شام صرف کنید تا اشتهای شما مهار شده و بهترین نتایج را با حذف کربوهیدرات ناشی از مصرف برنج و نان، دریافت کنید.

مصرف قهوه سوپریم به صورت ناشتا در صبح باعث تنظیم متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما شده و از جذب کالری اضافه در طول روز جلوگیری خواهد کرد، بنابراین با توجه به شرایط جسمی، سن و ویژگی‌های فردی حتماً ذکر کنید تا از مشاوران تغذیه این مجموعه دکتربیز کمک بگیرید تا به بهترین روش مصرف را برای خودتان دریافت کنید.

قهوه گانودرما سوپریم برای آسم

قهوه سوپریم گانودرما حاوی اینترفرون گاما می‌باشد. این ترکیبات می‌توانند باعث افزایش قطر در نایژه‌ها و بهبود بیماری آسم شود. همچنین این نوشیدنی با تقویت و تحریک سلول‌های ایمنی به کاهش علامات کمک می‌کند.

خواص ضد التهابی گانودرمای موجود در این نوشیدنی باعث می‌شود تا حملات تنفسی کمتری به فرد دست داده و افراد با بیماری‌های تنفسی مشابه بتوانند، راحت‌تر تنفس کنند، بدون اینکه دچار زجر تنفسی شوند.

قهوه گانودرما سوپریم برای ام اس

درمان بیماری‌های خود ایمنی ممکن است مراحل مختلفی داشته باشد. در بسیاری از موارد بیماران مبتلا به ام‌اس دچار حالات شدید این بیماری نشده و حملات عصبی شدید و بی حس شدن اعضای بدن را تجربه نمی‌کنند.

قهوه سوپریم با افزایش انرژی به رفع خستگی و کرختی این بیماران کمک کرده و باعث می‌شود تا افراد مبتلا به این بیماری روحیه بهتری داشته باشند.

گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن می‌تواند در کنار روش‌هایی مثل فیزیوتراپی و مگنت تراپی به ترمیم غشای سلول‌های عصبی آسیب دیده کمک کند.

خواص منحصر به فرد قهوه سوپریم گانودرما در کاهش التهابات و افزایش سرزندگی در افراد موثر است. قهوه سوپریم می‌تواند در بسیاری از موارد از پیشرفت بیماری جلوگیری کند و باعث شود تا بیمار روند بهبودی را با سرعت بیشتری طی کند.

وجود مقادیر بالایی از ویتامین‌های گروه B باعث شده است تا این نوشیدنی بتواند انرژی از دست رفته را بازگرداند و باعث ترمیم بافت‌ها و عضلات از دست رفته در این افراد شود.

قهوه گانودرما سوپریم برای کبد چرب

کبد چرب از شایعترین بیماری‌های گوارشی و اختلالات کبدی شناخته می‌شود و اغلب به خاطر مصرف بیش از حد غذاهای فست فودی و فاصله گرفتن از فعالیت‌های بدنی روزانه و منظم در افراد به وجود می‌آید. این بیماری می‌تواند باعث مشکلات بسیار زیادی شود. ولی خوشبختانه قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز می‌تواند را کنترل و تا حدودی درمان کند.

قهوه سوپریم بیز با سم زدایی کامل کبد و ترمیم و پاک سازی این ارگان بسیار مهم، آسیب‌هایی که در بافت کبد به وجود آمده را درمان می‌کند. وجود مقادیر بالایی از عناصر فعال و آنتی اکسیدان‌ها در قهوه سوپریم باعث تغییر سلول‌های کبدی شده و این ترکیبات موثر می‌توانند در بازسازی کبد و کاهش اختلالات کبدی کمک کنند.

علاوه بر کبد چرب، بیماری‌های گوارشی مثل ورم و زخم معده نیز به کمک قهوه سوپریم قابل درمان هستند. توجه کنید که وجود مقادیر بالایی از فیبر و ویتامین باعث شده است تا این نوشیدنی بتواند به افرادی که دچار یبوست شده‌اند نیز کمک کند.

طریقه مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

توجه کنید که قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز خواص بسیار زیادی دارد و شما با توجه به نیازی که برای مصرف این قهوه در خود حس می‌کنید، لازم است تا در ساعت متفاوتی از روز این قهوه را بنوشید. برای مثال افرادی که قصد کاهش وزن دارند، می‌توانند صبح به صورت ناشتا و یا قبل از وعده‌های غذایی اصلی، قهوه سوپریم را برای کاهش و کنترل اشتها مصرف کنند.

توجه کنید که مصرف قهوه سوپریم همراه با جنسینگ کافئین دار در ساعات پایانی روز پیشنهاد نمی‌شود، بهتر است تا چهار ساعت قبل از خوابیدن از مصرف این نوشیدنی خودداری کنید تا با برهم نزدن ساعت فیزیولوژیکی بدن خود، بتوانید خوابی با کیفیت را تجربه کنید.

منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

به صورت کلی مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود و این افراد به جای قهوه سوپریم می توانند از 3 طعم دیگر قهوه گانودرما استفاده نمایند.

به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپریم، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.

قیمت قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز

قیمت فعلی قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز 595 هزار تومان می‌باشد. هر بسته قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز دارای ۲۰ عدد ساشه پودر قهوه می‌باشد. هر ساشه برای تهیه دو فنجان قهوه رقیق و یک و نیم فنجان قهوه غلیظ کافی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت لاته می‌توانید با پشتیبانی فروش بیزما در ارتباط باشید.

خرید قهوه فوری گانودرما سوپریم دکتر بیز

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز تنها نوشیدنی است که در بین برندهای ایرانی توانسته است مجوز رسمی از وزارت غذا و دارو دریافت کند. تمامی مراحل کاشت بذر، رسیدگی و برداشت گانودرما در در این مجموعه تحت نظر کارشناسان و مهندسان صنایع کشاورزی و صنایع غذایی آنجا می‌شود. با بررسی پروانه این محصول می‌توانید از بالا بودن استانداردهای تولید این نوشیدنی اطمینان حاصل کنید.

توجه کنید که تیم صنایع غذایی و تغذیه بسیار قوی در کارخانه‌های تولید و بسته بندی این نوشیدنی مشغول هستند تا شما بتوانید یک نوشیدنی فراسودمند با خواصی شگفت‌انگیز مصرف کنید.

 

معرفی قهوه قارچ گانودرما

برخلاف آنچه که تصور می شود قهوه قارچ  گانودرما یک نوشیدنی جدید نمی باشد و دارای سابقه بیش از 2000 ساله می باشد. ترکیبات اصلی تشکیل دهنده این قهوه، عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم و دانه‌های قهوه رست شده می باشد که در بیشتر مواقع جنسینگ نیز به عنوان یک افزودنی به آن اضافه می شود.

جالب است بدانید که قارچ استفاده شده در این قهوه که یک قارچ چینی می باشد، در این کشور با نام “قارچ جاودانگی” شناخته می شود و دلیل این نامگذاری را می توان در باورهای مردم این کشور جستجو کرد، جایی که این تصور وجود داشت که رنگ قرمز این قارچ، یک نشانه جاودانگی می باشد.

خواص و خاصیت قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما بر هیچ کسی پوشیده نیست و دلیل اصلی محبوبیت این قهوه را نیز می توان همین عامل معرفی کرد. به خاطر همین محبوبیت، شرکت های مختلفی در جهان وجود دارند که ترکیبات گوناگونی از این قارچ با قهوه و چای به بازار عرضه کرده اند و قیمت آنها متناسب با کیفیت قارچ استفاده شده و سایر ترکیبات آن متفاوت می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا