برترینهای کسب و کارعمومی

لاکچری ترین هتل های دبی کدامند؟

فرقی نمی‌کند که قصد سفر به دبی را داشته باشید یا نه؛ در هر صورت خواندن درباره بهترین هتل های دبی جذاب است، چراکه این هتل‌ها امکانات و ویژگی‌هایی دارند که در هیچ‌جای دنیا تکرار نمی‌شوند و برای بسیاری از مردم دنیا باور نکردنی هستند. در این مطلب از ، قرار است 14 هتل خوب در دبی را معرفی کنیم و با توجه به نظرات کاربران و منابع رسمی این هتل‌ها اطلاعاتی کاربردی از هر کدام ارائه کنیم.

بهترین هتل های دبی | خفن ترین هتل دبی | قیمت گرانترین هتل دبی

بهترین هتل های دبی کدامند؟

به طور کلی، هتل سوفیتل د آبلیسک، آتلانتیس د پالم، برج عرب، کمپینسکی امارات مال، جمیرا القصر و هتل پارامونت از بهترین هتل های دبی هستند. البته نباید فراموش کنیم که تعداد هتل های خوب در دبی بیشتر از این حرف‌هاست و با توجه به سلایق و انتظارات مختلف، هر هتلی می‌تواند برای یک گردشگر خاص، بهترین هتل باشد. هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم به قدری معروف و خاص هستند که حتی گردشگرانی که دنبال سفر ارزان به دبی هستند را به فکر خرید می‌اندازند.

سوفیتل د آبلیسک یک هتل 5 ستاره معروف در دبی است که زیبایی معماری آن حد ندارد. در این هتل نمادهای معماری مصر باستان، هنر مدرن فرانسه و عناصر فرهنگی دبی دست به دست هم داده‌اند تا شاهکاری بی‌نظیر رقم بخورد. از نظر موقعیت و نما، سوفیتل در جایی قرار دارد که مناظری تماشایی از بندر، آسمان‌خراش‌ها و منطقه کریک به نمایش می‌گذارند. گیرایی این مناظر زمانی به اوج می‌رسد که از پنجره‌های طبقه نوزدهم این ساختمان بیرون را تماشا کنید.

ساختمان هتل سوفیتل د آبلیسک از نمای دور المان‌های معماری باستانی مصر و مدرن فرانسه در هتل سوفیتل د آبلیسک اتاق‌های هتل سوفیتل

این هتل اولین و بزرگ‌ترین مرکز اقامتی در پالم جمیرا است که تا امروز در این منطقه، رقیبی برای آن پیدا نشده است. هتل آتلانتیس د پالم هر امکاناتی که در مخیله‌تان بگنجد دارد. از مراکز درمانی و تفریحی گرفته تا چند فروشگاه بزرگ در این هتل آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند. فرقی نمی‌کند قرار است چند روز در این هتل بمانید، به هر حال امکانات و خدمات خلاقانه این هتل دائماً شما را غافل‌گیر می‌کند و در هر ساعت، یک ویژگی تازه از این هتل می‌بینید.

در مجموع 1455 ظرفیت دارد که 1400 تا از آن‌ها در خود چند بخش و اتاق دارند تا برای سفرهای خانوادگی و گروهی مناسب باشند. در کل از نظر تنوع اتاق، آتلانتیس یکی از بهترین هتل های دبی به شمار می‌رود؛ چراکه حتی اتاق‌های زیر آب هم دارد. اگر در برنامه سفرتان، تفریح در پارک‌های آبی دبی را هم دارید، باید اشاره کنیم که هتل آتلانتیس د پالم در چند قدمی پارک آبی آکواونچر دبی است.

  • امتیاز هتل آتلانتیس د پالم در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل آتلانتیس د پالم در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل آتلانتیس د پالم در بوکینگ: 9 از 10

موقعیت هتل آتلانتیس د پالم

نمای بیرونی ساختمان‌های هتل آتلانتیس د پالم یکی از سالن‌های هتل آتلانتیس د پالم یکی از اتاق‌های هتل آتلانتیس د پالم

نه تنها یکی از بهترین هتل‌های دبی است بلکه یکی از مهم‌ترین نمادهای این شهر هم محسوب می‌شود. وقتی این هتل در سال 1999 میلادی ساخته شد، به دلیل ارتفاع 320 متری‌اش، بلندترین هتل‌ جهان به شمار می‌رفت، اما رفته‌رفته گوی رقابت را از آن دزدیدند و پیشتازی ارتفاع این هتل تا جایی کاهش یافت که بتوانیم آن را جزو 10 هتل مرتفع جهان بدانیم. شکل این برج از قایق سنتی عربی به نام داو «dhow» الهام گرفته است. برای شکوه این سازه کافیست اشاره کنیم که در معماری آن بیش از 30 نوع سنگ مرمر و حدود 1800 متر مربع ورقه طلا استفاده شده است. جدا از ظاهر و معماری، امکانات برج عرب تمام توانایی رقابت با تمام هتل‌های معروف جهان را دارد.

در برج عرب در مجموع 9 رستوران، کافه و محل سرو نوشیدنی می‌بینید که برخی از بهترین سرآشپزان دنیا در آن‌ها مشغول به کارند. فقط مهمانان هتل می‌توانند از دست‌پخت حرفه‌ای این سرآشپزان لذت ببرند. این تمام ماجرا نیست، هتل برج عرب یک منوی بالش دارد! شما می‌توانید از بین 17 بالش که از نظر جنس و محتویات با هم متفاوت هستند، یک بالش مخصوص سفارش دهید. در هر جای این هتل که باشید خدمتکاران آماده تأمین خواسته‌های شما هستند.

در آخر باید اشاره کنیم که در برج العرب به هر چیزی که دست بزنید، لاکچری است؛ حتی لوازم بهداشتی استفاده شده در اتاق‌های این هتل، همگی از لوکس‌ترین برندها هستند. با احتساب تمام این ویژگی‌ها می‌توانیم بگوییم که برج عرب بهترین هتل دبی برای ایرانیان است. به طبع قیمت این هتل هم بسیار بالاست و هر کسی نمی‌تواند از عهده هزینه  در این هتل برآید.

اول از همه، از موقعیت هتل بگوییم، پارامونت در خیابان شیخ زاید واقع شده است و فقط ده دقیقه با برج خلیفه، دبی مال، و آبشار دبی فاصله دارد. از امکانات پرطرفدار این هتل می‌توانیم به یک استخر با ویوی ابدی در پشت‌بام، یک سالن ورزشی مجهز، سینمای خصوصی با ظرفیت 50 نفر اشاره کنیم. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های استفاده از فضاسازی‌های فیلم‌های هالیوودی و استفاده از تصاویر و عکس‌های معروف‌ترین آثار سینمای جهان در نقاط مختلف آن است که خاطرات بسیاری از گردشگران را تازه می‌کند.

اگر در لیست هتل های خوب دبی به دنبال ساختمانی هستید که یکی از بلندترین آسمان خراش‌های دبی محسوب شود، بد نیست نگاهی به هتل بولوارد دبی بیندازید. این آسمان‌خراش 72 طبقه‌ای در سال 2016 به عنوان ششمین ساختمان بلند در مرکز شهر دبی شناخته می‌شد؛ چراکه حدود 60 متر از برج عرب بلند‌تر است. البته رکورد ارتفاع این هتل هنوز هم حفظ شده است. آدرس بولوارد دبی، از نظر امکانات هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

تمام طبقه چهارم این هتل به یک اسپای بزرگ و مجهز اختصاص یافته است. اگر بگوییم هتل آدرس بولوارد یکی از است، اغراق نکرده‌ایم، چراکه در این مرکز اقامتی حدود 250 اثر هنری ارزشمند گردآوری شده‌اند؛ آثاری که حاصل زحمت 50 هنرمند یا مؤسسه هنری هستند. جالب توجه است که این هتل در مجموع حدود 500 واحد برای اقامت دارد که نزدیک به 200 تای آن‌ها لوکس هستند؛ بنابراین از نظر تنوع خدمات و قیمت، آدرس بولوارد دبی را می‌توانیم در ردیف یکی از بهترین هتل‌های دبی برای ایرانیان قرار دهیم.

با اقامت در ، دسترسی بسیار آسانی به امارات مال و بیش از 700 فروشگاه خواهید داشت. در اتاق‌های این هتل، امکانات مختلفی مثل قهوه‌ساز، اتو، روزنامه و اینترنت رایگان وجود دارد. اگر هم اهل ورزش باشید، در محوطه این مرکز، یک استخر و سالن ورزشی مجهز آماده خدمت‌رسانی به شماست. اگر قصد سفر خانوادگی به دبی دارید، باید بدانید که کمپیسنکی امارات مال هتل های خوب دبی از نظر مسافران است و قطعاً باب میل تمام افراد خانوادتان خواهد بود.

مدینه جمیرا نه تنها در شمار بهترین هتل های دبی قرار می‌گیرد، بلکه این مرکز اقامتی 5 ستاره، برای خودش یک شهر کوچک حساب می‌شود که تمام المان‌های معماری سنتی دبی و خاورمیانه در آن رعایت شده است. سراسر مدینه جمیرا پر شده از بادگیرهای کوچک‌وبزرگ و خانه‌های خشتی. این مرکز اقامتی، گردشگری و رفاهی، در مجمموع حدود 40 هکتار وسعت دارد و از نظر امکاناتش کافیست اشاره کنیم که بیش از 50 رستوران مختلف در آن مشغول به کارند. بنابراین هر انتظاری که از طعم داشته باشید در هتل مدینه جمیرا برآورده می‌شود. در آخر بد نیست اشاره کنیم که هتل مدینه جمیرا در چند قدمی برج العرب است.

هتل هیلتون هم یکی از هتل های خوب دبی در منطقه پالم جمیرا است. اولین امکاناتی که در این هتل جلب توجه می‌کند، ساحل خصوصی، استخر و نمای زیبای ساختمانش است؛ اما وقتی واردش می‌شوید، متوجه امکانات بیشتری خواهید شد. رستوران‌های این هتل بسیار تعریفی هستند و منوی آن‌ها غذای ژاپن و سایر کشورهای آسیا را هم شامل می‌شود. گردشگرانی که مهمان این هتل هستند، می‌توانند در مدت زمان اقامتشان از اتاق‌های ماساژ، اسپا و حمام سنتی لذت ببرند.

جدا از این امکانات، اضافه شدن سالن بازی کودکان به مجموعه هتل هیلتون پالم جمیرا، باعث شده است که در زمینه سفر خانوادگی، جزو بهترین هتل های دبی از نظر مسافران باشد.

همانطور که از نام پیداست، باید در جایی نزدیک به برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال دنبال این مرکز اقامتی بگردیم. در مجموعه رفاهی اقامتی هتل دبی مال، امکاناتی مثل سالن ورزشی 24 ساعته، استخر، رستوران و استخر روباز آماده پذیرایی از گردشگران هستند. طرفداران ماساژ و اسپا می‌توانند با رزرو قبلی از هنر دست ماساژورهای این هتل لذت ببرند.

اگر می‌خواهید بهترین هتل های دبی از نظر مسافران را بشناسید، باید اشاره کنیم که این هتل بیشترین امتیاز را از مسافران ماه عسل و در کل سفرهای دونفره کسب کرده است. درصورتی‌که برای رزرو هتل تصمیم جدی گرفتید، پیشنهاد می‌کنیم اتاق‌هایی را انتخاب کنید که چشم‌اندازشان برج خلیفه است.

یک هتل 5 ستاره و لاکچری در منطقه دیرا است. از نظر امکانات هتل پولمن فرق آنچنانی با سایر هتل های خوب دبی ندارد با این تفاوت که نوین‌گرایی در خدمات و امکانات این هتل حرف اول و آخر را می‌زند؛ ضمن اینکه این هتل از نظر موقعیت در نقطه‌ای از شهر قرار دارد که مناظری از خلیج دبی و منطقه کریک به نمایش می‌گذارد. با بررسی نظر کاربران درباره هتل پولمن دبی، یک نقطه‌قوت بارها و بارها به چشم می‌خورد و آن پاسخگویی سریع و متعهدانه کارکنان هتل است که تمام نیازهای مسافران را در اسرع وقت برطرف می‌کند.

باز هم به پالم جمیرا باز می‌گردیم تا یکی دیگر از بهترین هتل های دبی در این جزیره جادویی را نام ببریم. هتل سوفیتل ترکیبی از طراحی فضای فرانسوی و سنت‌های مهمان‌نوازی عربی را به مهمانانش هدیه می‌کند. اگر برای لذت‌بردن از تفریحات آبی دبی به این شهر سفر می‌کنید، باید بدانید که سوفیتل در یک‌قدمی ساحل قرار دارد و حدود 500 متر ساحل خصوصی در حریمش است.

از نظر تنوع اتاق هم سوفیتل شرایط ایده‌آلی دارد: هتل سوفیتل 237 اتاق لاکچری، 180 اقامتگاه آپارتمانی، 123 سوییت لاکچری و تعدادی ویلا دارد. علاوه بر تمام این‌ها، هتل سوفیتل یک کلوپ کودکان هم دارد که بازی‌هایش برای افراد 2 تا 14 سال طراحی شده‌اند.

جمیرا القصر یکی از بهترین هتل های دبی برای کسانیست که دلشان می‌خواهد کمی از حال‌وهوای ساختمان‌های مدرن دبی بیرون آیند و وارد یک قصر سنتی شوند. این هتل در مجموع 294 اتاق دارد که برخلاف ظاهرشان از آخرین امکانات و فناوری‌های روز برخوردارند. بالکن اتاق‌های این مجموعه گردشگرانی که حریم خصوصی در اولیتشان است، کمک می‌کند با خیال راحت آفتاب‌بگیرند و از چشم‌انداز ساحل لذت ببرند.

گفتنیست که جمیرا القصر یک ساحل خصوصی به طول 2 هزار متر دارد که در چند قدمی یکی از به نام وایلد وادی است. اگر سفرتان به دبی خانوادگی است، توجه داشته باشید که جمیرا القصر یک کلوپ کودکان دارد که با تفریحات مختلف می‌تواند از کودکان زیر 12 سال شما مراقبت کند.

سخن آخر

حال که با 14 تا از هتل های خوب دبی آشنا شدید، احتمالاً اولین موضوعی که به ذهنتان می‌رسد قیمت گران این هتل‌ها است. فراموش نکنید که برخی از گردشگران با انتخاب زمان درست سفر به دبی، از بسیاری از هزینه‌های این سفر می‌کاهند و در عوض از عهده قیمت هتل های لوکس دبی برمی‌آیند. از آنجایی که تابستان فصل کم‌بازدید دبی است، خرید فرصتی برای تجربه یک سفر ارزان است.

 

دکمه بازگشت به بالا