مراحل ساخت و نصب پیشانی ساختمان

آلاچیق بیضی شکل و ضمیمه نیمه بیضی شکل خانه به طور هماهنگ زیر سقف چند شیب به نظر می رسد. به همین ترتیب این طرح شامل تیرهای شیب دار و آویزان است که از پشته گسترش یافته اند. اجرای پیشانی ساختمان و آلاچیق با سقف شیروانی، حیاط شما را تزئین می کند. در این طرح یک پشته وجود دارد که از آن دو شیب مثلثی و دو ذوزنقه امتداد می یابد. سقف های چهار شیب بر روی قوسهای بیضی شکل و مستطیلی نصب شده اند. طرح شامل چهار تیر شیب دار در گوشه ها ، و مجموعه ای از عناصر آویز و لایه ای است که بین برجستگی و دیواره های ساختمان واقع شده است.

چنین کاشی جذاب است و عمر طولانی دارد. امروزه کفپوش حرفه ای یک ماده بام و اتمام شماره 1 برای ساکنان تابستان است. ورق های فلزی سبک با پوشش پلیمری زیبا ، پردازش آسان ، نصب آسان و طول عمر بالایی دارند. فقط باید توجه داشت که ورق حرفه ای مارک های مختلف در ارتفاع موج متفاوت است. برای بام ، ورق هایی با مارک مربوطه صادر می شود. برای آلاچیق ، می توانید از هر تخته موجدار با حداقل ارتفاع موج 21 میلی متر استفاده کنید. تخته موجدار قابل احتراق نیست ، بنابراین برای یک آلاچیق با اجاق گاز یا کباب پز مناسب است. عیب آن میزان بالای صدا در اثر برخورد تگرگ یا قطرات باران است.

با توجه به ویژگی های آن ، کاشی فلزی از صفحه راه راه فاصله زیادی نداشته است. در اصل ، این همان ماده است که فقط دارای شکل نیمرخ متفاوت است. کاشی فلزی روی آلاچیق نمای بیشتری به نظر می رسد. به لطف انتخاب زیادی از رنگ ها و اشکال پروفیل، امکان ساخت سقف های زیبا توسط شرکت ویلا سقف وجود دارد. عیب این ماده هزینه زیاد و مقدار زیادی زباله هنگام نصب بر روی سقف کوچک است. مواد سقف شفاف محبوب شامل پلی کربنات است.

شکل گرد فقط رئوس مطالب مرزهای جانبی سقف را مشخص می کند. ساخت و ساز به سمت بالا می تواند به شکل مخروط ، گنبد و غیره ساخته شود. سقف فقط شامل تیرهای مورب است که به صورت مورب گذاشته شده اند. در این حالت یک جعبه دایره ای ساخته می شود. در یک تاق مستطیل شکل ساخت سقف شیروانی آسان تر است. این طرح ساخت rafters در نوع غیر روحانی یا آویز را فراهم می کند. این پارامتر تعیین می شود ، با توجه به نوع سقف ، و همچنین مواد انتخاب شده برای دکوراسیون داخلی.

برای نصب کاشی ها ، ساخت یک جعبه مداوم ضروری است. هنگامی که این سوال ایجاد می شود که چگونه سقف آلاچیق را که داخل آن اجاق گاز یا کباب پز نصب شده است ، بپوشانید ، بلافاصله لازم است که مواد غیر قابل احتراق را متوقف کنید. در وهله اول تخته سنگ آزبست سیمان سنتی است. مواد ارزان ، سریع نصب شده و کاملاً بادوام است. کاشی های سیمانی و ماسه ای برای یک آلاچیق بسیار سنگین هستند. بهتر است آن را با نمونه سرامیکی جایگزین کنید.

آلاچیق یا تراس ، متصل به خانه ، نه تنها محل استراحت است ، بلکه به عنوان یک تزئین حیاط نیز عمل می کند. برای اینکه سازه ظاهری قابل ارائه داشته باشد ، باید سقف قابل اطمینان و زیبایی برای سقف آن انتخاب شود. بازار ساخت و ساز مدرن بسیاری از مواد جدید را ارائه می دهد.

بیایید اکنون سعی کنیم نحوه پوشش سقف آلاچیق یا تراس را بفهمیم ، و همچنین تفاوت های ظریف انتخاب یک ماده بام را در نظر بگیریم. اغلب اوقات ، طراحی آربرها پایه ای را فراهم نمی کند. برای تراس های متصل به خانه باید پایه های آن ساخته شود. عدم وجود پایه اجازه نمی دهد سقف را با سقف سنگین بپوشانید.

در نتیجه ، یک الگوی خوب روی سقف شبیه موج ، مقیاس و غیره است. گذاشتن کاشی نرم کاملاً آسان است و با نصب صحیح می تواند تا 30 سال در آلاچیق دوام داشته باشد ، اگرچه برای همه مواد قیری عمر مفید تقریباً به 10 سال می رسد. مواد سقف سازگار با محیط زیست است ، صدای انباشته قطرات باران یا تگرگ را منعکس نمی کند ، شینگل در رنگ های مختلف موجود است. منهای زونا ترس از شدت باد است ، تا زمانی که همه زونا در یک پوشش یکپارچه بهم بچسبد.

دکمه بازگشت به بالا