مصرف برق در قم کاهش یافت

خبر روزانه/ Com مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: با برنامه ریزی، همکاری و مشارکت بخش های صنعتی، کشاورزی، اداری، خانگی و تجاری، پیک بار روزانه استان 120 مگاوات کاهش یافته است.

مهندس مهدی آهین پنجه مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه تمامی بخش های مصرف اعم از مسکونی، تجاری، صنعتی و کشاورزی توسط کنتورها و سیستم های مانیتورینگ هوشمند فهام رصد می شود، یادآور شد: کلیه مشترکین حتی مشترکین مسکونی پرمصرف. دقیقا کنترل می شوند

وی با بیان اینکه مشترکین مسکونی که دوبرابر نمونه برق مصرف می کنند پرمصرف هستند گفت: این مشترکان به کنتور فهام نیز مجهز هستند و میزان مصرف آنها از راه دور کنترل می شود.

مدیر کل شرکت توزیع نیروی برق استان قم یادآور شد: روز گذشته 80 مشترک خانگی و تجاری پرمصرف برق که به هشدارها و تذکرات توجهی نکرده بودند از طریق کنتور فهام و از راه دور قطع شدند.

وی در عین حال از تمامی مشترکین بخش های مختلف که در جهت صرفه جویی و مدیریت مصرف اقداماتی را انجام داده اند، قدردانی کرد و گفت: با برنامه ریزی های تدوین شده و همکاری و مشارکت بخش های صنعتی، کشاورزی، اداری، خانگی و تجاری با توجه به دمای روزانه هوا، مدیریت بار پیک از 85 تا 120 مگاوات سازماندهی شده است.

آهین پنجه در ادامه افزود: این امر باعث شده تا امسال با وجود گرمای شدید نسبت به سال های گذشته از قطعی های بی رویه و گسترده برق جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا