معرفی ورزش های آبی کیش

یکی از دلایل محبوبیت کیش تنوع ورزش در این جزیره است. کیش یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری به شمار می رود که در نزدیکی خلیج فارس به یکی از محبوب ترین جزایر جنوب تبدیل شده است. سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به این جزیره می روند و از امکانات و تفریحات خوب این جزیره استفاده می کنند، کیش به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محسوب می شود.بزرگترین کشور ایران که جدا از جاذبه های گردشگری کیش، هویت خاص خود را دارد. ورزش های آبی هیجان انگیز و متنوع که می تواند در بهبود کیفیت سفر شما به کیش موثر باشد.

آشنایی با ورزش های آبی در جزیره کیش

شاتل کیش
یکی از مهیج ترین ورزش های آبی کیش، شاتل است که به صورت گروهی و انفرادی انجام می شود. شاتل در واقع یک لوله است که باید حرکت کند و توسط یک کشتی تندرو در دریا با سرعت بسیار بالا کشیده می شود. سوار قطار در کیسی روز بسیار هیجان انگیزی را برای شما رقم بزند، مراقب باشید که دست شاتل را بگیرید تا هنگام سوار شدن به قایق به دریا نیفتید، قیمت شاتل در کیسی 35 هزار تومان است.

تفریحات آبی کیش | تفریحات کیش | فلای بورد

اسکوتر زیر آب کیش
اسکوتر آبی کیش یکی از ورزش های آبی جدید کیش است که بسیار پرطرفدار است. با این دستگاه می توانید به راحتی و بدون اطلاع از نحوه غواصی به زیر آب بروید و مانند یک غواص حرفه ای به زیر آب بروید. بروید موجودات زیر دریا را کشف کنید، به همین راحتی و به راحتی سوار شدن بر یک زیردریایی کوچک و می تواند بسیار هیجان انگیز باشد، قیمت اسکوتر زیر آب 110 هزار تومان است.ورزش های آبی در جزیره کیش

فلای بورد کیش
فلای بورد کیش یکی از بهترین ورزش های آبی کیش است که امروزه محبوبیت زیادی در بین گردشگران کیش پیدا کرده است. اگر می خواهید فلای بورد را تجربه کنید، نباید از تپه ها بترسید. در این ورزش در ارتباط با جت اسکی در هوا با پمپاژ و فشار آب آویزان می شوید و می توانید اعمال خود را نشان دهید قیمت فلای برد 150 هزار تومان است.

کیبل اسکی کیش
جالب است بدانید که بزرگترین کیبل اسکی جهان متعلق به جزیره کیش است و به همین دلیل جزیره کیش در سراسر جهان شهرت دارد. سایت کیبل اسکی کیش نزدیک اسکله های قدیمی و جدید کیش می باشد و دسترسی بسیار مناسبی دارد و در مجاورت آن پارکینگی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید، لازم به ذکر است که این ورزش بسیار آسان، ایمن و همه چیز است. سال می تواند انجام دهد و قیمت بسیار مناسب 45 هزار تومان.

موز کیش
موز یکی از پرطرفدارترین و مهیج ترین ورزش های آبی جزیره کیش است که همه کسانی که در سفر به کیش شرکت می کنند از آن استفاده می کنند و از این ورزش مهیج لذت می برند. با کشتی های تندرو در دریا با سرعت بسیار بالا حمل می شود، قیمت موز 35 هزار تومان است.ورزش های آبی در جزیره کیش

پاراسل در کیسی
یکی از بهترین و لذت بخش ترین ورزش های آبی کیش که در بین گردشگران محبوبیت دارد، پاراسلینگ است. از نظر هیجانی این ورزش آبی نسبت به سایر ورزش های آبی برتری دارد و توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید. ورزش های آبی، این ورزش آبی مانند پاراسل سواری است و قایق شما را با سرعت بالا می کشد و تا ارتفاع 300 متری در آسمان بالا می روید، قیمت پاراسل 65000 است.

اسکوتر برقی کیش
اسکوتر برقی یک موتور الکتریکی کوچک شبیه به دوچرخه است و با آن می توانید در جاده های مخصوص دوچرخه سواری کنید و از طبیعت و زیبایی های کیش لذت ببرید. شارژ می شود، می توانید یک ساعت از آن استفاده کنید. از این اسکوترهای برقی می توانید در مراکز تفریحی جزیره مانند مارینا و پارک ساحلی مرجان استفاده کنید.

بادبادک سواری کیش
کایت بردینگ یکی دیگر از ورزش های آبی کیش است که ترکیبی از اسکی روی آب و پاراگلایدر است، این ورزش با استفاده از نیروی بادبادک برای حرکت بر روی سطح آب انجام می شود و برای امکان استفاده از آن نیاز است. آمادگی جسمانی کافی داشته باشدبشر

دکمه بازگشت به بالا