ملوانان بوشهری دیگر لوازم خانگی تولید کره جنوبی وارد نمی‌کنند

خبر روزانه/ بوشهر مدیرکل تعاونی پناهندگان بندر گناوه گفت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در راستای اجرای سناریوهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستورالعملی مبنی بر جلوگیری از واردات لوازم خانگی ساخت کره جنوبی صادر کرد. ».

سیدعلی موسوی گمرانی در گفت وگو با خبر روزانه، اظهار کرد: در این دستورالعمل بر لزوم انجام اقدامات لازم برای محدودسازی ترخیص کالا از مرزهای استان های خوزستان، خورمزگان و بوشهر در منطقه تهلنگی و ممنوعیت واردات لوازم خانگی به غرب تاکید شده است. آذربایجان، کردستان و کرمانشاه.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در مرحله اول برخی از لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی به دلیل استثنائات مرزی از فهرست کالاهای مجاز خارج شد و مقرر شد تمامی لوازم خانگی حذف شوند. از موارد مستثنی شده از فهرست استثنائات.

مدیرکل تعاونی خشکشویی گناوه بر لزوم توجه و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و تصریح کرد: آماده هرگونه اقدام برای پیروی از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب هستند.

موسوی گامرانی با اشاره به اینکه بیش از 30 درصد واردات کالاهای در معرض آلودگی و در نتیجه بیش از 30 درصد مغازه‌های فعال در شهرهای بندری جنوب کشور به لوازم خانگی اختصاص دارد. عاجزانه از شما می خواهیم در رفع محدودیت ها برای سایر کالاهای مصرفی مرزنشینان همکاری کنید و راهی برای جلوگیری از از دست رفتن بازار بندری جنوب بیابید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا