من از برخی شهروندان شکایت دارم / احتمال اینکه بیماران کرون دوباره به این بیماری مبتلا شوند وجود دارد

آفتاب نیوز:

سعید ناماکی با اعلام این خبر افزود: در مورد این ویروس بسیار پیچیده و طبق دستورات رهبر معظم انقلاب ، ویروس بدنام کرونا ، هر روز یافته های جدیدی را می فهمیم که ما را به توجه بیشتر می کشاند. تا دیروز فکر می کردیم افرادی که یک بار آلوده شده اند ، مدتی ایمن هستند و فکر می کردیم اگر یک آزمایش سرولوژیکی فردی جواب مثبت دهد ، می توانیم درباره امنیت بیشتر شخص در پیشگیری و ابتلا به این بیماری فکر کنیم.

به گفته وزارت بهداشت ، نمک امروز اضافه کرد: “یافته های جدید نشان می دهد که هر کسی که به این بیماری مبتلا شود ممکن است دوباره آلوده شود و اگر افرادی که به این بیماری مبتلا نشوند نیز دچار آن شوند ، اوج وحشتناکی را متحمل می شوند.” بیایید اگر رعایت نکنیم باشیم. بنابراین بگذارید افرادی که تا امروز ما را همراهی کرده اند ، همچنان در کنار ما باشند. ما ویروس را مهار کرده ایم و در بسیاری از شهرها به سر می رسد ، اما همیشه نگران هستیم که ممکن است دوباره در پیک وحشتناک Quaid 19 گرفتار شویم.

وزیر بهداشت: من از برخی شهروندان شکایت دارم / ممکن است که بیماران Corona دوباره به این بیماری مبتلا شوند

وزیر بهداشت یادآور شد: خوشبختانه در برنامه مسافت هوشمند ، بازرگانان و فعالان اقتصادی با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir همکاری بسیار خوبی داشتند و پروتکل ها و دستورالعمل های مربوطه را دریافت و رعایت کردند. امروز همکاران ما در قائم مقام وزیر بهداشت گزارش دادند که خوشبختانه در استانها بیش از 80٪ از تجار و فعالان پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کرده اند و درصد کمی را مشاهده نکرده اند که مطابق با یادآوری هایی است که توسط ما صادر شده است. همکاران بهداشت محیط انجام داد

ناماکی گفت: “اگر مسافت هوشمند به خوبی رعایت شود ، قطعاً مشاغل ادامه خواهد یافت ، در غیر این صورت ممکن است به وضعیت قبلی برگردیم و ممکن است خسارت هایی که فعالان اقتصادی و عموم مردم از آن متحمل می شوند ، جبران ناپذیر باشد.” من خواهان این هستم که آنها مسافت هوشمندانه ای را که توسط ایران ایجاد شده است دنبال کنند تا بتوانیم از سلامت مردم و اقتصاد کشور حمایت کنیم.

وی در مورد بازگشایی اماکن زیارتی در کشور ، گفت: همه ما عاشق اهل بیت هستیم و از کودکی با مناسک مذهبی در مساجد بزرگ شده ایم و به این فرهنگ عادت کرده ایم. خادمان نظام سلامت معتقدند اگر روزی بگویند که ما توصیه می کنیم این مکانها و مراکز را ببندید ، مشتاق هستند که در اسرع وقت ، بخصوص در ماه مبارک رمضان که مسجد جامع است ، درهای این مراکز را برای مسلمانان باز کنند. پناه برای مؤمنان. باز کن.

وزیر بهداشت ادامه داد: همکاران ما بسیج شده اند و دستورالعمل هایی را در این زمینه تهیه کرده اند و برای رعایت پروتکل های بهداشتی ، نماز جمعه و نماز جماعت را در شهرهایی که در منطقه سفید واقع شده اند ، برگزار می کنند. من از هیئت امنای مساجد ، ائمه جمعه نماز جماعت و جماعت که با ما در جهت کمک به سلامت مؤمنان و نمازگزاران بوده ام می خواهم که با اجرای برنامه های نماز در مساجد این مناطق را راهنمایی و نظارت کنند. پروتکل ها

ناماکی اضافه کرد: “افرادی که در نماز جمعه و نماز جماعت شرکت می کنند ، عمدتا افراد بالای 60 سال و افرادی که در معرض خطر هستند قرار دارند. اگرچه جوانان نیز در این گردهمایی ها حضور دارند ، اما بیشترین مشکلات را با جمعیت آسیب پذیر داریم که ممکن است باشد.” به این بیماری مبتلا شوید.

وی تأکید کرد: متأسفیم که هنوز برخی از آستانه های مقدس برای مردم بازگشایی نشده است و ما خودمان ناراحت هستیم و می دانیم که عاشقان امام رضا (ع) ، حضرت معصومه (ع) ، حضرت عبدالعظیم حسنی ( ع) حضرت شاهچراغ (ع) و بسیاری از زیارتگاه های مقدس مشتاق تهیه زیارت هستند ، اما ما به خودمان اجازه نمی دهیم تا درهای خود را برای مردم باز کنیم تا زمانی که اطمینان و ایمان کامل داشته باشیم که یک زائر در این مکان ها مشکلی نداشته باشد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده ای بسیار نزدیک با پیگیری متولیان این آستانه ها و تعاملاتی که با یکدیگر داریم و پس از تهیه پروتکل های بهداشتی بتوانیم حیاط این مکان ها را باز کنیم. عموم.” ، برای دستیابی به صراحت بیشتر در آینده رد می شود.

ناماکی اظهار کرد: بسیاری از افراد درباره برگزاری آزمون ورودی در مقاطع لیسانس ، کارشناسی ارشد و دکترا سؤالاتی داشتند ، اما امروز و فردا با همکاران خود تخمین می زنیم که در زمان مناسب کمترین خسارت را به فرزندان ایران تحمیل خواهیم کرد. اگرچه تاخیر در برگزاری آزمون ورودی ممکن است باعث اضطراب شود ، اما ما تأخیر را با تمام وجود قبول می کنیم اگر به قیمت تضمین سلامت آینده کشور باشد.

دکمه بازگشت به بالا