روغن خراطین تقلبی چگونه تشخیص داده میشود؟

به گزارش خبر روزانه: کرم خراطین نوعی کرم خاکی حلقوی میباشد که معمولا در طبیعت و در خاک رس زندگی کرده و از منابع عالی موجود در خاک تغذیه میکنند . بدن این کرم از 32 اسید و آمینه فوق العاده تشکیل شده است.و همچنین فرمولوسیون بدن این کرم از 97 درصد از ایزینفتیدا  و ما بقی بدن آن از کلاژن و پرتئین ساخته شده است. همین ترکیبات در اثر تماس با پوست انسان جذب شده و سبب افزایش طول و حجم اندام های مختلف بدن در آقایان و خانم ها میشود.

روغن خراطین چیست؟

این روغن از نوعی کرم خاکی تهیه میشه و یکی از بهترین ترین روغن‌های حجم دهنده طبیعی انوع اندام های بدن میباشد.این روزها اکثر افراد برای افزایش جذابیت و زیبایی چهره یا افزایش حجم و سایز اندام خود دست به هرکاری از قبیل عمل‌های جراحی سنگین وغیره می‌زنند.

اما این روشی که میخوام بهتون معرفی کنم ،روش ساده و کم‌ هزینه ، به نظر شما بهتر از عمل های سنگین و عوارض جبران ناپذیر این عمل ها نیست؟؟ روغن خراطین امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم سینه ها، افزایش قطر و طول آلت تناسلی، حجم دادن به لب ها و گونه ها استفاده می‌گردد.

ترکیبات روغن خراطین اصل عبارتند از :

الانتئین

  1. پروتئین
  2. کلاژن
  3. امگا ۶،۹،۳
  4. ویتامین E

میخواهم همین حالا این روغن رو تهیه کنم کلیک کنید

1- افزایش طول و قطر آلت با خراطین اصل :

افزایش قطر و طول آلت تناسلی یکی از مواردی است که ذهن آقایان را به خود مشغول کرده است. این افزایش قطری و طولی، اعتماد به‌ نفسی به آقایان می‌دهد که بتوانند در بسیاری از عرصه‌های زندگی موفق‌تر ظاهر شوند. زیرا احساس مردانگی و قدرت بیشتری به آن‌ها القا خواهد کرد. علاوه بر این کیفیت هرچه بیشتر رابطه جنسی ناشی از این افزایش طول چیزی است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. در بسیاری از موارد اثبات شده که این فرآیند در به ارگاسم رسیدن و لذت خانم‌ها نیز بی‌تأثیر نیست.

2-خواص روغن خراطین بر درمان زود انزالی :

از دیگر کاربرد های خراطین اصل می توان به درمان زود انزالی اشاره کرد. استفاده مداوم از روغن باعث افزایش گردش خون در الت شما میشود که این عمل موجب درمان زود انزالی می گردد.

۳– برجسته شدن گونه و لب :

روغن خراطین روی بافت‌های اسفنجی تأثیر بیشتری داشته و افزایش حجم جالبی را به قسمت‌های متراکم بدن هدیه می‌دهد. شما می‌توانید در کنار استفاده از خراطین به منظور شفاف‌سازی و جوان‌سازی صورت، این روغن را در قسمت گونه‌ها کمی هدفمندتر مورد استفاده قرار دهید و با ماساژ گونه‌ها به‌طور مداوم با این روغن، گونه‌های برجسته و حجیم پیدا کنید.

4- افزایش حجم و سایز سینه و باسن :

یکی از دغدغه های بسیاری از خانم ها ، کوچک بودن و نداشتن فرم مناسب سینه هایشان می باشد،همانطور که در بالا ذکر کردیم. یکی از خواص روغن خراطین اصل می توان به بزرگ کردن، سفت کردن و فرم دهی فوق العاده این روغن اشاره کرد، یکی دیگر از خاصیت های اعجاب انگیز خراطین میتوان به سفت کنندگی و فرم دهی در کنار حجم دهنگی اشاره کرد، که به دلیل این خاصیت فوق العاده، طی دوره درمان با ماساژ دادن سینه های خود، فرم دلخواه خود را به آنها بدهید.

۵– از بین برنده خطوط خنده با روغن خراطین :

برخی از خطوط در اطراف لب و بینی که معمولا بر اثر کهولت سن ایجاد میشوند و از زیر بینی تا اطراف لب امتداد را خطوط خنده می گویند، روغن خراطین راگا میتواند به سریع ترین حالت ممکن این خطوط را از بین برده و صورتی صاف و عاری از چین و چروک را برای شما به ارمغان بیاورد.

نتیجه :

برای نتیجه گرفتن از روغن خراطین حتما دوره های درمن و اصالت محصول بسیار مهم و حیاتی میباشد  این دو مورد در صورت رعایت نشدن ممکن است جوابدهی لازم را نداشته باشد. پس حتما این محصول را از فروشگاه های معتبر مانند سایت عطاری حاج محمد ، باسلام ، نی نی سایت و غیره تهیه و استفاده کنید.

منبع مطلب : attari-haj-mohammad.com

 

دکمه بازگشت به بالا