نحوه تمرین انگلیسی با استفاده از خود صحبت کردن

یکی از عادت‌هایی که هر زبان‌آموز انگلیسی باید بپذیرد این است – صحبت با خود – می‌تواند روشی عالی برای تمرین نیز باشد زیرا برای این کار به کسی نیاز ندارید و همه ما به طور مداوم با خودمان چت می‌کنیم. بهترین آموزشگاه آیلتس

پس چگونه این کار را انجام دهیم؟

اولین نکته: لازم نیست برای شروع به صحبت انگلیسی با خودتان مسلط باشید. برای شروع یادگیری زبان انگلیسی نیازی به دانستن لغات یا گرامر زیادی ندارید؟

در اینجا نحوه شروع با Self Talk آورده شده است

اول از همه، صحبت کردن با خودتان یعنی صحبت کردن در مورد آنچه در ذهن شما می گذرد. وقتی تنها هستید تقریباً در هر مکانی می توانید این کار را انجام دهید. چون خودگویی در جمع عجیب است درست است؟ بنابراین، فقط جایی را پیدا کنید که کسی صدای شما را نشنود و شروع به صحبت کنید.

  • اکنون، ممکن است تعجب کنید – من باید چه صحبت کنم؟
  • پاسخ من این است – هر چیزی که دوست دارید درباره آن صحبت کنید.
  • شاید علاقه اخیر شما یا مقصد رویایی شما.

زیبایی خودگویی در این است که هیچ باید و نبایدی وجود ندارد. شما می توانید خودتان باشید و افکار خود را همانطور که دوست دارید به زبان انگلیسی بیان کنید.

خود صحبتی برای مبتدیان

اگر مبتدی هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که دهان خود را برای تولید صدای زبان مقصدتان، یعنی انگلیسی، آموزش دهید. شما باید تلفظ، استفاده از کلمات رایج انگلیسی را تمرین کنید و یاد بگیرید که آنها را در قالب جمله بندی کنید.

درست مثل وقتی که بچه بودی. شما از والدین و اطرافیان خود تقلید کردید و اینگونه زبان را فراگرفتید.

در حال حاضر، ممکن است کلمات انگلیسی برای شما ناآشنا به نظر برسد، بنابراین بهترین راه برای عادت کردن به این زبان تماشای و گوش دادن به مردم به زبان انگلیسی است. و هر آنچه را که گوش می دهید، فقط بعد از آنها تکرار کنید.

هنگامی که بتوانید صداها را به آن زبان تلفظ کنید، می توانید کمی به اطراف خود نگاه کنید، مانند آپارتمان، دفتر کار یا مکان هایی که بازدید می کنید، و فقط نام هایی را که می بینید به انگلیسی صدا بزنید.

ایده دیگر می تواند این باشد – آنچه را که در حال حاضر انجام می دهید را توصیف کنید؟ آیا پشت میز خود کار می کنید یا در حال باغبانی و آشپزی هستید؟ فقط در مورد فعالیت هایی که انجام می دهید توضیح دهید و آن را بیان کنید.

اگر می خواهید در مورد گذشته صحبت کنید، می توانید در مورد – هفته شما چگونه بود و چیزهایی که یاد گرفتید صحبت کنید؟

یا، اگر می‌خواهید در مورد آینده صحبت کنید – می‌توانید اهداف خود را برای سال یا کارهایی که در هفته آینده انجام خواهید داد، توضیح دهید.

راه سوم برای خودگویی این است که موقعیت های قابل تصوری را به خود بدهید. مثلاً اگر بخواهید چیزی سفارش دهید چگونه یک مکالمه را شروع می کنید؟ یا، چگونه به زبان انگلیسی وقت می گیرید؟ اگر با سلبریتی مورد علاقه خود آشنا شوید چه می کنید؟

اگر هر روز حداقل چند دقیقه را به این فعالیت اختصاص دهید، حتی اگر عبارات و کلمات کمتری داشته باشید، می توانید با هرکسی به زبان انگلیسی مکالمه کنید. شما می توانید راه های جدیدی را برای یادگیری زبان انگلیسی هموار کنید.

خود صحبتی برای زبان آموزان پیشرفته

اگر کلمات و عباراتی دارید اما فقط به تمرین نیاز دارید، بهترین راه برای گفت و گو با خود، روایت داستان های شخصی است. کلمات من را علامت گذاری کنید – هر چه داستان شما واقعی تر و احساسی تر باشد، سریع تر می توانید کلمات و عبارات را دریافت کنید.

می توانید در مورد :

  1. یکی از بزرگترین دستاوردهای زندگی شما
  2. چه کسی در زندگی شما بیشتر الهام گرفته است؟
  3. اگر مرخصی 1 ساله با حقوق کامل دریافت کنید، دوست دارید چه کار کنید؟
  4. آخرین باری که پسرعموهایتان را ملاقات کردید کی بود و چگونه بود؟
  5. اگر امروز می توانستید به کسی کمک کنید چه کسی بود و چه می کردید؟

یک فعالیت سرگرم کننده خودگویی

موقعیتی را در پیش بگیرید که می خواستید در یک بحث پیروز شوید اما نتوانستید. این بهترین زمان برای شماست تا آن موقعیت را بازسازی کنید و به زاویه و واژگان/عباراتی فکر کنید که می توانست به شما کمک کند تا نظر خود را بهتر بیان کنید و به طور بالقوه در آن استدلال پیروز شوید.

این به شما کمک می کند تا دو پرنده را به طور همزمان هدف قرار دهید – در بحث انگلیسی پیروز شوید و بانک کلمات انگلیسی خود را نیز تقویت کنید. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

بنابراین، آیا شما آماده اید که عادت خودگویی را در پیش بگیرید؟ اگر سوالی دارید، در نظرات زیر از من بپرسید.

دکمه بازگشت به بالا