استان ها

نفرات برتر جایزه ملی غزل منزوی معرفی شدند

خبر روزانه/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: شاعران و نویسندگان از ۳۱ استان و ۱۳۵ شهر کشور در دومین جایزه ملی غزل حسین منزوی شرکت کردند که این موضوع نشان از اعتبار این رویداد ملی است.

اصغر حاج علی‌اکبری شامگاه امروز (پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه) در آیین اختتامیه دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی، اظهار کرد: جایزه ملی غزل حسین منزوی با استقبال خوبی رو به شده و ورود یک هزار و هفتصد اثر به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد.

وی افزود: ۱۷۰۰ اثر از ۳۱ استان در بخش‌های مختلف به دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی ارسال شده و آثار ارسالی نسبت به دوره گذشته سه برابر افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: بخش‌های دومین جایزه ملی غزل حسین منزوی شامل غزل فارسی در قالب تک اثر، غزل ترکی تک اثر و مجموعه غزل (کتاب) است و بخش پژوهش، مقاله، کتاب و پایان‌نامه را نیز شامل می شود.

حاج علی‌اکبری یادآور ‌شد: همزمان با برگزاری اختتامیه دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی نمایشگاه خوشنویسی آثار استاد نیک‌بین با اشعار حسین منزوی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) شهر زنجان دایر شده است.

به گزارش خبر روزانه، آیین اختتامیه دومین دوسالانه جایزه ملی غزل “حسین منزوی” با حضور چهره‌های برجسته ادبی کشور و علاقه‌مندان شعر و ادب، امروز (پنجشنبه ‌۲۸ دی ماه) در فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهر زنجان برگزار شد.

در دومین دوسالانه جایزه ملی غزل حسین منزوی، بیش از ۱۰۰ کتاب غزل به دبیرخانه رسید و بیش از ۵۲۰ نفر در جشنواره ثبت‌نام کرده بودند. پس از پایش آثار ۸۳۰ اثر به داوری راه یافت. 

گفتنی است، در این دوره از جشنواره ۲۴ نفر از ۱۲ استان انتخاب شدند و  از آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا