نقد و بررسی ضد آفتاب اسکن اسکین

کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین ضد آفتابی بسیار مؤثر در حفاظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید می باشد. این محصول، ضد لکی بسیار قوی می باشد.

توضیحات کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین کرم ضد آفتاب یک محصول موضعی محافظت از پوست در مقابل نور خورشید است که بخشی از اشعه فرابنفش خورشید (UV) را جذب یا منعکس می کند، بنابراین به محافظت در برابر آفتاب سوختگی کمک و از سرطان پوست جلوگیری می کند. از فواید استفاده از ضد آفتاب ها می توان به جلوگیری از ایجاد چین و چروک در پوست، جلوگیری از بروز لک و تیرگی و همچنین پوشاندن ظاهری بعضی نواقص پوست اشاره کرد. نور خورشید دارای اشعه فرابنفش بوده که این اشعه ها در هنگام برخورد مستقیم با پوست باعث ایجاد جوش و آکنه، کک و مک، چین و چروک، پیری پوست و … می شود. برای اینکه از پوست خود در مقابل این آسیب ها جلوگیری کنید، استفاده از ضد آفتاب مخصوص نوع پوست خود را فراموش نکنید.

کرم ضدآفتاب بدون رنگ اسکن اسکین با ایجاد یک سپر محافظتی یکپارچه، پوست را در برابر طیف گسترده ای از UVA-UVB محافظت می کند و از بافت بسیار سبک، پخش عالی و جذب سریعی برخوردار است. ترکیبات مؤثر ضد لک و روشن کننده در این کرم به عنوان یک مکمل درمان برای انواع لک قهوه ای دست و صورت و دکلته ناشی از آفتاب، پیری، ملاسما و لک ناشی از جوش عمل می کند.

بهترین کرم دست برای پوست خشک | بهترین کرم صورت | بهترین مرطوب کننده پوست خشک

ترکیبات کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین:

  1.  عصاره شیرین بیانروشن کننده پوست، کاهش التهاب پوست، حفظ رطوبت پوست، آبرسان پوست، کمک به درمان آکنه، مبارزه با چین و چروک پوست
  2. عصاره انگور وینیفرا: پاکسازی کننده عمقی پوست، آنتی اکسیدان قوی، روشن کننده پوست، شفاف کننده پوست، درمان التهابات پوستی
  3. گلیسیرین: نرم کننده و مرطوب کننده پوست، آبرسان پوست، ترمیم کننده پوست، درمان التهابات پوستی
  4. روغن بیزابولول: ضد التهاب پوست، آنتی اکسیدان، نرم کننده و مرطوب کننده پوست، بهبود رنگ پوست
  5. توکوفریل استات: مرطوب کننده پوست، بهبود حالت کشسانی پوست

سایر ترکیباتبیس-اتیل هگزیل اکسی فنول، متوکسی فنیل تریازین، متیلن-بیس بنزوتریازولین تترا متیل بوتیل فنول، دسیل گلوکوزید، پروپیلن گلیکول، زانتان گام، پلی گلیسریل-۲ دی پلی هیدروکسی استئارات، پلی گلیسریل-۳ دی سیترات/استئارات، پلی آکریل آمید، سی ۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت-۷، فنوکسی اتانول کاپریلات، اسکلارئولاید، آربوتین، ایزوپروپیل میریستات، ایزوپروپیل پالمیتات، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، پلی گلیسریل-۳ دی ایزو استئارات، استئاریل الکل، ستئاریل گلوکوزاید، کاپریلیل گلیکول، پنتیلن گلیکول، فنیل اتیل رزورسینول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، پروپیلن گلیکول، فنوکسی اتیل کاپریلات، بوتیلن گلیکول، گلیسیرهیزا ارالنسیس رووت اکسترکت، اسید لاکتیک، زینک پی سی ای، پی ای جی ۴۰ هیدروژنیتد کاستراویل، توکوفرول، الکل، ا.د.ت.آ دی سدیم، اسانس، آب دیونیزه

روش نگهداری کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین:

محصول در محیط خشک و خنک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دمای ۱۸ تا ۲۸ درجه سانتیگراد نگهداری شود.

پس از استفاده از محصول، درب آن را به خوبی ببندید.

اقدامات احتیاطی کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین:

  • از هرگونه تماس مستقیم کرم با چشم خودداری شود و در صورت تماس بلافاصله آبکشی گردد.
  • در صورت ایجاد حساسیت از ادامه مصرف خودداری شود.
  • فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد.
  • دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

قبل از خرید کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین بهتر است بدانید

شکی در این وجود ندارد که استفاده از به صورت روزانه، یک مرحله فوق العاده مهم و ضروری در روتین مراقبت از پوست شما به حساب می آید. اما برای افرادی که دچار لک های پوستی و هیپرپیگمانتاسیون هستند، انجام این مرحله بسیار حیاتی تر است. طبق گفته متخصصان پوستی، هیپرپیگمانتاسیون اصطلاحی است که انواع مختلف تیرگی پوست را در بر می گیرد. علل اصلی این عارضه می تواند تحت تاثیر عوامل گوناگونی ایجاد شود، با این حال قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، باعث تشدید آن می گردد. بنابراین شما به عنوان فردی که لک های پوستی دارد باید بیشتر مراقب پوست حساس خود باشید و در تمام طول سال، به طور مداوم از یک ضدآفتاب مناسب استفاده نمایید.

کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین، یک محصول با دو عملکرد می باشد و با داشتن ترکیبات قوی و موثر، گزینه ای عالی برای رفع لک های پوستی و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشیدی به شمار میرود. مواد تشکیل دهنده این محصول عبارتند از:

عصاره دانه انگور، عصاره شیرین بیان، توکوفرول استات، پروپیلن گلایکول، زانتان گام، کاپریایک/کاپریک تری گلیسرید، یزابولول، اسید لاکتیک، زینک پی سی ای، آربوتین، اسکلارئولاید، بوتیلن گلایکول، ایزوپروپیل پالیمتات، ویتیز وینیفرا (گریپ) سید اکسترکت، پلی آکریلامید، سی ۱۳-۱۴ ایزو پارافین، پنتیلن گلایکول.

عملکرد کرم ضد آفتاب و ضد لک SPF50 بی رنگ اسکن اسکین

کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین با داشتن SPF50 و فیلتر های UVA و UVB قادر است تا سطح محافظتی بالایی را برای پوست شما فراهم بیاورد. خواص مرطوب کنندگی، روشن‌کنندگی و ضدالتهابی آن باعث میشود تا قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی و همینطور لک های پوستی به مرور زمان از بین رفته و پوست شما منعطف، شاداب و سر حال به نظر برسد. این کرم همچنین یک آنتی اکسیدان قوی بوده که به همین علت از بروز زودرس علائم پیری مثل چین و چروک پوستی پیشگیری می نماید.

ویژگیهای کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین

  1. کرم دوکاره دارای SPF50
  2. جلوگیری از ایجاد لک و کمک به درمان آن
  3. محفاظت بالا در برابر اشعه های UVA و UVB
  4. مقاوم در مقابل آب و تعریق
  5. دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی
  6. روشن‌کننده و ضدالتهاب پوست صورت
  7. خنثی‌کننده رادیکال‌های آزاد
  8. پیشگیری از بروز زودرس علائم پیری مثل چین و چروک پوست
  9. آنتی اکسیدان قوی
  10. بافت فوق العاده سبک با جذب سریع
  11. بی رنگ

نحوه استفاده صحیح

تقریبا 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، مقدار مناسبی از کرم را بر روی تمام قسمت های پوست، پخش نموده و کمی فرصت دهید تا جذب شود. هر دو ساعت یکبار آن را تمدید کرده و پس از شنا و تعریق زیاد، دوباره ضد آفتاب بزنید.

چرا باید از کرم ضد آفتاب ضد لک SPF50 اسکن اسکین استفاده کنیم؟

بافت کرم ضد آفتاب ضد لک اسکن اسکین، فوق العاده سبک بوده و جذب سریعی دارد. این محصول میتواند برای محافظت بیشتر از پوست، رادیکال‌های آزاد را خنثی کند و همچنین کاملا بی رنگ و مقاوم در برابر آب و تعریق ‌می باشد.

  • برای پاکسازی روزانه آلودگی ها و آرایش صورت بوده که دور چشم و لب را نیز به وسیله آن میتوان پاک نمود.
  • این کرم علاوه بر درمان و بهبود چروک های پوستی، به واسطه داشتن ترکیبات قوی، اثر ضد افتادگی و شل شدگی نیز دارد.
  • برای پاکسازی کامل و عمیق پوست و تنظیم ترشح چربی بوده و مشکلات التهابی پوست را نیز برطرف میکند.
  • ضد التهاب و ضد حساسیت است و با سفت نمودن پوست اطراف چشم از ایجاد چروک، پف، تیرگی و افتادگی آن جلوگیری می کند

 

دکمه بازگشت به بالا