نکاتی درباره ابتلای کودکان به کرونا

هنوز برخی اعتقادات وجود دارد كه كودكان كمتر به بیماری عروق كرونر قلب مبتلا می شوند و این بیماری معمولاً شدید نیست ، اما لازم به یادآوری است كه در حال حاضر اثر ویروس های جهش یافته بر وضعیت و تولید واكسن عروق كرونر برای كودكان مشخص نیست. .

به گزارش خبر روزانه ، لوتار وایلر ، رئیس م Instituteسسه رابرت کوچ ، اخیراً در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وزیر بهداشت فدرال آلمان ، ینس اسپان گفته است که بروز کودکان و نوجوانان زیر 15 سال به شدت در حال افزایش است.

به گفته ویلر ، داده ها نشان می دهد که ویروس جهش یافته جهش یافته B1.1.7 که در انگلیس پیدا شده ، نیروی محرک رشد شیوع عروق کرونا ویروس در مهد کودک ها و مدارس است.

این سوال در زمانی مطرح می شود که برخی مدارس و مهد کودک ها در آلمان در حال بازگشایی هستند. با این حال ، حداقل برای یوهانس لیزا ، مدیر بیماری های عفونی و ایمونولوژی در دانشگاه وورزبورگ ، این کاملاً جدید و تعجب آور نیست.

لیزا ، که در حال بررسی شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب در کودکستان ها است ، گفت: “به طور طبیعی ، وقتی مدارس و مهد کودک ها را دوباره باز می کنیم ، میزان ویروس افزایش می یابد.” نتایج تحقیقات در این زمینه در حال حاضر در دست بررسی است و بنابراین هنوز نمی توان اطلاعات دقیق تری ارائه داد.

نقش احتمالی ویروس جهش یافته در آلودگی کودکان

یوهانس لیزه گفت که تاکنون ویروس در کودکستان های ریشه ای شیوع پیدا نکرده است ، اما تعداد کودکان منتقل شده به بیمارستان دانشگاه وورزبورگ در حال افزایش است. وی مانند لوتر وایلر معتقد است که ویروس انگلیس در این پیشرفت نقش دارد.

حدود یک سال پس از شروع همه گیری کرونا ویروس ، این بیانیه ادامه می دهد که کودکان کمتر به بیماری عروق کرونا ویروس قلب مبتلا می شوند و بیماری آنها معمولاً شدید نیست.

مارکوس کوناو ، عضو هیئت مدیره انجمن بیماری های عفونی کودکان آلمان ، یک سیستم گزارشگری ایجاد کرده است که اکنون در بیمارستان دانشگاه درسدن فعالیت می کند ، جایی که مراکز درمانی در سراسر آلمان می توانند کودکان و نوجوانان مبتلا به بیماری کووید 19 را بپذیرند.

به گفته وی ، از تاریخ 7 مارس ، 1051 مورد کودک مبتلا به بیماری کوید در سیستم 19 ثبت شده است که تنها 5 درصد آنها به مراقبت های ویژه منتقل شده اند. به گفته کونوف ، این آمار برای کوچکترین کودکان در نظر گرفته شده است.

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن بیماری های عفونی کودکان گفت: “حدود دو سوم از افراد ثبت نام شده نوزادان و کودکان خردسال بودند و حدود 30 درصد آنها دارای بیماری های اساسی از جمله مشکلات ریوی بودند.”

بیشترین رنج را در میان بزرگسالان دارد

اگرچه ممکن است برخی مراکز درمانی اطلاعات مربوط به کودکان مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب را به سیستم گزارش ندهند ، اما آمار جمع آوری شده نشان می دهد که کووید 19 یک بیماری عفونی است که عمدتا بزرگسالان را درگیر می کند.

ماركوس كناف اضافه می كند: “برخلاف بزرگسالان ، كه اغلب مدتی پس از بهبودی از بیماری كوید دچار عوارض مختلف می شوند ، بیشتر كودكان مبتلا به این بیماری پس از ترخیص از بیمارستان مشكلی ندارند.”

با این حال ، کارشناسان معتقدند که با توجه به افزایش شیوع کودکان آلوده به جهش ویروس کرونا ، این نگرانی وجود دارد که در آینده بیشتر بیماران مبتلا به بیماری کووید 19 بزرگسال نباشند.

یوهانس لیز و مارکوس کناف متاسف هستند که هنوز واکسن کودکان برای جلوگیری از بیماری کووید تولید نشده است.

کودکان مبتلا به بیماری های زمینه ای

Kunoff می گوید بسیاری از کودکان در معرض خطر تولد زودرس یا بیماری هایی مانند Trisomie 21 هستند. وی افزود که تاکنون اقدامات پیشگیرانه برای این کودکان تقریباً صفر بوده است و این می تواند یک رسوایی تلقی شود.

یوهانس لیز همچنین از تولید واکسن تاج برای کودکان حمایت می کند و می گوید این واکسن می تواند فراتر از محافظت از کودکان در برابر عواقب جدی بیماری Covid 19 باشد و همچنین به طور موثر چرخه انتقال ویروس را خاتمه دهد.

بر خلاف رابرت کوچ ، مدیر موسسه ، که در مورد بازسازی مدارس و تأثیر احتمالی آنها در افزایش موارد ابراز نگرانی کرد ، یوهانس لیز اصرار دارد که این کار باید انجام شود و آزمایشات تاج گذاری رایگان همراه با کار بهداشت انجام شود.

به گزارش دویچه وله ، لیزا نظر كناف مبنی بر اینكه كودكان عامل همه گیری تاج نیستند را تأیید می كند و می افزاید كه این احتمال وجود دارد كه دیر یا زود واكسن تاج برای كودكان تولید و تحویل شود. با این حال هنوز اطلاعات کافی در مورد تأثیر سویه های جهش یافته ویروس بر افزایش خطر ابتلا به Covid 19 در کودکان وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا