آمار بی سابقه بستری کودکان و نوجوانان از ابتدای کرونا تاکنون/ مبتلایان به امیکرون در این گروه سنی چه علائمی دارند؟

به گزارش شفاف رژان، او به جای اینکه در کنار همسالان و خانواده اش باشد، در بیمارستان کودکان مفید تهران بستری شد و از سرم سوزنی که در دست داشت، سردرد و گلودرد و درد را بازگو کرد. دختر 4.5 ساله آمیکرون در حال آماده شدن برای تولدش بود، مانند رایان، در این بیمارستان و مرکز پزشکی کودکان زیاد بود. خانم قاسمی سرپرست بخش این بیمارستان می گوید: 3 درصد از تخت های مرکز طبی کودکان در سه روز پر شده است.

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان می گوید: در بخش Quo Quid ο تنها حدود 6 تخت خالی است و سرعت پر شدن تخت ها بیشتر از موج پنجم ویروس دلتا است، اما کودکان بستری بهتر از بستری شده اند. در موج پنجم. ریه های سنگینی نداشتند که نیاز به استفاده از تخت های مراقبت های ویژه بیمارستانی داشت.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از ابتدای اپیدمی تاج، تعداد کودکان بستری در بیمارستان ها نسبت به سایر گروه های سنی در سال های گذشته کمتر بوده است. اما در موج ششم بروز کودکان و نوجوانان با شیب تند افزایش یافت، تا 2 سال به 4 درصد رسید. گروه های سنی که واکسینه نشده اند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، کمترین تعداد بستری با علائم احتمالی عروق کرونا در هفته پایانی دی و هفته اول بهمن ماه مربوط به گروه سنی 4 تا 3 سال با 4 درصد، میزان بستری کودکان و نوجوانان زیر یک سال است. سال 4 درصد، گروه سنی 6 تا 50 سال 5 درصد، حدود 56 درصد 5 تا 5 سال و 5 درصد بالای 2 سال است.

آمار بی سابقه بستری شدن کودکان و نوجوانان در بیمارستان از ابتدای تاج گذاری/ علائم بیماران مبتلا به آمیکرون در این گروه سنی چیست؟

رئیس بیمارستان کودکان مفید نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از 50 بیمار مراجعه کننده به این مرکز درمانی در شمال تهران گفت: آماری که نرخ بالای انتقال emicron را نشان می دهد.

نوری‌پور می‌گوید: از میان مراجعات سرپایی با علائم احتمالی عروق کرونا، 4 کودک و نوجوان در اورژانس و 4 نفر در بخش بستری هستند و تعداد مراجعات و بستری‌ها در سه چهار مورد اخیر تقریباً دو برابر شده است. روزها “.

از 25 دی تا 4 بهمن تعداد بیماران سرپایی در بیمارستان های تهران 6 برابر شد و در هفته اول بهمن 7.1 درصد بستری های عروق کرونا زیر 3 سال، 7.1 درصد برای بیماران متوسط، 4 تا 6 درصد برای میانسالان. بیماران 2.1٪ بین 4 تا 40 سال و در مجموع بیش از 45٪ از بستری شدن در بیمارستان زیر 40 سال؛ چنین آماری از سوی توکلی معاونت اجرایی تاج تهران در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفت.

توکلی می گوید: در هفته اول بهمن ماه، 4 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در تهران وجود داشت و تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در گروه سنی 40 تا 59 سال 6.3، 50 تا 60 سال 6.3، 60 تا 6 بود. سال 6.3 درصد، تا 3 سال – 6.6 درصد و بالای 3 سال – 4 درصد.

به گفته معاون درمان ستاد فرماندهی انتظامی استان تهران، رده سنی فوتی‌های کرونا در گروه سنی ۴ سال ۴ درصد، ۴ تا ۳ سال صفر، ۴ تا ۴ سال ۴ درصد، از ۴۰ سال است. تا 50 سال 4٪، از 50 تا 60 سال – 24٪، تا 60 – 2 سال – 24٪، از 6 تا 3 سال – 26٪ و بالای 3 سال – 4٪ در هفته اول فوریه است.

به گزارش جمالیان باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس اداره علوم پزشکی اراک: 90 طی 4 روز گذشته کودکان و نوجوانان زیر 3 سال به مراکز درمانی استان اراک اعزام شدند. این 8 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

پهلوان رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی مرکز کنترل تاج دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تا 5 بهمن ماه تعداد بستری ها و بستری های موقت در مشهد در گروه سنی زیر 4 سال 5 نفر بود. . ٪، 5٪ تا 6٪ و 6٪. 6 سال – 6.5 درصد، از 1 تا 3 سال – 5 درصد، از 5 تا 5 سال – 5 درصد و بیش از 3 سال – 1.5 درصد.

ایشاگی، فوق تخصص عفونی بیمارستان کودکان مفیدا، تب، سردرد، گلودرد، حالت تهوع، استفراغ، ضعف و بی حالی را از علائم کودکان مبتلا به آمیکرون، علائم راژان، امیررضا، محمد و مادران دیگر کودکان می داند. آنها خاطرنشان کردند: کودکان در بیمارستان و مرکز درمانی مفید بستری شدند.

دبیر کمیته علمی تاج و تخت باشگاه خبرنگاران جوان جماعتی گفت: تجویز نوبت سوم به بزرگسالان و تزریق واکسن برای کودکان و نوجوانان با رعایت فاصله، پرهیز از جلسات و استفاده از ماسک برای جلوگیری از عفونت ایمکرون را توصیه می کنیم.

ما باید مراقب خودمان باشیم، به خصوص کودکانی که بیشتر از همیشه در معرض خطر ابتلا به بیماری عروق کرونا قلب هستند.

دکمه بازگشت به بالا