هوآوی برای کمک به تشخیص عفونت‌های تنفسی دست به کار شد

طبق گزارش Clear Report، هواوی پتنت جدیدی به ثبت رسانده است که مربوط به روشی برای تشخیص عفونت‌های تنفسی با اندازه‌گیری اکسیژن خون یا SpO2 است. این روش به شما امکان می دهد تا با تعیین سطح اکسیژن خون، وجود عفونت در سیستم تنفسی را تشخیص دهید. شرح انتزاعی این حق اختراع اجرای آن را با استفاده از روش تشخیص و تجهیزات مرتبط ارائه می دهد.

عملیات های مختلفی در روش تست هواوی گنجانده شده است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی مانند آزمایش اولین عملیات، پاسخ به اولین عملیات و ارسال به تجهیزات الکترونیکی است. داده های مربوط به پارامترهای فیزیولوژیکی دستگاه الکترونیکی بر اساس اطلاعات اولیه به دست می آید. اگر اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی مطابق با شرایط مشخص شده باشد، اطلاعات صوتی دریافت خواهید کرد. تعیین اولین اطلاعات فیزیولوژیکی بر اساس اطلاعات پارامترهای فیزیولوژیکی و اطلاعات صوتی نشان دهنده اولین اطلاعات فیزیولوژیکی است.

اشباع اکسیژن خون، تعداد تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی نمونه هایی از داده های مورد استفاده در روش هوآوی هستند. این روش به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت خطر عفونت در سیستم تنفسی را شناسایی کرده و از صحت نتایج آزمایش اطمینان حاصل کنند.

در حال حاضر ساعت های هوشمند مختلفی در بازار وجود دارد که از حسگرهای اکسیژن خون استفاده می کنند، اما نمی توان به داده های آنها اعتماد کرد. با این حال، تجهیزات پزشکی مدرن برای تشخیص دقیق این موضوع در دسترس است.

باید دید محصول نهایی هواوی با فناوری جدید این شرکت چگونه کار خواهد کرد. آیا این دستگاه می تواند اطلاعات قابل اعتمادی ارائه دهد یا با برچسب “از اطلاعات برای اهداف پزشکی استفاده نکنید” فروخته می شود. البته مثل همیشه، این احتمال وجود دارد که پتنت جدید هوآوی، مانند بسیاری از گواهینامه های پتنت، هرگز به تولید محصول نهایی ختم نشود.

دکمه بازگشت به بالا