واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گالپایگانی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به مفقود شدن 2500 کیلوگرم پانسمان بیماران مجاز و تکذیب، گفت: نزدیک به یک سال است که صحبت می کنیم و وزارت بهداشت پاسخی نداده است. به ما. در تیرماه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور 1400 کارمند و تمامی مسئولین غذا و دارو از جمله خانم زهره زرین کلاچ که پاسخ ایشان توسط وزارت بهداشت منتشر شد، حضور داشتند، اما نتوانستند تعداد پانسمان ها را نام ببرند. حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان

وی مدعی شد: من ادعا می کنم که 2500 پوند بانداژ در هاله ای از ابهام است، اگر اشتباه کنم از من شکایت می کنند و قاطعانه ادعا می کنم که 2500 پوند لباس از خانه ای بی گم شده یا نشت کرده یا رفته است. سلامت اگر از خانه eBay خارج شوند مرا محاکمه می کنند و اگر از طریق وزارت بهداشت باشد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

هاشمی گالپایگانی ادامه داد: اگر می گویند این باندها مفقود نیست، گزارش دهند که 2500 کیلوگرم کجاست و در چه انباری و برای چه مدت نگهداری می شود؟ اگر در اواخر سال 1400 به من بگویند بیا این پانسمان ها را بردار، تاریخ انقضای پانسمان ها تمام شده یا به زودی تمام می شود، به درد بیماران ما نمی خورد. تنها جایی که می توانید نگاه کنید خانه eBay است. حداقل باید به ما بگویند چند باند وجود دارد و تاریخ انقضا را هم بگویند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

وی با رد پاسخ وزارت بهداشت گفت: اقدام کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو نفر را موظف به رسیدگی به این موضوع کردند و از انبار ما بازدید کردند و من توضیح دادم. به وزارت بهداشت مراجعه کنید و توضیحات آنها را بشنوید.

به گزارش شف، مدیر عامل خانه eBay ادعا کرد که 2500 پوند از یونیسف به بیماران مفقود شده دارای مجوز باند اهدا کرده است و از قوه قضاییه خواست تا مداخله کند.

دکمه بازگشت به بالا