پایش هوشمندانه زمین‌های کشاورزی با نرم‌افزار دانش‌بنیان

با کمک فناوری ژئوماتیک نرم افزاری توسعه و تولید شد که به کشاورزان این فرصت را داد تا بازدهی تولید محصولات کشاورزی را افزایش دهند.

به گزارش Isnاین نرم افزار کشاورزی هوشمند با بهره گیری از هوش مصنوعی و دانش کارشناسان کشاورزی، ابزاری برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و افزایش تولید، فروش محصولات با قیمت واقعی، ایمن سازی مزرعه و افزایش درآمد برای کشاورز فراهم می کند.

این نرم افزار با استفاده از تکنیک های سنجش از دور و عکاسی ماهواره ای، کشاورزان را قادر می سازد تا محصولات بیشتری تولید کنند. این محصول توسط یکی از شرکت های علم بر و با حمایت ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل آینده نگر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گروه ژئوماتیک تولید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، این محصول با یکپارچه سازی خدمات و تسهیل دسترسی به بازارهای مختلف از طریق امکان خرید و فروش اینترنتی، گامی موثر در تبدیل کشاورزی معیشتی به کشاورزی صنعتی و ایمن برای محیط زیست است.

نرم افزار “جلیزان” وضعیت مزرعه را از ابتدای برداشت تا پایان برداشت بررسی می کند و اطلاعات محرمانه را از طریق پیام هایی به حساب کاربری نصب شده بر روی گوشی کشاورز مانند وضعیت محصول، میزان، یادآوری می کند. سبزی، بهره وری آن و غیره

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا