پمپ کارواش برتولینی ۱۱۰ بار تک فاز

کارواش صنعتی تک فاز موتوژن تبریز با موتور برق و پمپ 110 بار برتولینی ایتالیا یکی از بهترین برندهای پمپ کارواش می باشد.

کارواش صنعتی به کارواش یا به اصطلاح برای کارواش صنعت واتر جت گفته می شود، کارواش صنعتی از دو قسمت اصلی پمپ برتولینی و موتور الکتریکی یا (موتور بنزینی، دیزلی)، قسمت پمپ پیستونی تشکیل شده است. کارواش صنعتی معمولا پمپ پیستونی ایتالیایی یا چینی است. بهترین پمپ های پیستونی مورد استفاده در کارواش های صنعتی را می توان مدل برتولینی عنوان کرد، قسمت دوم کارواش صنعتی موتور الکتریکی (موتور) می باشد که با توجه به پمپ و فشار پمپ می توان در این دستگاه صنعتی استفاده کرد. شستشو، از الکتروموتورهای مختلف مانند برتولینی ایتالیا، زیمنس، موتوژن تبریز، الکتروژن، جمکو، کایجلی چین و … شایان ذکر است پرفروش ترین کلیدی که مشتریان از آن استقبال می کنند، ماشین لباسشویی صنعتی با پمپ های برتولینی و اینتر و الکتروتور موتوژن تبریز است که حداکثر فشار برای پمپ اینتر 100 بار و برای برتولینی در تک فشار 110 بار است. الکتروموتورهای فاز و تک فاز در این پمپ های پیستونی و واشرهای صنعتی استفاده می شود که فشار آنها بیشتر است. . 100 بار برای اینتر و 110 بار برای برتولینی الکتروموتورهای سه فاز استفاده می شود، لازم به یادآوری است که موتورهای الکتریکی مجهز به کلید در شستشوی کامیون های صنعتی استفاده می شوند، زیرا تأثیر قابل توجهی در طول عمر، کیفیت و کارایی دستگاه دارند. کامیون صنعتی شستشو

موتوژن الموتور تبریز 3 هستر 2.2 کیلو وات 1500 ارزش.

الکتروموتورهای تک فاز موتوژن با پوسته آلومینیومی 1500 دور 3 اسب بخار در صنایع مختلف استفاده می شود و در صنایع کوچک کاربرد فراوانی دارد. الکتروموتور تک فاز موتوژن با پوسته آلومینیومی دارای 1500 دور، خروجی 2.2 کیلو وات و سرعت موتور 1500 دور در دقیقه است.

موتور برق تک فاز موتوژن، پوسته آلومینیومی، 1500 دور، 2.2 MOTOGEN kw

موتور برق موتوژن تبریز 3 اسب بخار 2.2 کیلووات 1500 دور در دقیقه تک فاز جنس بدنه MOTOGEN این محصول از آلومینیوم ساخته شده است که مقاومت بالایی دارد و همچنین وزن موتور برق موتوژن 3 اسب بخار به 23 کیلوگرم می رسد.

ماشین الکتریکی نوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به رفتار الکتریکی تبدیل می کند. ماشین های الکتریکی با اثر الکترومغناطیسی کار می کنند و ایده اصلی این است که وقتی هادی حامل جریان در معرض میدان مغناطیسی قرار می گیرد، نیرویی بر حامل وارد می شود. – حامل هادی توسط میدان مغناطیسی موتور الکتریکی تک فاز موتوژن پوسته آلومینیومی 1500 دور در دقیقه 2.2 MOTOGEN kw دارای پایه نصب و جنس بدنه آلومینیومی است. موتور برق تک فاز موتوژن، پوسته آلومینیومی، 1500 گلوله، کلاس حفاظتی 2.2 MOTOGEN kw، IP44 تقریبی. بیشتر الکتروموتورها می چرخند اما موتورهای خطی نیز وجود دارند.در موتورهای دوار به قسمت متحرک روتور و قسمت ثابت (که معمولاً داخل موتور است) استاتور می گویند. در موتور الکتریکی، روتور به دلیل گشتاور ایجاد شده توسط نیروی ایجاد شده توسط میدان مغناطیسی در استاتور، حول محور خود می چرخد. هر موتور الکتریکی بسته به پیکربندی آن، با جریان مستقیم DC یا جریان متناوب AC تغذیه می شود. جالب است بدانید که اولین خودروی الکتریکی توسط مایکل فارادی در سال 1821 ساخته شد و پیشرفت این نوع خودروها توسط نیکول فرانسوی در سال 1910 به دست آمد و با گذشت زمان و پیشرفت صنعت و تکنولوژی، انسان توانست. برای ایجاد خودروهای الکتریکی با قدرت بالا.

قدرت موتور: 3 اسب بخار – 2.2 کیلو وات

دور موتور: 1440 دور در دقیقه

فرکانس: 50/60 هرتز

شدت جریان: 13.5 آمپر

کلاس عایق: F

درجه ضد آب: IP44

وزن موتور: 23 کیلوگرم

این محصول در ایران تولید می شود

پمپ 110 بار برتولینی ایتالیا با شیر فشار شکن

از مزایای پمپ کارواش برتولینی می توان به سایز کوچک پمپ، تولید صدای کم و همچنین سهولت در نگهداری و تعمیر آسان اشاره کرد. این نوع پمپ فشار قوی و کم صدا با سهولت و قابل حمل بودن جایگزین مناسبی برای پمپ های قدیمی و خراب است و تحولی اساسی در تجارت پمپ کارواش ایجاد کرده است.

سایر ویژگی های پمپ آب جت 110 بار برتولینی ایتالیا مدل BERTOLINI WBL1111:

عمر طولانی و کیفیت بالا

آسان برای استفاده بدون لرزش

راندمان کاری بالا

طرح های زیبا و منحصر به فرد

قطعات سفارشی موجود است

توضیحات فنی پمپ پیستونی 110 بار برتولینی ایتالیا مدل BERTOLINI WBL1111

فشار بار خروجی: 110 بار (بار)

دبی: 10.6 لیتر در هر دقیقه (l/min)

موتور الکتریکی مورد نیاز: 2.2 کیلووات (Kw) – 3 اسب بخار (Hp)

دور موتور الکتریکی: 1450 دور در دقیقه

مدل شفت: با شفت مستقیم

جنس بدنه: آلیاژ برنج – کرم نیکل داغ

Drukontlastklep: هوی

دیافراگم: 1/2 اینچ

سوراخ خروجی: 3/8 اینچ

مواد قاب فولادی ضد زنگ HT200

دکمه بازگشت به بالا