پیام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و نوروز ۱۴۰۱

وزیر نفت در پیامی درباره ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال 1401 شمسی نوشت: همه موانع را برداشته است.

به گزارش خبر روزانه، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«به همین دلیل است

در مورد الان تا زمان های بهتر

فرا رسیدن سال نو و احیای زمین و احیای حیات طبیعت، آیینه نگاه آگاهانی است که آموخته اند دانش را در دفتری ببینند و بر هر ورق حکمت الهام بخش ترین را بشناسند. از آنها “به آینده نگاه کن”!

درسی که ما کارکنان صنعت بزرگ نفت در بیش از صد بهاری که از عمر این مجموعه باشکوه می گذرد با جان و دل تجربه کرده ایم و در لحظه ای تلاش بی وقفه راهنمای پیشرفت ما شده است. ، توسعه و خودکفایی.

از 29 اسفند 1359 که نهضت مردمی ملی شدن نفت شکل گرفت و سرنوشت صنعت نفت پس از گذشت بیش از چهل سال در دستان کارمندان توانمند ایرانی بود، در پایان هر سال به افتخار این امر. روز بزرگ، ما نوروز را جشن می گیریم و این روز ملی را با جشن ماندگار سال نو پیوند می دهیم و به خود یادآوری می کنیم که: ما می توانیم!

ما کارگران صنعت نفت در سال 1400 بار دیگر علیرغم تحریم های گسترده نشان دادیم که خودباوری، تلاش خستگی ناپذیر، احساس مسئولیت، نظم، انضباط و البته امید بر هر مانعی قابل عبور است.

حاصل این تلاش ها همراه با امید، حجم عظیمی از نگهداری، نوسازی و توسعه در زمینه های تولید، پالایش و حمل و نقل بوده است که صنعت نفت را به حدی رسانده است که نه تنها گام های بلندی برای خنثی سازی بردارد. تحریم ها. بلکه با موفقیت زمستان سرد کمبود گاز و بنزین را پایان داده و خانه های هموطنانمان را گرم کرده و چرخه صنعت را حفظ کنیم.

دستیابی به این دستاوردهای باشکوه جز در سایه تلاش ستودنی همه دست اندرکاران صنعت میهن اسلامی غیر ممکن بود.

همزمان با هفتاد و دومین سالگرد ملی شدن صنعت نفت و در آستانه اولین نوروز قرن پانزدهم، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره همه کسانی که بیش از صد سال در پی شکوه و جلال این صنعت بودند – به ویژه بیشتر. برای هزار نفر نفتی گرانقدر – من و همه همکاران از زحمات، صبر، استقامت و از خودگذشتگی خانواده هایشان برای سربلندی صنعت نفت و برافراشتن پرچم استقلال اقتصادی ایران تشکر می کنم و اطمینان دارم با ادامه این تلاش دلسوزانه ما می توانیم گام های بلندتری در راه عزت و شرافت برداریم.

وی افزود: با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال 1401، سالی پر از سربلندی و سلامتی را برای شما خانواده بزرگ نفت آرزومندم و از خداوند متعال علو درجات را برای همه ملت ایران خواستارم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا