پیام وزیر پیشنهادی نفت به کارکنان وزارت نفت

وزیر پیشنهادی نفت در دولت سیزدهم با ارسال پیامی به “کارکنان صنعت نفت” نوشت: من معتقدم موفقیت و ضرورت تحقق رسالت ملی صنعت نفت در گرو توانمندسازی و ارتقای سرمایه انسانی است. ”

به گزارش خبر روزانه ، در پیام جواد اوجی آمده است:

“سلام؛

با ارادت به حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سید و سالار شهیدان و تجلیل از حماسه بزرگ کربلا و عاشورای حسین ، ماه محرم ، فصل غم و اندوه خداوند در محضر حضرت ولی عصر ایران را به مرد محترم و فرزانه انقلاب اسلامی و همه مردم عزیز کشور به ویژه پرسنل صنعت نفت تسلیت می گویم.

اکنون که به من این فرصت داده شده است که در میدان خدمت کنم و سنگر دیگری از خط مقدم جهاد اقتصادی در صنعت نفت باشم و از ذات مقدس و متعالی خداوند استفاده کنم و از ائمه اطهار (ع) و حضرت بقیat الله الله جنبش اعظم الفیده ، مفتخرم و مفتخرم که به جامعه صنعت نفت ، به ویژه کارکنان زحمتکش وزارت نفت و کارکنان عملیاتی آن در خشکی و دریا خدمت می کنم. مناطق. من کارآموز دانشگاه صنعت نفت و از جنوب ، زمین گرم و سوخته ، سختی ها و سختی ها ، علم و عملیات ، تحقیقات و مطالعات و گذراندن مقاطع کارشناسی و مدیریتی در رتبه ها و کارکنان از شمال نفت شهر به جنوب آبادان هستم. ، از شمال شرق و غرب تا دریای نیلگون خلیج فارس ، در سخت ترین شرایط عملیاتی و آب و هوایی ، دوست و همکار دیرینه شما بوده و هستم. و می دانم که رهبری در این صنعت شگفت انگیز تنها با سپاسگزاری و از طریق توانایی ها و آگاهی شما عزیزان و کارگران این مرز و بوم امکان پذیر است.

پرسنل محترم صنعت نفت ، من از کرامت و افتخار شما آگاهم. بنابراین من معتقدم که موفقیت و ضرورت انجام ماموریت ملی صنعت نفت در گرو توانمندسازی و پیشرفت سرمایه انسانی است و این امر را به عنوان یکی از مسائل اصلی و اولویت های اصلی در برنامه های خود که توسط شورای محترم شورای اسلامی ارائه شده است ، تعیین کرده ام. مونتاژ.

بر هیچ کس پوشیده نیست که صنعت نفت موتور محرکه اقتصاد کشور است و کارکنان آن با درک واقعی از شرایط حساس امروز و با مسئولیت و فداکاری بی سابقه ، وظیفه خطیر خود را در توسعه و تثبیت ارکان اقتصادی و صنعتی پس از پیروزی در انقلاب شکوهمند اسلامی میهن اسلامی ، که مرکز ثقل این صنعت است ، انجام داده است و خدمات و دستاوردهای بی سابقه آنها به عنوان یک ارزش درخشان در کتاب مقدس طلایی و راست مسلمانان و انقلابیون ملت ایران خواهد درخشید.

امروزه پرسنل صنعت نفت بر اساس آموزه های دینی ، اهتمام و آرمان های انقلاب اسلامی ، مانند دوران دفاع مقدس و در شرایط سخت و دشوار و سرکوب استکبار جهانی ، سیاست های مقاومت اقتصادی و اعتماد به نفس و استفاده را تعریف کرده اند. حداکثر فرصت ها ، قدرت و فرصت های داخلی. و البته اکسیری از روحیه جهادی و انقلابی ، آنها در کنار مأموریت تاریخی خود کار می کنند و موفقیت های بزرگ صنعت نفت در عرصه های ملی و بین المللی را در دولت سیزدهم و در آغاز گام دوم انقلاب با کار و تلاش جشن می گیرند. تلاش. من ، وقتی مورد اعتماد نمایندگان عزیز و محترم ملت کوشا و شریف ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی قرار گرفتم ، امیدوارم با توجه به عزت ، عزت ، کار و کارآمدی که دارید ، کارگران عزیز نفت ، نمونه ای باشد. جهاد فی سبیل الله با وحدت و همدلی قادر خواهیم بود به اهداف استراتژیک و ماموریت های عملیاتی صنعت نفت و تولید ثروت با جهت گیری اقتصادی از طریق قدرت الهی منحصر به فرد ، استفاده از علم و فناوری ، رویکردهای صحیح اقتصادی ، خرد جمعی ، تصمیمات عاقلانه و جهادی و انقلابی دست یابیم. روح. و حداکثر ارزش افزوده ایجاد کنید.

تمام موفقیت های خود را مدیون خدای متعال هستم.

درود و رحمت برای شما

صبح بخیر

اوت 1400. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا