پیش فروش غیرقانونی مسکن با چهره سلبریتی‌های مشهور

اخیراً تعدادی از شرکت های ساختمانی با استفاده از چهره برخی از افراد مشهور و فوتبالیست ها ، پیش فروش مسکن در فضای مجازی و فضاهای شهری را تبلیغ می کنند. اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با هشدار به خریداران و شهروندان قبلی ، به تبلیغ این فروش و تبلیغات پرداخت. غیرقانونی اعلام شد.

به گزارش خبر روزانه ، تعدادی از شرکت هایی که اجازه پیش فروش ساختمان را ندارند اخیراً تبلیغات گسترده ای را در زمینه فروش خانه در مناطق استان تهران آغاز کرده اند. در همین راستا ، در فضاهای مجازی و شهری تصاویر و بیلبوردهایی چاپ و نصب شد که در آن از تصاویر بازیکنان فوتبال و افراد مشهور استفاده شده است.

معاون وزیر مسکن و خدمات عمومی استان تهران با در نظر گرفتن غیرقانونی بودن این روش فروش و تبلیغات به خبر روزانه گفت: “شرکت های ساختمانی پیش فروش موظفند مجوز پیش فروش را در راه و شهرسازی استان بگیرند. ادارات برنامه ریزی در مرحله اداری و قانونی “. درخواست مجوز به ادارات اصلی فرهنگ و رهبری اسلامی و اخذ مجوز برای تبلیغات شهری و مطبوعاتی و فضای مجازی. عدم انجام این کار منجر به پیش فروش غیرقانونی می شود.

یاسر لک تأکید کرد: تبلیغات گسترده مسکن با استفاده از چهره افراد مشهور در تهران و به ویژه در فضای مجازی مجوز قانونی م institutionsسسات مربوطه را ندارد و شهروندان باید در این زمینه کلاهبرداری کنند و بیشتر مراقب باشند.

لاك گفت: “ما با فوتبالیست های مشهور و محبوب كشور كه ​​سرمایه های ملی هستند مشكلی نداریم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا