چگونه نمی توانیم با Corona وسواس کنیم؟

آفتاب نیوز:

علی اسدی ، معاون مدیر دفتر دفتر بهداشت روان ، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت اظهار داشت: با شیوع ویروس جدید تاج ، بیشتر افراد اضطراب را تجربه می کنند و این موضوع مختص افراد مبتلا به وسواس فکری نیست.

وی گفت: “اگر کسی چنین شرایطی را داشته باشد ، باید بداند که او تنها نیست ؛ طبیعی است که همه ما یک درجه اضطراب داریم.” به خود بگویید ، “من ممکن است در این شرایط بسیار مضطرب و عادی باشم” یا “این واقعاً برای همه ما یک وضعیت دشوار است.”

معاون بهداشت روان ، امور اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت افزود: به آنچه که با “تمیز کردن و شستشو” شروع می شود توجه کنید؟ آیا شما به دنبال رعایت توصیه های احتیاطی یا خلاص شدن از شر افکار و اضطراب آزار دهنده اقدام به شستن می کنید؟ ؟

اسدی اظهار داشت: در این شرایط کار توصیه شده را بیشتر و بیشتر انجام دهید و سعی کنید به افکار وسواسی توجه نکنید. وقتی توصیه های داده شده را دنبال می کنید ، به خود بگویید “بس است”. اگر فکرهایی مانند: “آیا من کار درست را انجام داده ام؟” ، “آیا کافی بود که دستانم را مدتی بشویم؟” سعی کنید آنها را کنار بگذارید.

وی توضیح داد: اخبار را فقط یک بار در روز از یک منبع معتبر دنبال کنید. از بررسی مکرر اخبار و خواندن مکرر در مورد ویروس خودداری کنید.

معاون امور بهداشت وزارت بهداشت گفت: “چقدر خطرناک نباشید ، درست است که درست است که کورو ویروسی باعث نگرانی می شود ، اما بسیاری از افراد علائم خفیف تا متوسط ​​دارند.”

اسدی گفت: “سعی کنید کمتر به موضوع تاج و نگرانی های آن توجه کنید و سعی کنید خود را با چیزهای دیگر سرگرم کنید.” روی “اکنون” و “اینجا” تمرکز کنید. در حال حاضر ، همه چیز برای من خوب است. آیا همیشه به این فکر نمی کنید که در آینده چه خواهد شد؟

وی گفت: “سعی کنید عدم اطمینان را بپذیرید.” اضطراب ریشه در ابهام دارد. شما ویروس را نمی بینید و نمی توانید 100٪ مطمئن باشید که همه چیز بی خطر است. ما به هر حال نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم.

معاون مدیرکل دفتر بهداشت روان و اعتیاد گفت: اگر علائم آزار دهنده و پایدار است ، اگر نمی توانید با وجود استفاده از تکنیک های مراقبت از خود ، روال روزانه خود را حفظ کنید ، مشورت کنید. بسیاری از خدمات پزشکی در حال حاضر بصورت آنلاین و از طریق تلفن در دسترس هستند.

دکمه بازگشت به بالا