چگونگی انتخاب داکت اسپلیت ایران رادیاتور 18000 سایت تاسیسات دات کام با کیفیت و قیمت مناسب

بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور 18000

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 18000 از ظاهر بسیار زیبا و همچنین عملکرد بسیار خوبی برخوردار است که در داخل کانال و در داخل سقف کاذب استفاده می‌شود، بنابراین دارای حجم و ابعاد بسیار کمی است که می‌توان از آن در مکان‌های مختلف مانند مساجد، مدارس، علاوه بر این از مزایای این کولر گازی می‌توان به مصرف بسیار کم آن به دلیل رعایت اصول استاندارد و همچنین استفاده از تجهیزات و قطعات یدکی بسیار مدرن و کم مصرف اشاره کرد که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 18000 محصول دیگری از شرکت ایران رادیاتور است که برای استفاده در تابستان و زمستان و گرمایش و سرمایش طراحی و ساخته شده است که می‌تواند به عنوان یک محصول دو منظوره با کاربردهای متعدد در نظر گرفته شود. برای این منظور این شرکت با به کارگیری متخصصین مجرب و بهره مندی از جدیدترین فن آوری ها در ساخت این محصول گام برداشته است شرکت ایران رادیاتور پس از تولید موفقیت آمیز محصولاتی مانند کولر گازی اسپلیت و پکیج و رادیاتور، این محصول را به بازار عرضه می‌کند.

مشخصات داکت اسپلیت ایران رادیاتور 18000

داکت اسپلیت ایران رادیاتور 18000 یکی از محصولات شرکت ایران رادیاتور پیشگام در تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی است که مشخصات خاص خود را دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. همانطور که در بالا گفته شد، این محصولات از دو واحد داخلی و خارجی تشکیل شده است، واحد خارجی شامل کمپرسور و کندانسور و همچنین یک فن خنک کننده برای لوله‌های مسی است، ولی یونیت داخلی شاملی اواپراتور و یکی فن دمنده به همراه ترموستات و تجهیزات دیگری که باعث ارتباط بین کاربر و داکت می‌شوند.

علاوه بر این، Duct Split Iran Radiator 18000 دارای یک کمپرسور چرخشی قدرتمند است، می‌توان آن را به صورت افقی یا عمودی نصب کرد، می‌تواند فضاهای مختلف را تهویه کند. آن‌ها هوای سرد یا هوای گرم را در فضاهای مختلف آپارتمان‌ها توزیع می‌کنند.

کلاس انرژی دستگاه + A است که به دلیل استفاده از فناوری کمپرسور اینورتر و گاز مبرد R410A می‌تواند مصرف انرژی را تا 60٪ کاهش دهد. در واقع این شرکت با دقت در اصول مهندسی و همچنین مطابق با استانداردهای مختلف توانسته است داکت اسپلیت با کیفیت بسیار بالا و قابل اطمینان راه اندازی کند که هم از نظر قیمت و هم از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار مناسب و توانمند است. بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب می‌کند. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور، می‌توانید سایت ما را بررسی کنید و از نظر متخصصان ما به صورت رایگان بهره مند شوید.

ویژگی‌های داکت اسپلیت ایران رادیاتور 18000

رده مصرف انرژی بسیار مناسب

سازگار با تمام اقلیم‌های کشور

امکان تغییر و چرخش پره‌های مجاری.

مجهز به فیلترهای مختلف برای بهبود کیفیت هوا.

امکان نصب کانال هوای برگشتی برای هوای تازه.

ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در کانال‌ها و سقف‌ها

کمپرسور طراحی روتاری دوتایی هیتاچی

دارای کنترل از راه دور صفحه نمایش لمسی

ظاهری ظریف و منحصر به فرد دارد.

 

سایت هدف:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/iranradiator-duct-split/

دکمه بازگشت به بالا