چگونگی فعالیت بانک‌ها در صورت تعطیلی تهران

دبیر انجمن بانک های خصوصی و مitutionsسسات اعتباری گفت: در صورت تعطیلی تهران به دلیل شیوع گسترده ویروس تاج ، بانک ها به صورت آفلاین و الکترونیکی به کار خود ادامه می دهند و معتقدم شعب بانک ها در مناطق وسیعی از استان ها به طور فعال کشیک می کنند

محمدرضا جمشیدی در گفت وگو با خبر روزانه ، در مورد احتمال تعطیلی تهران و نحوه کار بانک ها اظهار داشت: تاکنون هیچ بانک خصوصی هیچ بخشنامه ای در این زمینه صادر نکرده است و ما همیشه مطابق با گزارش های ستاد تاج که اعلام می شود ، عمل می کنیم. بانکها از طریق استانهای هر استان. ” ؛ بنابراین تا زمانی که این موضوع توسط ستاد تاج مطرح نشود هیچ تصمیم خاصی اتخاذ نخواهد شد.

وی افزود: در صورت تعطیلی تهران ، بانک ها تعطیل می شوند اما در حال حاضر اخطار 50٪ از کارکنان تا اوایل آذرماه اجرا می شود و تنها در موارد استثنایی اگر شعبه بانکی در منطقه وسیع و تعداد کارمندان وجود داشته باشد. کم است که آنها مجبور باشند شاخه را باز نگه دارند.

جمشیدی ادامه داد: اگر تعداد شاغلان شعبه کم باشد ، یک روز شعبه تعطیل و روز دیگر فعال است. در حال حاضر برخی از شعب به مدت یک یا حتی روز تعطیل هستند و فعالیت های آن توسط شعبه ای نزدیک به این بانک انجام می شود.

دبیر اتحادیه بانک های خصوصی و م Instسسات اعتباری گفت: در صورت تعطیلی همه بانک ها ، خدمات الکترونیکی آنها ادامه خواهد یافت و خدمات بانکی متوقف نخواهد شد و پیشنهاد من این است که در شعب بانک ها در مناطق وسیع کشیک بزنیم.

در پایان ، وی با بیان اینکه تمام خدمات بانکی که به صورت الکترونیکی انجام می شوند نیز به صورت حضوری انجام می شود ، تأکید کرد: در صورت لزوم در سایر موارد ، آن بانک کاهش می یابد ، اما توصیه ما این است که بیشتر فعالیت ها به صورت الکترونیکی انجام شود زیرا هم هزینه سفر کاهش می یابد و هم هزینه این نوع خدمات کمتر از هزینه شخصی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا