احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شاف ، تاج مورد حمله قرار می گیرد و هر روز یک رکورد جدید تاج در کشور ثبت می شود – رکوردهایی که فاجعه انسانی است زیرا ما با افزایش تعداد بیماران روبرو هستیم و در نتیجه ، مرگ تاج ، اکنون تاج به موارد بیشتری نیاز دارد 400 قربانی. همین چند هفته پیش ، ما تعداد کشته شدگان تاج را معادل سقوط یک هواپیما در روز دانستیم و اکنون به نظر می رسد که هر روز دو هواپیمای مسافربری سقوط می کنند و این باعث گرم شدن ایرانی ها می شود.

ایرانیان تاریک ترین پاییز قرن را تجربه می کنند ، پاییزی که قلب آن روزهای مرگباری دارد. در این میان شهر تهران با 14 میلیون نفر جمعیت شبیه به یک کشور اروپایی است و کنترل بر تاجگذاری در این شهر توجه ویژه ای می طلبد.

تهران کلان شهری است که از ویژگی های خاصی برخوردار است و از نظر تراکم جمعیت و جمعیتی که روزانه به تهران اضافه می شود با بسیاری از شهرها متفاوت است. جمعیت شبانه روز در تهران از 800000 تا یک میلیون نفر بسته به استانها و شهرها متفاوت است. آنها کنار هم قدم می گذارند و می توانند باعث شیوع ویروس تاج در کشور شوند ، از طرف دیگر ، مبادلات اقتصادی ، فرهنگی و بسیاری از امور اداری در پایتخت انجام می شود و این می تواند پاشنه آشیل برای کنترل تاج باشد.

بیش از 6000 بیمار کرونا در بیمارستان بستری هستند ، و بیش از 1200 بیمار مریض مبتلا به بیماری کرونا قلب ، روزهای سختی را در بخش های مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته ایرج حریرقی معاون وزیر بهداشت ، تهران نقطه تلاقی تبادل تاج در کشور محسوب می شود زیرا تعداد محموله ها از سایر استانها به تهران زیاد است.

براساس کمیته اپیدمیولوژیک بیماری عروق کرونا قلب ، میزان شیوع و مرگ و میر عروق کرونا در کشور زیاد است و بیماری رو به افزایش است و در 10 استان سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان وجود دارد. دو استان یزد و خراسان جنوبی قله را پشت سر گذاشتند.

 تهران و تاج

محمدرضا ظفرقندی ، رئیس نظام پزشکی ، در مورد آمار مرگ و میر ناشی از تاج اظهار داشت: تعداد مرگ و میر گزارش شده و ثبت شده رسمی روزانه بیش از 300 یا 400 نفر اعلام می شود و همه می دانند و مقامات وزارت بهداشت اعلام کردند که این آمار فقط آمار و آمار ثبت شده است. بالاتر از آن است سازمان نظام پزشکی حداقل سه برابر مرگ و میر ناشی از Covid-19 از طریق بررسی های میدانی در بیمارستان ها و محل دفن افراد مبتلا به بیماری کرونا قلب دریافت کرده است. بنابراین ، این مسئله نیاز به توجه بسیار جدی دارد و ما باید در مورد جنگ توافق کنیم.

پیش از این ، ایرج حریرقی معاون وزیر بهداشت گفته بود: “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، کسانی که آزمایش مثبت می دهند می گویند در ایران ، مانند سایر کشورها ، ما آمار را گزارش می دهیم ، در حالی که تعداد مرگ و میر می تواند از 1.5 “باشد. 2.2 برابر بیشتر از آمار اعلام شده در نظر گرفته شده است.

رکورد بستری شدن در بیمارستان های کرونا در تهران را شکست دهید. در 3 هفته آینده تعداد مرگهای ناشی از تاج را افزایش دهید

علیرضا زالی ، فرمانده ستاد مبارزه با فساد تاجگذاری در تهران ، خواستار “جنگ” با تمام ارگان های کشور شد و گفت: “ظاهر گسترده ، چندگانه و فرسایشی ویروس در کشور ، بسیاری از اعضای اجرایی کشور است. .بود.

هال گفت: متأسفانه آمار بستری شدن کرونا در پایتخت نگران کننده است و هشت ماه بعد رکورد بستری در عروق کرونا در تهران شکسته شد. هفته آینده انتظار کاهش تاج پا را نداریم.

فرمانده ولیعهد تهران گفت: متأسفانه ترافیک تهران تغییر چشمگیری نکرده است و ترافیک درون شهری و مناطق پرخطر مانند بزرگراه ها ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای که شناسایی شده اند بسیار شلوغ است که این مسئله باعث نگرانی و خطر می شود. .

در حالیکه آژانس هواشناسی از ادامه آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت گزارش می کند ، شیوع و تاج های تاج در حال افزایش است.

بیماران بستری در کرونر

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دلیل اصلی بسته شدن تهران ، کاهش گردش ویروس در شهر و احتمال توقف تجمعات از هر نوع است. و ما مجبور نیستیم در جلسات عمومی در مراکز شهری حضور داشته باشیم و باید بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را بشکنیم و در کل مراحل کنترل بیماری فرصتی پیدا کنیم.

کوهپایه زاده گفت: مدافعان بهداشت 8 ماه است که با بیماری عروق کرونا قلب دست و پنجه نرم می کنند و حضور تاج گذاری و مرگ و میر زیاد است و درست است که تعطیلات می تواند به معیشت آسیب برساند اما این وقفه دو هفته ای به برقراری نظم کمک می کند. بیمارستان ها را دوباره بسازید و خدمات بهتری ارائه دهید. از طرف دیگر ، اگر افراد در جامعه سفر کمتری داشته باشند ، ویروس در جامعه شیوع کمتری خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: این احتمال وجود دارد كه وقتی جلسه ستاد ملی تاج در روز چهارشنبه برگزار می شود ، موضوع مطرح شود و ستاد تاج تهران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی درخواست مرخصی دو هفته ای در تهران را داشته باشند.

از کدام موسسات خواسته می شود تهران 2 هفته ای را تعطیل کنند؟

کمیته بهداشت تهران ، از جمله شورای شهر اسلامی ، ستاد مدیریت بیماری های تهران ، اداره و کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ، تعطیلی دو هفته ای کمیته امنیت ملی تاج را پیشنهاد داده است. ، خصوصی ، غیر از دستگاه های برجسته ، در این مدت غیرفعال می شود. این طرح محدودیت هایی را برای جابجایی مردم در سطح شهر ایجاد می کند تا افراد بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیته بهداشت و درمان تهران به نمایندگی از 40 نماینده استان تهران ، با گلایه از عدم استفاده از فرصت های پارلمانی و پارلمانی در این جنگ تمام عیار ، بر حمایت کامل ستاد تاج تهران تأکید کرد و گفت: “به عنوان مثال بهداشت تهران تعطیلات دو هفته ای در استان تهران با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی آن ، زیرا این تنها راه شکستن زنجیره ای و بازیابی قدرت مأموران امنیتی و مراکز درمانی تهران است.

علی آتا ، سخنگوی شورای شهر تهران پس از تشدید ادامه بیماری کرونا قلب ، در توییتی نوشت: “متأسفانه روند بیماری کرونا قلب در شورا ادامه دارد.” در میان همکاران من ، یکی از اعضای شورا ، خانم شهربانو عمانی و تعدادی از کارشناسان و کارمندان به این ویروس آلوده شدند. در شهرداری و شورا محدودیت هایی را برای حضور در نظر گرفته ایم. پیشنهاد قاطع ما به ستاد ملی یک تعطیلات دو هفته ای در تهران باقی مانده است.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران ، نسبت به وضعیت همه گیر تاجگذاری در تهران هشدار داد و یادآور شد: باید حداقل دو هفته تهران و شهرها را تعطیل کنیم ، در غیر این صورت انتظار عواقب ناگوار را خواهیم داشت. تصمیمات ما در مورد تاج باید متمرکز بر چشم انداز باشد ، نه فراتر از تاج.

رئیس شورای شهر تهران با توجه به افزایش دو برابری میزان مرگ و میر ناشی از تاج اظهار داشت: موج جدید ویروس تاج تعداد مرگ و میر را دو برابر کرده و مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است ، اگر اقدامات موثری برای مهار ویروس تاج انجام نشود .

برج میلاد با نقاب

بستن تهران چگونه در مقابله با بیماری عروق کرونا قلب موثر خواهد بود؟

مینو مرز ، یکی از اعضای کمیته علمی ستاد ملی علیه ولیعهد ، گفت: “از آن بدتر؟!” علل فاجعه. خدا ما را بیامرزد. اکنون اوضاع وحشتناک است. ما اینقدر بستری در کرونا داریم ، این همه ویزیت و بیماری های جدی و مشکلات زیادی داریم. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

یکی از اعضای ستاد ملی تاج با اشاره به محدودیت های این تاج در برخی از شهرها گفت: “روز دوشنبه اعلام شد که آنها در همه جا بسته خواهند شد ، اما در عمل می بینیم که همه چیز باز است.” تعطیلی تنها راه در شرایط فعلی است و باید در اسرع وقت انجام شود. اکنون اروپا و آمریکا نیز درگیر شده اند.

حمید سوری ، متخصص اپیدمیولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: “شیوع بی نظیر اپیدمی تاج در کشور همه را نگران می کند و باید دانست که مسدود کردن یک شهر بدون برنامه ریزی دقیق و هماهنگ هیچ نتیجه قطعی برای کنترل بیماری همه گیر ندارد. روند پیشگیری و کنترل را ادامه دهید ، و هیچ اثر پایداری ندارد. در عین حال ، هزینه و بار اقتصادی آن بسیار زیاد است.

سوری در پاسخ به این س whatال که چه برنامه پیشگیری و کنترلی شناخته شده و برنامه ریزی شده ای برای تصرف شهر در این نزدیکی هست ، گفت: اگر چنین اقدامی فقط برای استراحت های 2 هفته ای برنامه ریزی شود ، قطعاً کارآیی کوتاه مدت و مقرون به صرفه بودن خواهد داشت. . این اصلا خوب نیست.

شهید بهشتی ، مدرس دانشگاه علوم پزشکی افزود: ما باید برنامه ای برای بستن فعالیت ها و کامل قرنطینه داشته باشیم. یعنی اهداف آن باید مشخص و راه های اجرای آن به سرعت مشخص شود و از آمادگی همه جانبه موسسات خیریه و آمادگی مردم اطمینان حاصل شود.

سوری گفت: “سوال این است که آیا تردد به شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، مسدود کردن شهر منطقی نیست مگر اینکه تمام ورودی های شهر به مدت 14 روز قرنطینه شوند. اگر ترافیک رایگان باشد ، مسدود کردن شهر تأثیر چندانی نخواهد داشت.

وضعیت نگران کننده تاجگذاری در تهران

کیانوش جهانپور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه های انسانی مربوط به عدم رعایت حداکثر اقدامات در زمینه بهداشت و ایمنی فراتر از آنچه ارائه شده است. هزینه سفرهای غیرضروری ، سفرهای غیرضروری ، تعاملات و سفرهای غیرضروری ، جلسات کوچک و بزرگ و عدم رعایت فاصله جسمی و بالاتر از همه ، استفاده عمومی از ماسک – اینها روح های عزیزی هستند که مانند برگ های پاییز ، هر روز می ریزند. ما آنها هستیم و البته تحمیل هزاران عمل اقتصادی به ساختار اقتصادی که از فشار و ستم تحریم های بین المللی رنج برده است.

آمارها نشان می دهد که اوضاع تاج در کلانشهر تهران بسیار نگران کننده است و اگر قرار است بسته شود ، بسته شدن شهر باید با مسدود کردن ورودی ها و باقی ماندن افراد همراه باشد و این باید با در نظر گرفتن تمام جوانب تعطیلی انجام شود. ورود به مراکز سرپایی و بستری کاهش می یابد.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا