کارآفرینی در کشور مظلوم واقع شده است

خبر روزانه / اصفهان یک کارآفرین نمونه از استان اصفهان با بیان اینکه کارآفرینی در کشور افسرده است ، اظهار داشت: باید توجه داشت که آینده اقتصاد در بخش خدمات است و شرکتهای موفق جهانی در این زمینه ارزش افزوده بالایی را ایجاد می کنند.

عصر امروز (یکشنبه ، 29 ژوئیه) میس شکری – ساز به خبرنگاران گفت که فضای کسب و کار جهان مانند یک چشمه ضخیم است: این شرایط در جهان به راحتی مانند یک چشمه نرم دور ریخته می شود ، اما در ایران در این بهار با توجه به وفاداری می توان خم شد و اگر آزمایش نشود ، منجر به قدرت ، انرژی و موفقیت بیشتری خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه در دنیای امروز تولید فقط به صنعت و مواد اولیه محدود نمی شود ، تصریح کرد: باید توجه داشت که آینده اقتصاد در خدمات است و شرکت های موفق در این زمینه ارزش افزوده بالایی را در این دنیا ایجاد می کنند.

به گفته مدیرعامل هلدینگ پارس پندار ، بخش اعظم اقتصاد ترکیه ، سنگاپور و غیره است. در بخش خدمات است که توانسته ارزش افزوده بالایی را برای این کشورها ایجاد کند.

وی با اشاره به فعالیت های این گروه در حوزه آموزش ، خاطرنشان کرد: موسسه آموزشی این هلدینگ با مجوز رسمی آموزش عالی کار می کند و دوره های آموزشی کوتاه مدت و مدولار را برگزار می کند که می تواند باعث ایجاد شغل و آماده سازی مردم برای ورود به بازار کار شود. بودن.

شکری ساز با بیان اینکه تاکنون 5 هزار فارغ التحصیل در دوره های مختلف داشته ایم ، توضیح داد: “قبل از تاج ، این دوره ها بصورت حضوری برگزار می شد. با گسترش تاج ، آموزش ها در غیاب و در حال حاضر با مجوز رسمی برگزار می شد.” برخی از دوره های سمینار به صورت غیابی برگزار می شود و برخی نیز طبق پروتکل های مراقبت های بهداشتی بصورت حضوری برگزار می شوند.

وی با توجه به فعالیت ها و همکاری برخی مؤسسات آموزشی با موسسات خارجی و همچنین ارسال اسناد جعلی ، توضیح داد: چند سال پیش که تحریم ها شدیدتر نبود و فضای همکاری بین موسسات آموزشی و کشورهای خارجی بازتر بود ، برخی نماینده آنها در ایران بودند. . بعد از آموزش و قبولی در امتحان ، گواهی صادر کردند ، اما دیگران آن را جعل کردند.

کارآفرین اصفهانی ادامه داد: حدود چهار سال پیش پرونده های بسیاری برای بررسی موضوع باز شد و برخی از موسسات جعلی نیز محکوم شدند و برخی نیز به عنوان این مجموعه تبرئه شدند زیرا در یک بازار پرشکوه اسناد جعلی ما با دقت عمل کردیم و از قوانین پیروی کردیم.

وی گفت: “متأسفانه به دلیل پیشرفت کار در کشور ، گرمای مستند داغ است.” “امروز ، به جای سواد و دانش ، افراد بیشتر از اینها دارای مدرک هستند.”

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کارآفرینی فقط یک ایده است ، پاسخ داد: ایده ها و فرصت های کارآفرینی متفاوت است و برای تبدیل ایده ها به فرصت ها ، ما نیاز به کارآموزی ، مطالعه ، تجربه و مسافرت داریم.

شکری ساز با بیان اینکه این گروه به مدت دو سال اجلاس کارآفرینی را برگزار می کند ، افزود: این اجلاس به منظور انعکاس نگرانی های کارآفرینان ارائه شده به مسئولان دولتی و ترویج فرهنگ کارآفرینی در کشور برگزار شد زیرا کشور سرکوب کارآفرینی است. و ما باید در مورد آن صحبت کنیم.

عضو اتحادیه انتشارات اصفهان با اشاره به فعالیت های این هلدینگ در زمینه تولید کتاب ، نشر و ترجمه ، گفت: در شرایط فعلی ما متعهد به رشد جمعیت و فرهنگ کتابخوانی هستیم.

به گزارش خبر روزانه ، هلدینگ پارس نواد در سال 2008 در اصفهان در زمینه های آموزش کوتاه مدت و سپس در زمینه انتشارات دیجیتالی و کتبی ، گردشگری ، مدیریت کیفیت و مشاوره تجاری و جستجوی شغل در اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. گسترش یافته و هم اکنون در حال کار روی کارآفرینی و تولید مدل لباس ضد آب ورزشی و سرمایه گذاری در آن است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا