مارک های ژاپنی موفق به حفظ مشتریان قدیمی تر از سایرین هستند.
همانطور که از خبر روزانه با استناد به Business Insider گزارش شده است ، موسسه GP Power در بررسی گسترده ای از مشتریان برندهای برتر اتومبیل جهان ، از این سؤال پرسید که چقدر می خواهند کالاهای دیگر را از مارک اتومبیل خود که اکنون مالک آن هستند خریداری کنند و اینکه آیا قبلاً از محصولات این مارک استفاده کرده اند یا نه؟ ؟ این مطالعه از ژوئیه سال 2019 تا مه 2020 به طول انجامید و نتیجه گرفت که خودروهای ژاپنی خریداران منظم تری دارند.
1- سوبارو
براساس این نظرسنجی ، 60.5 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
۲- تویوتا
براساس این بررسی ، 60.3 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
3- هوندا
براساس این بررسی ، 58.7 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
4- رام
براساس این بررسی ، 57.3 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
5- فورد
براساس این نظرسنجی ، 54.3 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
6- کیا
براساس این نظرسنجی ، 51.3 درصد از دارندگان خودروهای این مارک گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
7- شورولت
براساس این نظرسنجی ، 49.1 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
8- لکسوس
براساس این نظرسنجی ، 48 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
9- مرسدس بنز
براساس این بررسی ، 47.8 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
10- هیوندای
براساس این نظرسنجی ، 47.4 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.
انتهای پیام