کدام خودروسازان وفادارترین مشتریان را دارند؟

مارک های ژاپنی موفق به حفظ مشتریان قدیمی تر از سایرین هستند.

همانطور که از خبر روزانه با استناد به Business Insider گزارش شده است ، موسسه GP Power در بررسی گسترده ای از مشتریان برندهای برتر اتومبیل جهان ، از این سؤال پرسید که چقدر می خواهند کالاهای دیگر را از مارک اتومبیل خود که اکنون مالک آن هستند خریداری کنند و اینکه آیا قبلاً از محصولات این مارک استفاده کرده اند یا نه؟ ؟ این مطالعه از ژوئیه سال 2019 تا مه 2020 به طول انجامید و نتیجه گرفت که خودروهای ژاپنی خریداران منظم تری دارند.

1- سوبارو

براساس این نظرسنجی ، 60.5 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

۲- تویوتا

براساس این بررسی ، 60.3 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

3- هوندا

براساس این بررسی ، 58.7 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

4- رام

براساس این بررسی ، 57.3 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

5- فورد

براساس این نظرسنجی ، 54.3 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

6- کیا

براساس این نظرسنجی ، 51.3 درصد از دارندگان خودروهای این مارک گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

7- شورولت

براساس این نظرسنجی ، 49.1 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

8- لکسوس

براساس این نظرسنجی ، 48 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

9- مرسدس بنز

براساس این بررسی ، 47.8 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

10- هیوندای

براساس این نظرسنجی ، 47.4 درصد از دارندگان خودروهای این برند گفتند که در آینده از محصولات این تولید کننده خودرو استفاده می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا