مزایای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران
امروزه تمام بانکها برای ارائه خدمات به مشتریان خود و بالا بردن میزان رضایت آنها برای بانک خود باشگاه مشتریان راه اندازی نموده اند و خدمات الکترونیکی متنوعی برای مشتریان فراهم نموده اند. راه اندازی باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران به منظور ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان صورت گرفته است. در این مسیر رقابتی بین بانکها شکل گرفته است و هر بانک سعی دارد در راستای جلب رضایت مشتریان و حفظ مشتریان وفادار خود از خدمات و جوایز ارزشمند و ویژهای استفاده نمایند و خدمات نوینی به مشتریان ارائه دهند.

مشتریان میتوانند با عضویت در باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران از امتیازات و طرحهای ویژه مخصوص مشتریان بانک رفاه بهره مند شوند. برای مشتریان وفادار باشگاه، هدایای ارزشمندی در نظر گرفته شده است و به صورت طرحها و جشنوارههای ویژه به مشتریان وفادار تخفیفهای بسیار خوبی ارائه داده میشود.
مشتریان میتوانند با استفاده از تخفیفها از خدمات و محصولات باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران استفاده نمایند. مشتریانی که در بانک رفاه حساب دارند میتوانند پس از فعال سازی همراه بانک و اینترنت بانک خود و ارائه شماره همراه به شعبه بانک به آدرس وب سایت باشگاه مشتریان بانک رفاه https://club.rb24.ir مراجعه نمایند و با وارد کردن کد ملی و وارد نمودن کد تائید شماره همراهدر باشگاه مشتریان بانک رفاه برای خود حساب کاربری ایجاد نمایند و عضو باشگاه شوند.
مشتریان باشگاه مشتریان با استفاده از خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران، امتیازاتی کسب مینمایند و در پایان هر دوره با توجه به امتیازی که دارند جوایز ارزشمندی هدیه میگیرند. جوایز باشگاه بانک رفاه، طرح راه رفاه عبارتند از کمک هزینه خرید لوازم منزل، کمک هزینه سفر، کمک هزینه خرید لوازم ورزشی و کمک هزینه چکاب پزشکی.
هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران عبارتند از:
- ارائه طرحها و جشنوارههای متنوع همراه با هدایای ارزشمند برای تمام اعضای باشگاه
- ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان و راحتی مشتریان برای انجام برخی از امور بانکی بانک رفاه کارگران
- جمع آوری اطلاعات درباره نیازها و خواستههای مشتریان بانک رفاه کارگران و ارائه خدمات مورد نظر برای افزایش میزان رضایتمندی در مشتریان وفادار
مزایای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران عبارتند از:
- کسب امتیاز با فعالیت در باشگاه و دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی
- ارتباط دو طرفه با مشتریان و نظر سنجی
- ارائه خدمات بانکداری اینترنتی برای تشویق مشتریان برای استفاده از خدمات اینترنتی و استفاده از درگاههای بانک رفاه کارگران
- راه اندازی طرح “راه رفاه” برای ارائه خدمات بانکداری اینترنتی و کسب امتیاز برای هر تراکنش و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی از طریق همراه بانک یا اینترنت بانک
- عقد قرارداد با شرکتهای معروف لوازم خانگی و ارائه تخفیف به مشتریان وفادار برای خرید از محصولات این شرکتها
- محاسبه امتیارات باشگاه مشتریان بانک رفاه برای مشتریان وفادار و قرعه کشی ماهانه و ارائه جوایز ارزشمند به مشتریان
- ارائه تمامی خدمات و جوایز طرح راه رفاه به کارگران و مستمری بگیرانی که در بانک رفاه حساب بانکی داشتهاند
باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران با شرکتهای عرضه لوازم خانگی و پزشکی همچون شرکت پاکشوما، فروشگاه لوازم خانگی سینجر، لوازم خانگی شهاب، بازرگانی لطیفی و فروشگاه لوازم خانگی لایف، گروه مالی شریف، فروشگاه اینترنتی درمان کالا، آزمایشگاه لیاناو فروشگاه لوازم خانگی رهاورد کالای ایزدی قرارداد بسته است و کد تخفیف خرید از این فروشگاهها را به عنوان پاداش به مشتریان وفادار خود هدیه میدهد.
در طرح رفاه برای هر تراکنش یا فعالیت الکترونیک بانکی، امتیازی برای مشتری در نظر گرفته شده است و مشتری در پایان هر دوره و پس از محاسبه امتیازها میتواند از امتیازات خود استفاده نماید و به سایت باشگاه مشتریان مراجعه نموده و از محصولات شامل تخفیف فروشگاههای نام برده مطلع شود و از تخفیف خود برای خرید محصولات فروشگاههای منتخب استفاده کند.
نحوه محاسبه امتیاز اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران:
- ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان
- انجام فعالیتی در باشگاه یا انجام تراکنشی که برای مشتری امتیاز داشته باشد
- افزایش امتیاز مشتری در پروفایل او به مدت حداکثر 48 ساعت بعد از انجام فعالیت یا تراکنش
امتیازات مشتریان با نوع فعالیت و تراکنشی که انجام میدهند دسته بندی شده است و بر اساس کد ملی و تراکنشهایی که با استفاده از کارتهای شتاب بانک رفاه کارگران انجام میشود، محاسبه میشود. اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران میتوانند به حساب کاربری خود مراجعه نمایند و از تعداد امتیازات خود مطلع شوند.