مزایای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران

امروزه تمام بانک­ها برای ارائه خدمات به مشتریان خود و بالا بردن میزان رضایت آنها برای بانک خود باشگاه مشتریان راه اندازی نموده­ اند و خدمات الکترونیکی متنوعی برای مشتریان فراهم نموده ­اند. راه اندازی باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران به منظور ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان صورت گرفته است. در این مسیر رقابتی بین بانک­ها شکل گرفته است و هر بانک سعی دارد در راستای جلب رضایت مشتریان و حفظ مشتریان وفادار خود از خدمات و جوایز ارزشمند و ویژه­ای استفاده نمایند و خدمات نوینی به مشتریان ارائه دهند.

مشتریان می­توانند با عضویت در باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران از امتیازات و طرح­های ویژه مخصوص مشتریان بانک رفاه بهره مند شوند. برای مشتریان وفادار باشگاه، هدایای ارزشمندی در نظر گرفته شده است و به صورت طرح­ها و جشنواره­های ویژه به مشتریان وفادار تخفیف­های بسیار خوبی ارائه داده می­شود.

مشتریان می­توانند با استفاده از تخفیف­ها از خدمات و محصولات باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران استفاده نمایند. مشتریانی که در بانک رفاه حساب دارند می­توانند پس از فعال سازی همراه بانک و اینترنت بانک خود و ارائه شماره همراه به شعبه بانک به آدرس وب سایت باشگاه مشتریان بانک رفاه https://club.rb24.ir مراجعه نمایند و با وارد کردن کد ملی و وارد نمودن کد تائید شماره همراهدر باشگاه مشتریان بانک رفاه برای خود حساب کاربری ایجاد نمایند و عضو باشگاه شوند.

مشتریان باشگاه مشتریان با استفاده از خدمات الکترونیک بانک رفاه کارگران، امتیازاتی کسب می­نمایند و در پایان هر دوره با توجه به امتیازی که دارند جوایز ارزشمندی هدیه می­گیرند. جوایز باشگاه بانک رفاه، طرح راه رفاه عبارتند از کمک هزینه خرید لوازم منزل، کمک هزینه سفر، کمک هزینه خرید لوازم ورزشی و کمک هزینه چکاب پزشکی.

هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران عبارتند از:

  • ارائه طرح­ها و جشنواره­های متنوع همراه با هدایای ارزشمند برای تمام اعضای باشگاه
  • ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان و راحتی مشتریان برای انجام برخی از امور بانکی بانک رفاه کارگران
  • جمع آوری اطلاعات درباره نیازها و خواسته­های مشتریان بانک رفاه کارگران و ارائه خدمات مورد نظر برای افزایش میزان رضایتمندی در مشتریان وفادار

مزایای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران عبارتند از:

  • کسب امتیاز با فعالیت در باشگاه و دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی
  • ارتباط دو طرفه با مشتریان و نظر سنجی
  • ارائه خدمات بانکداری اینترنتی برای تشویق مشتریان برای استفاده از خدمات اینترنتی و استفاده از درگاه­های بانک رفاه کارگران
  • راه اندازی طرح “راه رفاه” برای ارائه خدمات بانکداری اینترنتی و کسب امتیاز برای هر تراکنش و استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی از طریق همراه بانک یا اینترنت بانک
  • عقد قرارداد با شرکت­های معروف لوازم خانگی و ارائه تخفیف به مشتریان وفادار برای خرید از محصولات این شرکت­ها
  • محاسبه امتیارات باشگاه مشتریان بانک رفاه برای مشتریان وفادار و قرعه کشی ماهانه و ارائه جوایز ارزشمند به مشتریان
  • ارائه تمامی خدمات و جوایز طرح راه رفاه به کارگران و مستمری بگیرانی که در بانک رفاه حساب بانکی داشته­اند

باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران با شرکت­های عرضه لوازم خانگی و پزشکی همچون شرکت پاکشوما، فروشگاه لوازم خانگی سینجر، لوازم خانگی شهاب، بازرگانی لطیفی و فروشگاه لوازم خانگی لایف، گروه مالی شریف، فروشگاه اینترنتی درمان کالا، آزمایشگاه لیاناو فروشگاه لوازم خانگی رهاورد کالای ایزدی قرارداد بسته است و کد تخفیف خرید از این فروشگاه­ها را به عنوان پاداش به مشتریان وفادار خود هدیه می­دهد.­

در طرح رفاه برای هر تراکنش یا فعالیت الکترونیک بانکی، امتیازی برای مشتری در نظر گرفته شده است و مشتری در پایان هر دوره و پس از محاسبه امتیاز­ها می­تواند از امتیازات خود استفاده نماید و به سایت باشگاه مشتریان مراجعه نموده و از محصولات شامل تخفیف فروشگاه­های نام برده مطلع شود و از تخفیف خود برای خرید محصولات فروشگاه­های منتخب استفاده کند.

 نحوه محاسبه امتیاز اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران:

  • ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان
  • انجام فعالیتی در باشگاه یا انجام تراکنشی که برای مشتری امتیاز داشته باشد
  • افزایش امتیاز مشتری در پروفایل او به مدت حداکثر 48 ساعت بعد از انجام فعالیت یا تراکنش

امتیازات مشتریان با نوع فعالیت و تراکنشی که انجام می­دهند دسته بندی شده است و بر اساس کد ملی و تراکنش­هایی که با استفاده از کارت­های شتاب بانک رفاه کارگران انجام می­شود، محاسبه می­شود. اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه کارگران می­توانند به حساب کاربری خود مراجعه نمایند و از تعداد امتیازات خود مطلع شوند.

دکمه بازگشت به بالا