تبلیغات صنعتی در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام مورد توجه بسیاری از صاحبان کسب وکارهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است. اما برای تبلیغات موثر در اینستاگرام بهتر است که با شکل و فرم این شبکه اجتماعی محبوب بیشتر آشنا شویم. اینستاگرام شبکه اجتماعی و برنامه اشتراک گذاری مبتنی بر عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند.

کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است. قدرت تصاویر محصولات همیشه در خریدهای اینترنتی تاثیر خود را نشان داده است و  شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویرمحور، قدرت آن را چندبرابر می‌کند. ۶۷٪ کاربران در یک تحقیق گفته‌اند که تصاویر بیشتر از خواندن نظر دیگر مشتریان برروی تصمیم آنها برای خرید تاثیر گذاشته است.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام برای کسب وکارها

در اهمیت اینستاگرام همین بس که اکثر خریداران گفته‌اند که شبکه‌های اجتماعی تاثیر به‌سزایی در تصمیم آنها برای خرید داشته‌اند و در وهله اول، آن چیزهایی که دوستانشان به اشتراک گذاشته‌اند آنها را جذب کرده است. محتواهای دیداری باید محصول شما را نشان دهند و به صورت مستقیم در مورد خوبی آن شعار ندهند. بگذارید کاربران خود تصمیم بگیرند که آیا این محصول، محصول خوبی است یا نه. در واقع می‌گویم که کاربران را از نظر احساسی تحت فشار قرار ندهید تا به آنها ثابت کنید که محصولتان محصول خوبی است.

لذا سعی کنید در خط وسط حرکت کنید؛ یعنی نه آنقدری در مورد محصولتان Show off کنید و نه آنقدری بی‌سر و صدا باشید که کاربران در مورد محصولات شما بی‌خبر باشند. امروزه یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در اینستاگرام محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت بسیاری دارد. ؛ چراکه طبق آمار بیش از ۲۰میلیون کاربر ایرانی برند محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می کنند و اینستاگرام را به شبکه اجتماعی اول ایران تبدیل کرده است.

یک قدم نزدیکتر به مشتری در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی پرکاربردترین مجراهای ارتباطی در فضای مجازی هستند. با توجه به سهولت دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی توسط موبایل این موضوع به قدری فراگیر شده که برای خیلی از مردم گذراندن یک روز بدون این شبکه ها تبدیل به امری غیرممکن شده است. تقریبا همه گروه های سنی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، اما اکثریت کاربران آن ها را جوانان و نوجوانان تشکیل میدهند.

این گروه با توجه به اقتضای سنی تمایل خرید بیشتری برای محصولات مختلف دارند. بنابراین طبیعی است که بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ هر لحظه گسترده تر شده و تبدیل به مبحث جدی تری شود. همچنین استفاده از بازاربابی شبکه های اجتماعی جهت برند سازی و برقرار نمودن ارتباط با مشتریان، یکی از کاربردی ترین روش هایی است که امروزه اکثر مشاوران بازاریابی اینترنتی در شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از سرویس های ما در حوزه شبکه های اجتماعی، یک گام از رقبای خود در جلب مخاطب در شبکه های اجتماعی جلوتر باشید.

تعرفه های ماهیانه اینستاگرام

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟ این اولین و مهمترین سوالی است که مشتریان از ما می پرسند. از این رو سعی کردیم ضمن ارائه پاسخی شفاف و مشخص، بسته های تبلیغات در اینستاگرام را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی کنیم تا برای تصمیم گیری سریعتر به علاقمندان و کارآفرینان ایرانی که می خواهند از پتانسیل بالای این شبکه اجتماعی برای معرفی کالا و خدمات خود استفاده کنند، کمک کرده باشیم.

بسته های تبلیغات ما، به گونه ای طراحی شده که محصولات و خدمات شما را در معرض دید مشتری واقعی قرار می دهد.

هدف از این تبلیغات افزایش فالوور یا دنبال کننده اینستاگرام و در نتیجه فروش بیشتر محصولات، خدمات و برند شماست . در نظر داشته باشید هزینه ساخت تیز های تبلیغاتی برای پیج های اینستاگرام بصورت مجزا لحاظ می شود و بارگذاری ویدیو در پلن های اعلامی، منظور انتخاب ویدیویی از اینترنت مرتبط با کار شما بهمراه صداگذاری می باشد.

*در صورت نیاز کارفرما به خدماتی مانند عکاسی، فیلمبرداری، تیزر تبلیغاتی و موشن گرافیک کلیه خدمات قابل ارائه خواند بود.

کامل‌ترین راهنمای تبلیغات در اینستاگرام

بالاخره تصمیم گرفتید که پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنید، نه؟

حتماً می‌دانید که خیلی از پیج‌هایی که میلیون‌ها فالوور در اینستاگرام دارند هم، با تبلیغات به اینجا رسیدند! وگرنه اگر می‌خواستند به صورت طبیعی رشد کنند، حالا حالاها طول می‌کشید. البته، تبلیغات در اینستاگرام هم اصول خودش را دارد و اگر بی‌گدار به آب بزنید، هیچ سودی نمی‌کنید که هیچ…میلیون‌ها تومان پول زبان بسته را هم به باد می‌دهید.

اما فراموش نکنید که در حال حاضر، بیش از 50 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام وجود دارند! این عدد، اصلاً عدد کمی نیست و شانس شما را برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی به شدت بالا می‌برد. پس بهتر است که هرچه زودتر از این فرصت استفاده کنید و به کمک تبلیغات اینستاگرامی، به رشد و موفقیت برسید. در این مقاله، باز هم کنار شماییم تا سال‌ها تجربه و دانش خود را باهم شریک شویم و در پایان بدون دغدغه تبلیغات پیج خود را در اینستاگرام شروع کنیم.

یک استکان چای برای خودتان بریزید و تا پایان این مقاله با ما همراه شوید 🙂

تبلیغات اینستاگرام؛ میان‌بری برای درآمدزایی

بسیاری از پیج‌های میلیونی که در اینستاگرام می‌بینید هم با همین روش، رشد کرده‌اند. در ادامه مقاله راه تبلیغات در اینستاگرام را برایتان روشن می‌کنیم که دیگر نیازی به آزمون و خطا نداشته باشید.

روش دوم هم آن است که به صورت طبیعی در اینستاگرام رشد کنید؛ فقط باید صبور باشید و محتوای جذاب تولید کنید. این روش کمی طول می‌کشد، اما شدنی است.

از آنجایی که سر و کله شما در این مقاله پیدا شده است، حتماٌ روش اول برایتان جذاب‌تر بوده و می‌خواهید کمی سریع‌تر به نتیجه برسید. پس بزن بریم رفیق 🙂

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

برای شروع این آموزش، از شما می‌خواهیم که یک قدم به عقب برگردید و از خود بپرسید که اگر تبلیغ کنم و یک نفر راضی شود که به پیج من بیاید، آیا راهی دارم که او را در یک نگاه جذب کنم؟ یا که قرار است با صفحه‌ای پُر از خالی روبرو شود؟

منظورمان این است که قبل از تبلیغ در اینستاگرام، حتماً دستی به سر و روی پیج خود بکشید. از عکس پروفایل گرفته تا بایو و حداقل 9 پست آخر پیج شما به شدت مهم و تعیین‌کننده هستند. پس اگر می‌خواهید که مخاطب در همان لحظه پیج شما را فالو کند، حتماً این نکته را در نظر بگیرید. بعد از اینکه از محتوای پیج خود مطمئن شدید، بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام را برای خود انتخاب کنید.

یک کار دیگر هم می‌توانید بکنید؛ برای اینکه دردسر تبلیغات و هدر رفتن هزینه را نداشته باشید، می‌توانید برای پیجتان یک ادمین تبلیغات استخدام کنید که صفر تا صد کار را حرفه‌ای انجام می‌دهد. ما در پلتفرم دیدوگرام، ادمین‌های کاربلد که در دوره خودمان آموزش دیده‌اند و مورد تایید ما هستند را معرفی می‌کنیم که کارتان را برای انتخاب ادمین راحت می‌کند.

اگر هم تصمیم دارید که پیجتان را خودتان بچرخانید، می‌توانید در دوره آموزش ادمینی شرکت کنید؛ به این صورت نه تنها تبلیغات بلکه محتوای حرفه‌ای، افزایش فالوور و فروش در اینستا را هم آموزش خواهید دید.

روش های تبلیغات در اینستاگرام

کسانی که خارج از این مرز و بوم زندگی میکنند، 3 روش برای تبلیغ در اینستاگرام دارند 🙂

1. استفاده از سرویس Instagram Ads

این روش اصلاً به درد کاربرهای ایرانی نمی‌خورد.

چرا؟

این یک سیستم برای اجرای تبلیغات هدفمند است، یعنی می‌توانید مخاطب را با توجه به علایقی که دارد هدف قرار دهید و تبلیغ خود را به او نشان دهید. اما در ایران کار نمی کند و اصلاً تبلیغات را به درستی به ایرانی‌ها نشان نمی‌دهد. جدا از آن، پرداخت آن هم به دلار است که دردسرهای خودش را دارد.

2. تبلیغات اینفلوئنسری یا همان اینفلوئنسر مارکتینگ

احتمالاً دیده‌اید که افرادی مثل صدف بیوتی، برندهای مختلف را تبلیغ می‌کنند. برای آشنایی کامل با این روش می‌توانید مقاله « کاملترین راهنمای اینفلوئنسر مارکتینگ » را مطالعه کنید. اما به طور خلاصه، تبلیغات اینفلوئنسری، یعنی از بلاگرهای پرطرفدار و تأثیرگذارِ اینستاگرام بخواهیم که برند/پیج/ محصول ما را به فالوورهای خود معرفی کنند. مزیت این روش آن است که اگر به درستی انجام شود، قطعاً نتیجه خوبی خواهد داد و افراد زیادی به اعتمادِ ایفلوئنسر محبوبشان، شما را هم دنبال خواهند کرد. اما معمولاً هزینه زیادی دارد و ما پیشنهاد می‌کنیم که برای شروع، از روش آخر استفاده کنید.

3. تبلیغات در پیج‌های عمومی

پیج‌های عمومی‌تر هم مخاطب‌ها خود را دارند و تبلیغات در آن‌ها، اگر درست انجام شود به شدت جواب خواهد داد. شرایط و جزئیات تبلیغ در این پیج‌ها را در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم، اما به طور کلی باید بدانید که هزینه آن‌ها بسیار کمتر از تبلیغات اینفلوئنسری تمام می‌شود و معمولاً پست یا استوری تبلیغی شما در این پیج‌ها، ماکسیمم تا 48 ساعت باقی می‌ماند.

حالا این که کدام یک از این  2 راه‌ بیشتر جواب می‌دهد، کاملاً بستگی به بودجه تبلیغاتی و وضعیت فعلی پیج و کسب‌وکارتان دارد. اما فراموش نکنید که اگر اینفلوئنسر یا پیج درستی را انتخاب نکنیم، ممکن است کل سرمایه تبلیغاتمان را از دست بدهیم. در بخش بعدی باهم بررسی می‌کنیم که معیارهای یک پیج خوب برای تبلیغ چه مواردی است.

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

انتخاب بهترین پیج برای تبلیغات اینستاگرامی، کار چندان راحتی نیست. آدم نمی‌داند که به کدامشان می‌شود اعتماد کرد و کدام پیج برای تبلیغات بیشتر جواب می‌دهد. برای این که بتوانید بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را پیدا کنید، حتماً حواستان به معیارهای زیر باشد.

نرخ تعامل (Engagement Rate)

هیچوقت گول تعداد فالوورهای یک پیج را نخورید. همیشه به میزان تعامل آن دقت کنید. برای مطالعه بیشتر در این باره، می‌توانید مقاله « هر آنچه دربارۀ اینگیجمنت اینستاگرام باید بدانید » را مطالعه کنید. اما از ما به شما نصیحت که همیشه یک نیم نگاهی به میزان لایک‌ها و کامنت‌های آن پیج هم داشته باشید تا ببینید، آیا آن پیج واقعاً آنطور که به نظر می‌رسید هست یا نه!

موضوع پیج مرتبط با حوزه کاری شما باشد

این مورد در تبلیغات اینفلوئنسری به شدت اهمیت دارد. شما باید اینفلوئنسری را پیدا کنید که در زمینه کاری شما فعالیت کند. دلیلش هم واضح است. برای مثال، تصور کنید حتی اگر صدف بیوتی بیاید و ابزارآلات صنعتی تبلیغ کند (که نمی‌کند!) تبلیغات شما جواب نخواهد داد.

چون آن 3.5 میلیون نفری که صدف را دنبال کرده‌اند، اصلاً به محصول شما احتیاجی ندارند. اما اگر مثلاً همان تبلیغ را به پیجی مثل @picsanat بدهید، قطعاً نتیجه بهتری خواهید گرفت. چون مخاطب‌ها این پیج قطعاً برای تعمیر ماشین‌های خود به ابزارآلات احتیاج پیدا خوهند کرد.

تعداد تبلیغاتی که در روز منتشر می‌کند

یک معیار مهم دیگر برای پیدا کردن بهترین پیج تبلیغاتی در اینستاگرام، تعداد دفعاتی است که آن پیج در روز تبلیغ می‌رود. خود شما به پیج‌هایی که مدام تبلیغ می‌کنند اعتماد دارید؟ آیا حوصله‌تان سر نمی‌رود؟ آن پیج را آنفالو نمی‌کنید؟ پس حتماً پیجی که می‌خواهید درآن تبلیغ بروید را زیر نظر داشته باشید و تعداد دفعاتی که تبلیغ می‌کند را رصد کنید.

از ما به شما نصیحت…قبل از اینکه بخواهید به شکل مستقیم با این پیج‌ها ارتباط بگیرید، حتما سری به این لینک بزنید و لیست پیج‌های اینستاگرامی که تبلیغ می‌گیرند را مشاهده کنید، قیمت‌هایشان را باهم مقایسه کنید و بعد تصمیم بگیرید که کدام پیج برای شما مناسب‌تر است.

بحث تبلیغات در اینستاگرام به این موارد محدود نمی‌شود و انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ، یک بحث به شدت گسترده است که ما آن را به طور کامل در دوره «کسب درآمد از اینستاگرام» به شما یاد می‌دهیم. علاوه بر آن، یک لیست کامل از تمام پیج‌هایی که تبلیغات در آن‌ها قطعاً مؤثر خواهد بود را به همراه دوره، به شما می‌دهیم تا دیگر وقتتان تلف نشود.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

حتماً این را می‌دانید که تبلیغات هزینه‌بر است. پس وقت آن است که گارد خود را زمین بگذارید و با فراق بال پول خرج کنید 🙂 اما به شما قول می‌دهیم که اگر خوب به حرف‌های ما گوش کنید، چند برابر هزینه تبلیغات شما باز خواهد گشت.

هزینه تبلیغات اینستاگرام؛ چقدر پول خرج کنم؟

هزینه‌ای که بابت تبلیغات می‌پردازید، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال:

  • پست یا استوری؟
  • تبلیغ 24 ساعته یا 48 ساعته؟
  • ظهر تبلیغ در پیج گذاشته شود یا شب؟
  • و …

با توجه به این عوامل، هر پیج قیمت متفاوتی را به شما اعلام می‌کند. اما شما باید در قدم اول پیج‌هایی که می‌خواهید با آن‌ها همکاری داشته باشید را انتخاب کنید، سپس درباره هزینه با آن‌ها صحبت کنید و در آخر، همیشه سعی کنید یک سوم الی یک چهارم بودجه خود را صرف تبلیغات کنید.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام چقدر است؟

تبلیغات در اینستاگرام از 50 هزار تومان شروع می‌شود تا چند ده میلیون تومان هم ادامه دارد. این قیمت‌ها هم کاملاً به پیجی که تصمیم دارید در آن تبلیغ بروید بستگی دارند. این که نرخ تعامل (Engagement Rate) آن پیج چقدر است؟ تعداد فالوئرهایش چقدر است؟ پیج عمومی است یا اینفلوئنسری؟ اینفلوئنسر معروفی است یا نه؟ تمام این عوامل در میزان تعرفه تبلیغات در اینستاگرام تأثیرگذار است. آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام؛ تضمینی برو اکسپلور!حتما بخوانید: آموزش ساخت کاور پست اینستاگرام؛ تضمینی برو اکسپلور!

یک پیشنهاد هم برایتان داریم!

شما می‌توانید برای راحت‌تر شدن کار خودتان، کل این فرآیند را به شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند بسپارید. یعنی از پیدا کردن پیج گرفته تا هماهنگی‌ها قبل و بعد از تبلیغ را به عهده آن‌ها بگذارید و خودتان را راحت کنید. یکی از قابل‌اعتمادترین شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، دیدوگرام است. اما یادتان باشد که این پیشنهاد، برای کسانی است که حاضر نیستند، زمان بگذارند و خودشان کار را یاد بگیرند. اگر از ما بپرسید، به جای این کار، بهتر است روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید و دانش خود را در زمینه تبلیغات اینستاگرامی بالا ببرید.

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

چند لحظه تمام حواستان را بدهید به این مطلب و به جمله زیر دقت کنید:

تبلیغ ارزان در اینستاگرام، یعنی بدست آوردن فالوور ارزان!

یعنی چی؟ یعنی هرچه فالوور بیشتری گیرتان بیاید، آن تبلیغ برایتان ارزان‌تر تمام شده است. پس به جای اینکه دنبال پیدا کردن پیج‌های ارزان و تبلیغات ارزان باشید، تبلیغی بسازید و پیجی را انتخاب کنید که بازدهی فوق‌العاده‌ای برایتان داشته باشد. در ادامه مقاله به شما می‌گوییم که چطور تبلیغاتی در اینستاگرام بیشتر جواب می‌دهد.

متن تبلیغ پیج اینستاگرام

قبل از اینکه باهم یک نمونه از متن تبلیغی جذاب را بررسی کنیم، می‌خواهیم 2 نکته مهم را به شما بگوییم.

  1. بهتر است که محتوای تبلیغاتی شما به صورت ویدیویی باشد.
  2. عکس کاور آن باید جذاب باشد.

(در بخش بعدی به شما یاد می‌دهیم که یک کاور جذاب، چه معیارهایی دارد.)

حالا چرا ویدیو؟ به خاطر این که در ویدیو می‌توانید اعتماد مخاطب را جلب کنید و در کل بهتر با او تعامل داشته باشید. اما اینجا سوالی که پیش می‌آید آن است چطور یک تبلیغ ویدیویی جذاب بسازیم؟

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

این که موضوع تیز تبلیغاتی اینستاگرام شما چه باشد، کاملاً به حوزه کاری و موضوع پیج‌تان برمی‌گردد. مثلاً ما بازاریابی آنلاین را آموزش می‌دهیم، پس طبیعتاً تبلیغاتمان هم در زمینه کسب درآمد از اینترنت خواهد بود. یا مثلاً پیجی که در زمینه آموزش آشپزی فعالیت میکند، باید تبلیغاتش هم با موضوع پیج‌اش جور در بیاید. این قضیه را در ذهن خود داشته باشید و با توجه به آن تیزرهای تبلیغاتی خود را بسازید. البته پیشنهاد می‌کنیم که حتماً نکات زیر را هم موقع ساخت تیزر در نظر داشته باشید.

  • در تبلیغ خود، یک موضوعی را آموزش بدهید.
  • اگر پیشنهاد ویژه یا تخفیفی دارید، حتماً آن را در ویدیو، پررنگ کنید.
  • یک مشکلی که می‌دانید مخاطب با آن درگیر است را بیان کنید و به او راه‌حل بدهید.

حالا موضوعی که پیش می‌آید آن است که در ویدیو چه بگوییم؟ در ادامه یک نمومه متن تبلیغاتی مؤثر را باهم بررسی خواهیم کرد.

نمونه متن تبلیغ پیج اینستاگرام

متنی که در این بخش می‌بینید، دقیقاً چیزی است که خود ما در تبلیغاتمان از آن استفاده کردیم و جواب هم گرفتیم:

صبر کن صبر کن!

تو که این همه وقتت رو تو اینترنت می‌گذرونی، پس چرا یاد نگیری ازش پول هم دربیاری؟

پس همین الان، پیج ما رو فالو کن و هر روز، یک آموزش یا نکته جذاب و پول‌ساز یاد بگیر.

آی‌دی پیج رو گذاشتم این پایین.

دنبال کردن ما، چند ثانیه‌ای بیشتر وقتت رو نمی‌گیره، اما مطمئنم که پشیمون نمیشی.

البته این متنی که خواندید را در یک استوری تبلیغاتی گفتیم. اما وقتی که می‌خواستیم تبلیغامان به صورت پست در پیج‌ها قرار بگیرد، اول یک موضوع آموزشی را به مخاطب یاد دادیم و سپس به کمک متن بالا او را ترغیب کردیم که به پیج ما سر بزند.

فکر می‌کنید چرا از این متن جواب گرفتیم؟ جواب سوال شما ساده است.

چون اصول تبلیغ‌نویسی در این متن رعایت شده و می‌تواند ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کند.

اصول تبلیغ نویسی در اینستاگرام را یاد بگیرید

برای نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب باید 2 نکته مهم را رعایت کنید:

  1. محتوایی که برای تبلیغ آماده می‌کنید، از لحاظ متن و تصویر، باید برای مخاطب جذاب باشد و او را درگیر کند.
  2. از او بخواهید که شما را لایک یا فالو کند.

حالا اگر یک بار دیگر متن تبلیغاتی ما را بخوانید، می‌بینید که در ابتدا، سعی کردیم توجه مخاطب را جلب کنیم، سپس یک سوال از او پرسیدیم تا با او تعامل کنیم و در آخر هم از او خواسته‌ایم که پیج ما را دنبال بکند. جدا از این موضوع که متن تبلیغ چه باشد، کاوری که برای محتوای تبلیغاتی‌ خود انتخاب می‌کنید هم به شدت مهم است. در بخش بعدی، نکات و اصول ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام را به شما توضیح می‌دهیم.

بنر تبلیغاتی اینستاگرام

وقتی که قرار باشد یک محتوای تبلیغاتی بسازید (فرقی نمی‌کند که پست باشد یا استوری)، باید یک سری اصول را در آن رعایت کنید. در این بخش، تمام اصولی که برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام نیاز دارید را به شما می‌گوییم.

ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام

اول از همه تعیین کنید که قرار است با چه نرم‌افزاری این بنر را طراحی کنید. اگر تازه‌کار هستید، می‌توانید این کار را با موبایل خود انجام دهید و از اپلیکیشن‌های مختلفی و مثل Canva یا Picsart استفاده کنید. (پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به صفحه آموزش «تولید محتوا با موبایل» بزنید و تمام مقالات و ویدیوهای آموزشی‌ای که در آنجا برایتان آماده کرده‌ایم را ببنید.)

اگر هم می‌خواهید کمی حرفه‌ای‌تر کار کنید، پیشنهاد می‌کنیم که بنر تبلیغاتی اینستاگرام خود را با نرم‌افزار «فتوشاپ» طراحی کنید. ما در دوره فتوشاپ هر چیزی که لازم باشد را به شما آموزش داده‌ایم؛ صفر تا صد آموزش کار با فتوشاپ، از طراحی پست و استوری گرفته تا کاورها و بنرهای مختلف، روتوش و کلی آموزش دیگر!

نکته!

  • موضوع مهمی که موقع طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام باید در نظر بگیرید، عنوان بنر است.
  • دقت کنید که عنوان باید جذاب باشد و جلب توجه کند، اما دروغ نگوید.
  • یادتان باشد که اگر دروغ بنویسید، در همان لحظه، اعتماد مخاطب را از دست داده‌اید.

پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به پیج اینستاگرام ما سری بزنید تا کامل متوجه شوید که منظورمان از کاور جذاب چیست. راستی! حتماً به ترکیب‌بندی رنگ‌هایی که در طراحی استفاده می‌کنید هم دقت کنید. (مقاله راهنمای کامل روانشناسی رنگ، می‌تواند به شدت در این زمینه کمک‌تان کند)

بعد از تبلیغ باید چه کرد؟

فرق یک فرد حرفه‌ای با کسی که تازه‌کار است، اینجاست. بعد از تبلیغ اول از همه باید بررسی کنید و ببنید که بازدهی آن تبلیغ برای شما چطور بوده است. یعنی با توجه به هزینه‌ای که کردید، چقدر سود کردید. سپس دقت کنید که بعد از تبلیغ، وعده‌ای که به مخاطب داده بودید را فراموش نکنید و به تولید محتواهای جذاب ادامه دهید. همیشه یادتان باشد که اگر سلیقه و علایق مخاطب را فراموش کنید به راحتی او را از دست می‌دهید، چون زدنِ دکمه آنفالو برای او کاری ندارد!

ما در دوره «کسب درآمد از اینستاگرام» قدم به قدم تمام این اصول را همراه با کلی مثال به شما آموزش می‌دهیم. حتماً سرفصل‌های این دوره را بررسی کنید. مطمئنیم که پشیمان نخواهید شد. البته در این مقاله هم سعی کردیم مهم‌ترین نکات را به شما یاد بدهیم تا یک دید نسبتاً خوبی به تبلیغات در اینستاگرام، پیدا کنید.

محتوای خب روزانه نمایش تیتر محتوا
دکمه بازگشت به بالا