چگونه در کنکور موفق شویم؟

بسیاری از دانش آموزان مایل به کسب بالاترین نمره و موفقیت در کنکور سراسری هستند. حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توان در کنکور قبول شد؟ چگونه می توان بهترین نمره را در تجربی گرفت یا چگونه نمره زیر 1000 را در آزمون ریاضی گرفت؟

اگر در طول سفر خود نظم و برنامه ریزی مناسبی داشته باشید و سخت تلاش کنید، می توانید در کنکور هدف موفق شوید. اما رسیدن به این هدف منوط به این است که به مرور زمان انگیزه و اشتیاق اصلی خود را از دست ندهید و مشکلات، دلسردی و خستگی هایی را که در طول سال به سراغتان می آید را کنترل کنید. در واقع این مشکلات راز اصلی موفقیت در امتحان هستند. در واقع روش ها و نکاتی وجود دارد که موفقیت شما را در کنکور تضمین می کند. برای اطلاع از نحوه انجام آزمون به سبک سطوح عالی توصیه می کنم دوره مدیریت آزمون را بگیرید و با دقت به آن نگاه کنید.

علاوه بر این، اگر به دنبال ابزاری ویژه برای برنامه ریزی دروس نظری هستید، کتاب برنامه ریزی دوربین مداربسته، دومین کتاب خودیاری جهان، می تواند به شما در برنامه ریزی دروس و افزایش سرعت و کیفیت کمک کند. تحصیلات:- و تا حدودی انگیزه خود را افزایش دهید.

راز موفقیت در کنکور

موفقیت در کنکور مانند هر هدف دیگری نقطه مشخصی است که برای رسیدن به آن باید مسیر خاصی را طی کنید. یک نقشه راه معمولی از چند دستورالعمل کلی تشکیل شده است، اگر مطالعه کنید، همیشه می توانید در هر نقطه از جاده از خود بپرسید، من در مکان مناسبی روی نقشه ایستاده ام و طبق دستورالعمل در جهت درست حرکت می کنم؟ سه راز اصلی موفقیت در کنکور وجود دارد:

1) عملی که بالاترین درجه با آن عادت است. مانند برنامه ریزی اصولی کنکور، نظم و انضباط و پایبندی به برنامه، تغذیه مناسب دانش آموزان و غیره.

2) از عادات و رفتارهای خاصی که مانع از کسب رتبه بالا در کنکور می شود بپرهیزید. تنبلی در یادگیری، بی توجهی به قوانین صحیح مطالعه، مسائل رفتاری اعتیادآور و غیره.

3) در نهایت، تکنیک های مورد استفاده در امتحانات پایه را بیاموزید. مانند بهترین روش مطالعه دروس کنکور، توانایی کنترل و مدیریت امتحانات، استرس کنترل امتحان و ….

پاسخ به سوال نحوه قبولی در کنکور; در طول این مقاله، ما به سه عامل بالا می پردازیم تا شما را برای برتری آماده کنیم. اینها بر اساس تجربه مشاوران آکادمیک بارسا گردآوری شده اند و نتیجه ارزیابی نحوه کار و موفقیت در سطوح بالا هستند. انجام دهید. دنباله های سه عدد و غیره را بیابید. برای ادامه با محمدرضا پوردستمالچی همراه باشید.

کتاب پروژه با دوربین مدار بسته

چگونه در کنکور قبول شویم؟ | راه هایی برای استفاده حداکثری از تست نفوذ

1. تمرکز، شرط اصلی کسب رتبه برتر در کنکور

تمرکز در یادگیری مهمترین کلید برای درک و درک مطالب است و کلید تمرکز در استفاده از روش هایی نهفته است که مهارت های مورد نیاز برای کار را تقویت و تمرین می کند. بنابراین، بدون تمرکز، فقط یک ساعت طول می کشد تا یک موضوع یک ساعته را درک کنید. اما به خوبی درک نشده و تاثیر مثبتی ندارد. بنابراین استفاده از روش ها و تکنیک هایی که به شما کمک می کند در حین مطالعه فعال باشید، تمرکز شما را تقویت می کند و توانایی شما را در رشد و افزایش تمرکز حین مطالعه افزایش می دهد. هرچه در حین مطالعه تمرکز بیشتری داشته باشید، مطالب را بهتر درک خواهید کرد و راحت تر و سریع تر می توانید مطالب امتحان را به خاطر بسپارید. علاوه بر این، افزایش تمرکز با جستجوی مقالات و کتاب های مفید برای افزایش احتمال قبولی در آزمون، تمرین خوبی است.

راهکارهای افزایش تمرکز در امتحان: چگونه در طول امتحان تمرکز بیشتری داشته باشیم؟

2. نتیجه مشاور تحصیلی برای رسیدن به بالاترین سطح در کنکور

داشتن مشاور تحصیلی مجرب و آگاه برای بررسی دوره تحصیلی شما و دلایل بالا و پایین رفتن شما در طول سال تحصیلی عامل بسیار مهمی است که تقریبا تمامی رتبه های برتر کنکور از آن بهره می برند. مشاور تحصیلی شما به دلیل تجربه ای که دارد نقش مهمی در موفقیت شما در موقعیت های مختلف و حساس دارد. نقش اصلی یک مشاور تحصیلی این است که برای برنامه های شما جهت دهد، انگیزه دهد، روش یادگیری شما را نظارت کند و پیگیری کند، و مشکلاتی را که از آنها آگاه نیستید حل کند. یک مشاور خوب نه تنها در دوران تحصیل و کنکور، بلکه در اکثر مقاطع زندگی ضروری است. بنابراین تأثیر مهمی را که انتخاب مشاور تحصیلی مناسب در موفقیت شما خواهد داشت نادیده نگیرید.

نحوه قبولی در آزمون های ورودی یا انتخاب رشته کنکور توسط پوردستمالچی
3. موفقیت در امتحانات هدفمند را آسان کنید

یکی از بزرگترین مشکلات دانش آموزانی که نمی دانند چگونه در کنکور قبول شوند این است که کنکور را غول بزرگ و ترسناکی می بینند. کنار هم قرار دادن تمام قسمت های کنکور و سال هایی که باید انجامش دهید، همه چیز را بسیار دلهره آور می کند. به همین دلیل است که افراد جاه طلب اغلب در رسیدن به اهداف خود شکست می خورند.

تفاوت بین هدف گذاری و رویاپردازی در این است که همه چیز دقیق تر است. در تعیین گروهی از اهداف موفقیت در کنکور باید دغدغه موفقیت و قرار گرفتن در کنکور را داشته باشید. در عوض، اهداف خود را به بخش‌هایی مانند این تقسیم کنید: k را روی تست زیست‌شناسی یا درس ریاضی خود تمرین کنید، زمان اختصاص داده شده برای 15 تست فیزیک را مدیریت کنید، درک عمیق‌تری از موضوعات ارتباطی در ادبیات به دست آورید. ماه آینده، و …. می‌توانید به موضوعات جدید فکر کنید. و اهداف چالش برانگیزتر برای خود در ماه آینده پس از تلاش برای رسیدن به این اهداف.

4. استفاده از تابلو برنامه ریزی، بالاترین اولویت

همه چیزهای مهم در زندگی افراد با برنامه ریزی محقق می شود. همه نفرات برتر کنکور مانند همه افراد موفق در هر رشته ای از برنامه ریزی منظم برای رسیدن به اهداف ریز و درشت خود استفاده می کنند. مطمئن باشید بدون برنامه ریزی پیشرفته کنکور در مسیر ارتقای رتبه خود با عوارض و مشکلاتی مواجه خواهید شد که با برنامه ریزی به راحتی می توانید آن را کنترل کنید. همچنین برای رسیدن به بودجه آزمون های آزمایشی به موقع و یا اینکه بتوانید قبل از روز آزمون سرفصل های امتحانی را مرور کنید، قطعا نیاز به برنامه ریزی دارید.

برنامه ریزی، قانون نانوشته زندگی مردم است و کسانی که سعی در سرپیچی از این قانون دارند، قانون زندگی را زیر پا گذاشته و گاه از حداقل مجازات چشم پوشی کرده و به موفقیت مطلوب دست نیافته اند. برای مطالعه مانند یک تاپر، به برنامه ریزی عمدی نیاز دارید و برای آن به یک دفتر برنامه ریزی خوب نیاز دارید. همچنین وقتی برنامه های نوشته شده را اجرا می کنید و در دفترچه برنامه خود ثبت می کنید، انگیزه بیشتری برای ادامه کار و انجام بقیه برنامه ریزی ها خواهید داشت و احساس می کنید به هدف نهایی رسیده اید و به اوج رسیده اید. شما یک قدم به امتحان نزدیکتر هستید.

چگونه هزار زیر را بگذاریم

4. افزایش زمان مطالعه برای کسب نمرات بالاتر در امتحانات

یکی دیگر از عواملی که در موفقیت بالای کنکور نقش دارد، زمان مطالعه زیاد آنها در طول سال است. البته افزایش زمان مطالعه در طول زمان روندی تدریجی دارد، اما باید سعی کنید به تدریج به ساعات مورد نظر خود برسید. توجه داشته باشید که نمره بالا در آزمون تعیین سطح یک هدف بسیار ارزشمند است. بنابراین نیاز به تلاش زیادی دارد. برنامه ریزی صحیح نیز نقش مهمی در افزایش ساعات مطالعه دارد. زیرا زمانی که برنامه درسی ما واضح و مکتوب باشد، خود را وقف افزایش میزان مطالعه خود در هر هفته برای اجرای آن برنامه ها می کنیم.

5. استفاده از منابع مطالب درسی لازم برای کسب رتبه برتر در کنکور

استفاده صحیح از منابع کمک آموزشی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کنکور است که باید به درستی و با نظر مشاوران و معلمان متخصص انتخاب شود. یک کتاب درسی خوب باید به طور جامع مطالب و مفاهیم کتاب درسی را پوشش دهد، کتاب های مفید و کاربردی داشته باشد و دارای تست های آموزشی و سنجشی مناسب باشد.

دکمه بازگشت به بالا