اجتماعیبرترینهای کسب و کارعمومی

آیا از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

چند سالی است که ادمین ها به دنبال ساده ترین راه ها برای مدیریت صفحات اینستاگرام هستند. آنها می خواهند در زمان خود صرفه جویی کنند تا بتوانند زمان بیشتری را برای مدیریت چندین سایت صرف کنند. گاهی اوقات سایت آنقدر بزرگ است که مدیریت آن برای مدیر مشکل است. به همین دلیل از ربات اینستاگرام استفاده می کنند. اما ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند؟ برای نصب اینستاگرام جدید با اپ ناب همراه باشید تا متوجه شوید.

ربات های اینستاگرام چیست؟

ربات اینستاگرام یک سیستم هوشمند و خودکار است که می تواند وظایف را در صفحه انجام دهد. به عنوان مثال، این ربات تبلیغات را دوست دارد و حساب های کاربری را ردیابی می کند. همچنین می توان با پیکربندی ربات در مورد پست های مختلف صحبت کرد.

تصور کنید صفحه شما برای فروش عطر و ادکلن است. در این حالت، ربات باید کاربرانی را پیدا کند که می خواهند عطر یا ادکلن بخرند. هنگامی که مخاطبان هدف خود را برای ربات اینستاگرام خود مشخص کردید، این ابزار هوشمند آن کاربران را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار می کند. یعنی وارد صفحات این افراد می شود، آنها را لایک می کند و زیر پست های آنها کامنت می گذارد.

جالب است بدانید که تمام این اقدامات به نام صفحه شما ختم می شود. به این معنا که یک ربات از طرف شما به گونه ای عمل می کند که یک کاربر واقعی رفتار می کند. در نهایت این اقدام باعث جذب فالوورهای بیشتری می شود. اما آیا استفاده از ربات اینستاگرام خطرناک است؟ آیا اینستاگرام نسبت به این موضوع حساس نیست؟ پاسخ شما در زیر آمده است.

نحوه استفاده از ربات اینستاگرام

اگر از ربات ها به درستی استفاده کنید و جمعیت هدف برای آن تعریف شده باشد، می تواند به افزایش نرخ تعامل و فالوورهای صفحه کمک زیادی کند. ربات اینستاگرام توسط برنامه نویسان طراحی شده است و مانند یک دستیار مجازی برای مدیریت صفحه کار می کند. البته تولید محتوا در اینستاگرام توسط ادمین انجام می شود و ربات تنها وظیفه تعامل با کاربران و افزایش فالوور را بر عهده دارد.

این ربات با هوش مصنوعی کار می کند و دقیقاً فعالیت مورد نیاز کاربر را انجام می دهد. اگر فرصتی برای تعامل با کاربر وجود نداشته باشد، این ربات از طرف شما با کاربر تعامل خواهد کرد. حتی می‌توانید ربات اینستاگرام خود را راه‌اندازی کنید تا زمانی که فالوورهایتان از خود سؤالات تکراری می‌پرسند به شما پاسخ دهد. به عنوان مثال در این ابزار شما یک سوال مشخص را تنظیم کرده و پاسخ آن را وارد می کنید. هنگامی که کاربر همان سوال را می پرسد، ربات به طور خودکار یک پاسخ از پیش تعیین شده را ارسال می کند.

همچنین می توان از ربات ها برای ارسال مستقیم پیام های تبلیغاتی به کاربران استفاده کرد. مشاهده استوری کاربران یکی دیگر از کاربردهای ربات های اینستاگرام است.

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرام

تا اینجا ما در مورد نحوه استفاده از ربات اینستاگرام صحبت کردیم. اما بهترین ربات ها چه ویژگی هایی دارند؟ به نظر ما ربات هایی با ویژگی های زیر برای مدیریت صفحات اینستاگرام مناسب هستند:

توانایی دنبال کردن فالوورهای تجاری مرتبط

امکان مشاهده داستان های کاربران

امکان ارسال مستقیم پاسخ به کاربران

اجرای صحیح دستورات و رعایت ترتیبات انجام شده

چرا حالا از کره استفاده نمی کنید؟

برخی از افراد فکر می کنند با وجود مزایایی که ربات اینستاگرام به همراه دارد، استفاده از آن می تواند در زمان صرفه جویی کند. فردی که در صفحات اینستاگرام متخصص است و چندین صفحه را به طور همزمان مدیریت می کند به لطف این ربات ها می تواند تمام صفحات خود را یکجا مدیریت کند.

اما از سوی دیگر، کسانی هستند که معتقدند استفاده از این جریمه ها نه تنها بر کسب و کار تاثیر می گذارد، بلکه اینستاگرام به سرعت واکنش نشان می دهد. این شبکه اجتماعی به ربات ها بسیار حساس است و فقط افراد واقعی را روی پلتفرم می خواهد. به همین دلیل است که برخی افراد اصرار دارند که از ربات ها استفاده نکنند.

اگرچه برخی افراد به جای خرید فالوور از ربات ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده می کنند. مخالفان ربات معتقدند که این فالوورها غیر واقعی هستند و نمی توانند تاثیر زیادی روی صفحه داشته باشند.

مزایا و معایب استفاده از ربات های اینستاگرام

اکنون که متوجه شدید ربات اینستاگرام چیست و چگونه کار می کند، خوب است مزایا و معایب آن را بدانید.

از ربات اینستاگرام استفاده کنید

استفاده از این دستگاه هوشمند دارای مزایای زیر است:

پاسخ ربات ها: وقتی کاربران سوالات تکراری می پرسند، می توانید با یک ربات به آنها پاسخ دهید. به عنوان مثال، “عشق چقدر ارزش دارد؟” آنقدر توسط فالوورها تکرار می شود که از پاسخگویی خسته می شوید.

نظر دادن: اگر می خواهید خیلی سریع برای فالوورها یا کامنت های زیر پست های خود کامنت بگذارید، ساده ترین راه استفاده از ربات اینستاگرام است.

مقرون به صرفه بودن: یکی دیگر از مزایای استفاده از ربات اینستاگرام ارزان بودن آن است که در مقایسه با روش هایی مانند استخدام ادمین می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

معایب ربات اینستاگرام

با وجود تمام مزایای استفاده از ربات اینستاگرام، نباید معایب آن را نادیده گرفت. برخی از معایب این ابزار هوشمند عبارتند از:

نداشتن نتیجه مطلوب: از نظر بسیاری از افراد، این ربات ها نمی توانند وضعیت صفحه را بهبود بخشند. فالوورهایی که از این طریق به دست می آیند جعلی هستند و نظرات آنها دستکاری و تکرار می شود. نظرات واقعی همیشه موثرتر از نظرات ابزاری هستند.

کاهش تعامل در صفحه: یکی دیگر از معایب استفاده از ربات اینستاگرام کاهش تعامل است. وقتی یک صفحه به طور ناگهانی فالوورهای زیادی دارد، بدیهی است که جعلی است و نمی توان از آنها انتظار داشت که با پست ها تعامل داشته باشند.

ارتباط با ربات های دیگر: یکی دیگر از محدودیت های این دستگاه های هوشمند ارتباط با ربات های دیگر به جای کاربران است. آنها افکار، لایک ها و سایر اعمال روبات ها را درک می کنند و آنها را پیدا می کنند. بنابراین فرصت کمتری برای افزایش فالوورهای واقعی و افزایش نرخ تعامل وجود دارد.

بهترین ربات اینستاگرام در ایران

بسیاری از ربات های استفاده شده توسط کاربران ایرانی از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر ربات های اینستاگرام برخوردار هستند. این ها دستگاه های هوشمند محبوب هستند:

ربات Inbo Instagram: این ربات می تواند فالوورهای هدفمند را به صفحه شما بیاورد. همچنین می توانید ارواح و فالوورهای جعلی را حذف کنید.

ربات اینستاگرام Instafollow: اگر دنبال کننده هایی از منطقه یا شهر خاصی می خواهید، این ربات را پیشنهاد می کنیم، همچنین می توانید کاربران را بر اساس جنسیت هدف قرار دهید.

ربات اینستاگرام Radib: اگر می خواهید فالوورهای هدفمند و واقعی داشته باشید، این ربات بسیار مفید است. این ربات بدون بلاک کار می کند و گزینه خوبی برای مدیریت صفحه اینستاگرام است.

ربات اینستاگرام کاربر مجازی: از این ابزار برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه نیز استفاده می شود. از آنجایی که مانند یک انسان رفتار می کند، استفاده از آن حساب اینستاگرام شما را مسدود نمی کند.

ربات اینستاگرام نینجاگرام: این ربات تحت ویندوز کار می کند و می توانید از آن برای مدیریت صفحه خود و افزایش تعداد فالوورها استفاده کنید. نینجاگرام چندین بار آپدیت شده است، بنابراین باید آخرین نسخه را دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا