خرید پیج آماده 1m اینستاگرام

چرا برای خرید پیج اینستاگرام اقدام نماییم؟ کاربردهای پیج اینستاگرام چیست؟ چرا باید صفحه اینستاگرام مناسب کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنیم؟ آیا خرید پیج اینستاگرام به رشد کسب و کار ما کمک خواهد کرد؟ آیا https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام به رشد پیج ما و رفتن به اکسپلور کمک می کند؟ شاید تابحال با چنین سوالاتی مواجه شده باشید و نتوانسته اید پاسخی برای آن ها پیدا کنید.

یکی از برترین و مشهور ترین انواع مسنجر ها در جهان، اینستاگرام می باشد. از سال 2015 تا به امروز شبکه اجتماعی اینستاگرام توانسته بیش از سه چهارم مردم جهان را مجذوب خود نماید. یکی از فعالیت هایی که امروزه توسط کاربران این مسنجر و آژانس های دیجیتال مارکتینگ انجام می شود، خرید پیج اینستاگرام می باشد. در ادامه با ما در این مطلب از مای ممبر همراه باشید تا با نحوه و علت خرید پیج اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

این شبکه اجتماعی در حال حاضر به عنوان یکی از رسانه‌های مناسب برای تبلیغات به شمار می‌آید. شما به راحتی می‌توانید با ساخت یک اکانت، محیطی برای تبلیغات کسب‌وکار خود را در این شبکه اجتماعی برپا سازید یا می توانید با خرید پیج اینستاگرام از همان ابتدا فعالیت خود را قوی شروع کنید. از آنجایی که اینستاگرام قابلیت‌های زیادی را در اختیار استفاده کنندگان خود می‌گذارد، افراد و شرکت‌های بسیاری از آن برای ارتباط ‌گیری با مخاطبان خود استفاده می‌کنند.

بعد از خرید پیج اینستاگرام باید چه کار کنیم؟

به محض دریافت اطلاعات پیج اینستاگرام از فروشنده پیج باید سریعا اطلاعات حساب کاربری تان مثل شماره موبایل و ایمیل پیج را عوض کنید و هر دوی آن ها را با رمز 6 رقمی که اینستاگرام برای شما ارسال می کند تایید کنید. سپس باید اهراز هویت دو مرحله ای در اینستاگرام را نیز فعال کنید. کار سختی نیست و با جست و جوی عبارت “بالا بردن امنیت اینستاگرام” در گوگل می توانید آموزش های لازم در این رابطه را پیدا کنید.

چرا افزایش فالوور اینستاگرام بسیار سخت است؟

یکی از سخت ترین و وقت گیرترین کارها است. دغدغه بسیاری از دوستان این است که تعداد فالوورهای صفحه خود را روز به روز افزایش دهند، اما آنها نمی دانند که افزایش فالوورهای یک پیج اینستاگرام به این سادگی ها نیست! شما باید محتوایی هدفمند و با کیفیت ایجاد کنید که مخاطبان واقعی را به صفحه شما جذب کند.

این کار زمان بر است و ممکن است بسیاری از مردم مشتاق انجام این کار نباشند. افرادی که در مورد این موضوع تعصب دارند و سعی می کنند با ایجاد محتوای هدفمند، فالوورهای برجسته ای را جذب کنند پس از مدتی نا امید شده و کار خود را متوقف می کنند. بنابراین بهترین راه و اقتصادی ترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام خرید پیج اینستاگرام است. با خرید یک صفحه آماده اینستاگرام با تعداد زیادی دنبال کننده واقعی، می توانید مطمئن باشید که رشد تجارت اینستاگرام شما حداقل 40 درصد افزایش می یابد.

چرا باید پیج اینستاگرام آماده بخریم؟

همانطور که می دانید تعداد فالوورها در هر پیج اینستاگرام تنها عامل ایجاد اعتماد مشتری است. تصور کنید که مشتریان شما وارد صفحه ای می شوند که فقط 200 دنبال کننده دارد. این چه احساسی به آنها می دهد؟ احتمالاً می گویند این صفحه اصلا قابل اعتماد نیست! اما اگر تعداد دنبال کنندگان صفحه شما مثلا 20 کا یا 200 کا باشد، مشتریان با ورود به صفحه شما از صحت و اصالت صفحه اینستاگرام شما مطمئن خواهند شد.

بنابراین اولین قدم برای شروع افزایش تعداد دنبال کنندگان تان است. اگر می خواهید از روش های طبیعی برای افزایش دنبال کننده استفاده کنید، مانند ایجاد محتوای با کیفیت، استفاده از هشتگ های مناسب، استفاده از برچسب های موقعیت مکانی و … ، ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد. به عنوان مثال برای به دست آوردن 20000 دنبال کننده فعال و واقعی که واقعاً شما را دوست دارند خیلی زمان بر است. اما با خرید صفحات آماده اینستاگرام می توانید فالوورهای پیج خود را از ابتدا بدون تلاش و حوصله افزایش دهید. در واقع خرید پیج اینستاگرام آماده و معتبر برای افرادی اهمیت دارد که اصلی ترین دغدغه آنها کسب درآمد و فروش بالا در اینستاگرام است. نه افرادی که ماه ها در تلاش برای جذب فالوور بوده اند!

چرا نباید پیج اینستاگرام را از سایت های ناشناس بخرید؟

یک سوال مهم در مورد خرید پیج اینستاگرام که ممکن است به آن فکر کرده باشید این است که برای اطمینان از این صفحه اینستاگرام را از کجا بخرید؟ متأسفانه بسیاری از سایت ها و افراد ناشناخته و غیرقابل اعتماد وجود دارند که هنگام خرید پیج ممکن است سر شما کلا بگذراند!

به عنوان مثال بعد از اینکه صفحه اینستاگرام را به شما فروختند ممکن است صفحه شما خارج از دسترس باشد، هک شده یا غیرفعال باشد. یا شاید همه فالوورهای صفحه ای که خریداری می کنید جعلی بوده و اصلاً فالوور فعال ندارند! در این صورت باید به سایت های قدیمی که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کنند اعتماد کنید. لازم نیست یک صفحه آماده اینستاگرام از شخصی که نمی شناسید بخرید. بسیاری از سایتهایی که صفحه اینستاگرام را به شما می فروشند پسورد را تغییر می دهند و اطلاعات مربوط به صفحه را پس از فروش تغییر می دهند تا از دسترس شما خارج شود. در این صورت پول و هزینه هایی که کرده اید از بین می رود و ممکن است هزینه زیادی برای این کار پرداخته باشید. به همین دلیل بهتر است به هر کسی اعتماد نکنید!

آیا خرید پیج اینستاگرام اصولا کار درستی است؟

خرید پیج اینستاگرام آماده با فالوورهای بالا یکی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی و حضور در شبکه های اجتماعی است. اکثرا افرادی که قصد خرید یک پیج اینستاگرام آماده را دارند با هدف دیده شدن به عنوان یک پیج معتبر اینکار را انجام میدهند. ولی در بسیاری از مواقع برعکس این اتفاق برای آن ها می افتد. یک پیج آماده اینستاگرام با فالوورهای بالا دقیقا مثل این می ماند که شما بخواهید به یک بانک ایمیلی که قبلا خریداری کرده اید ایمیل های تبلیغاتی خود را بفرستید! در این صورت بازدهی خیلی کمی نصیب شما می شود.

به عنوان مثال پیج اینستاگرامی که دارای 100 کا فالوور واقعی باشد چرا باید عکس های منتشر شده در آن 50 الی 70 لایک بخورد؟ در حقیقت، بسیاری از پیج های آماده در اینستاگرام که به فروش می رسند همین اوضاع و احوال را دارند. این موضوع از خرید فالوور اینستاگرام هم بدتر خواهد بود. چون شما هزینه ای را برای پیجی داده اید که اصلا مشخص نیست فالوورهای آن از کجا آماده اند؟ چقدر از آن ها فیک هستند یا چقدر از آن ها ایرانی هستند؟ آیا آن ها ماندگار هستند و به کسب و کار شما علاقه دارند؟

شاید جالب باشد این را هم بدانید که جدیدا اینستاگرام پیج هایی که اینگیجمنت کاربرانشان با آن ها کم است را شناسایی می کند و از این به بعد پست های منتشر شده در آن ها را به کاربران کمتری از آن پیج نشان می دهد. این هوش مصنوعی اینستاگرام است! همین موضوع باعث می شود روز به روز لایک های یک پیج با فالوور های غیر واقعی کمتر و کمتر شود. حتی اگر در آینده فالوور های واقعی هم به آن پیج مورد نظر جذب شوند در تعداد لایک ها و در واقع میزان اینگیجمنت تاثیری نخواهد گذاشت.

پس همانطور که متوجه شدید خرید پیج اینستاگرام اصولا کار درستی نیست! چون شما به هیچ وجه نمی توانید شناختی از فالوورهای پیج مورد نظر داشته باشید. به همین دلیل ممکن است عملا پولتان به هدر رود و هیچ سودی عایدتان نشود! اما اگر از فالوورهای پیج مورد نظر اطلاعات دقیقی داشته باشید و بدانید که واقعا فالوورهای واقعی هستند مسلما خرید پیج مورد نظر به سود شما خواهد بود حتی اگر مبالغ زیادی را برای این کار بپردازید.

خرید پیج اینستاگرام خوبه یا خرید فالوور اینستاگرام؟

به افرادی پیشنهاد می شودد که هم اکنون دارای پیج اینستاگرام هستند و نیاز به فالوور بیشتری دارند. اگر شما پیجی دارید که فالوورهای کمی دارد و نیاز به فالوور بیشتری دارید خرید فالوور اینستاگرام واقعی به شما پیشنهاد می شود. البته اگر فالوور واقعی بخرید برای شما مفید خواهد بود نه فیک! اما اگر هنوز وارد اینستاگرام نشده اید و به تازگی قصد راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی را دارید پیشنهاد ما خرید پیج اینستاگرام آماده است. مزیت این کار این است که بدون صرف زمان و هزینه زیاد، خیلی سریع می توانید یک پیج با تعداد فالوورهای بالا داشته باشید.

به طور کلی مزیت خرید فالوور نسبت به خرید پیج این است که پیج تان سرجایش باقی می ماند. یعنی محتوایی که از اول درون پیج تان منتشر کردید وجود دارد و فقط تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا کرده است. در صورتی که اگر پیج آماده خریداری کنید باید محتوای آن را تغییر دهید و ممکن است با ریزش فالوور هم مواجه شوید. اما مزیتی که خرید پیج اینستاگرام نسبت به خرید فالوور اینستاگرام دارد این است که خیلی سریع می توانید یک پیج با فالوورهای بالا و قیمت پایین داشته باشید.

خرید پیج اینستاگرام چه معایبی دارد؟

ابتدا بهتر است به معایب خرید پیج اینستاگرام که بیشتر از مزایای آن است بپردازیم. به طور کلی بزرگترین عیب خرید پیج اینستاگرام این است که درصد خیلی کمی از فالوور های آن ها شاید علاقه مند به کسب و کار شما باشند! مگر اینکه کسب و کارتان خیلی عمومی باشد. حتی به بسیاری از سایت هایی که فروش پیج اینستاگرام در موضوعات مختلف دارند هم نمی توان اعتماد کرد! چون دقیقا نمی توان فالوورهای آن ها را بررسی کرد! اکثر پیج های اینستاگرامی که به فروش می رسند دارای فالوورهای فیک هستند. حتی پیج هایی را دیده ام که بیش از 100 کا فالوور دارند ولی پست هایی که در آن ها می بینیم کمتر از 100 تا دونه لایک خورده اند.

این نشان دهنده فیک بودن فالوورهای پیج مورد نظر است. معمولا پیج های این چنینی قیمت کمتری را هم نسبت به بقیه پیج ها دارند و با هزینه کمتری می توان این پیج های اینستاگرامی با فالوورهای فیک را خرید. از دیگر معایب خرید پیج اینستاگرام دقیق نبودن اطلاعات آن است. هرچقدر هم که پیج مورد نظر را زیر و رو کنید نمی توانید متوجه آن شوید که چه تعداد از فالوورهای آن ها واقعی هستند و چه تعداد فیک؟ و چه تعداد از آن ها به کسب و کارتان علاقه مند هستند؟ البته بررسی پیج های اینستاگرامی به این صورت کار زمان بری است.

خرید پیج اینستاگرام چه مزیت هایی دارد؟

تنها مزیتی که خرید پیج اینستاگرام دارد این است که بدون هیچ زحمتی و در مدت زمان کوتاهی و با پرداخت هزینه کمی می توان یک پیج اینستاگرام با تعداد فالوورهای بالا داشت. در حقیقت این تنها مزیت خرید پیج آماده است که از دید خیلی از دوستان مزیت محسوب می شود. ولی در کل به نظر من اگر از پیجی که قصد خرید آن را دارید مطمئن نباشید هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت جز اینکه پول خود را هدر داده اید. باید سعی پیجی با فالوورهای واقعی بخرید تا به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا