اعزام ۴٠ پرستار ویژه ICU به خوزستان

معاون پرستاری وزارت بهداشت از اعزام 40 پرستار ویژه به بخش مراقبت های ویژه استان خوزستان پس از افزایش شیوع تاج در آن استان خبر داد و گفت: این پرستاران به اهواز و دانشگاه علوم پزشکی ناصحی اعزام شدند. خدمات.

به گزارش خبر روزانهبا اعلام این خبر ، دکتر مریم حضرتی گفت: ، دانشکده شهیدا بهشتی ، یزد و نیشابور حداقل 40 روز پرستار ویژه را به مدت حداقل 15 روز به بخش مراقبت های ویژه در اهواز ، آبادان و دسولوس اعزام کرده اند که بسته به بیماری می تواند تمدید شود.

نظارت روزانه بر وضعیت پرستاران در دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی

حضرتی از نظارت روزانه وضعیت پرستاران در دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی خبر داد و گفت: اگرچه کمبود کادر پرستاری در کشور وجود دارد ، اما پرستاران با فداکاری و تلاش خود در روز و شب خدمات خود را به بیماران و سیستم مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند. این دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی علی رغم نیاز به پرسنل متخصص برای اعزام نیرو ، در بحران و نیاز به کمک همکاری می کنند و من می خواهم از صمیمانه تشکر و قدردانی خود را برای تلاش مدیران موسسات پزشکی و روسای جمهور و همچنین مدارس مبدا و انتصاب پرستاران ابراز کنم.

عدم رعایت فاصله اجتماعی دلیل بیشتر شیوع تاج است

به گفته روابط عمومی وزارت بهداشت ، وی استفاده گسترده از تاج در استان را به گزارش های عدم رعایت فاصله های اشتغال اجتماعی ، حضور عمومی در مراسم عزاداری و عروسی و اجتماعات دیگر پیوند داد. نکات بهداشتی ، مسافت و محدودیت ها را دنبال کنید تا از بروز عفونت های جدید بکاهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا