پیش‌بینی افزایش موارد ابتلا در خوزستان در چند روز آینده

خبر روزانه / خوزستان معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت شیوع اخیر تاج در خوزستان ، گفت: “تعداد مبتلایان به بیماران بطور چشمگیری کاهش یافته است ، اما این رقم هنوز از یک نفر بیشتر است و ما معتقدیم که افزایش نسبی در روزهای آینده در استان افزایش یافته است.” خوزستان خواهیم داشت.

دکتر ایرج حریریگی امروز (چهارم ژوئن) در حاشیه دفتر مرکزی تاج در خوزستان اظهار داشت: شیوع تاج در کشور در حال حاضر در بیمارستان ها و مرگ و میر بسیار کمتر است ، اما در برخی استان ها حکم خوزستان به دلیل افزایش می یابد. اواخر شروع بیماری همه گیر

به گزارش خبر روزانه ، وی افزود: این روند تقویت در استان خوزستان قابل توجه بوده است ، اما با اقدامات بسیار خوب اوضاع کنترل شده است.

حریریگی اظهار داشت: “تعداد مبتلایان به یک بیمار به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، اما این رقم هنوز از یک نفر بیشتر است (انتقال ویروس از یک بیمار به بیمار دیگر) و ما معتقدیم که افزایش نسبی در روزهای آینده در استان خوزستان”. خواهد داشت.

وی با اشاره به نتایج جلسه امروز ستاد تاج گذاری در خوزستان ، اظهار داشت: توصیه می شود تا حد امکان از راه دور اجتماعی و مسائل بهداشتی فردی و اجتماعی در خوزستان و با کمترین تأثیر در وجود و اقتصاد مردم ادامه یابد.

معاون وزیر بهداشت ادامه می دهد: “همچنین مقرر شد افزایش آزمایش و تشخیص موارد در مراحل اولیه بیماری و جدایی این افراد ابتدا با آموزش و استدلال انجام شود ، در غیر این صورت باید محل کار و خانواده گزارش شود.”

وی افزود: در استراتژی سوم مقرر شد نمونه های بیشتری از افرادی که با بیماران در تماس بوده اند گرفته شود و احتمالاً مثبت بوده است.

خاریری گفت: بیمارستان های خوزستان از نظر مراقبت از بیمار از آمادگی خوبی برخوردار هستند. درست است که وضعیت خوزستان در مقایسه با هفته های اخیر شدت می یابد ، اما شیوع تاج در خوزستان کمی بالاتر از میانگین ملی است و خوزستان هنوز هم یکی از استان های دارای شیوع متوسط ​​است.

وی گفت: “مردم به مدت سه ماه در وضعیت سختی قرار داشته اند و روابط اجتماعی و خانوادگی کاهش یافته و وضعیت معیشت به شدت تحت تأثیر قرار گرفته است.” برای مردم هوتستان ، اوضاع دشوارتر بود زیرا آنها هم یک موقعیت ملی و هم یک استانی خاص را تجربه کردند.

معاون وزیر بهداشت افزود: “ما از ساكنان باهوش ، فرهنگی و مذهبی استان خوزستان می خواهیم كه روابط خانوادگی ، قومی و قبیله ای را كه هیچ تأثیر اقتصادی ندارند ، مانند مراسم عزاداری ، عروسی و عید سعید فطر را قطع كنند تا مسئولان سیاسی بتوانند اقتصاد را احیا كنند. ” مردم باید از وضعیت معیشت خود حداکثر کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا