افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش شفاف، وزیر بهداشت گفت: در شهرک هندادر کار بسیار جالبی انجام شده است، مرکز جامع سلامت بسیار مجهز با کمک خیرین راه اندازی شده و تجهیزاتی نیز توسط وزارت بهداشت تهیه شده است و در حال حاضر مرکزی در شازند وجود دارد که حدود 70 درصد آن در 2000 متر مربع تکمیل شده و از نظر بهداشتی و درمانی مجهز است.

عین الهی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح پزشک خانواده و گسترش این طرح جزء طرح های وزارت بهداشت است، در مراکزی که امروز افتتاح شد، سطح پزشک خانواده 1 در الکترونیک انجام می شود. فایل و به طور کامل در این مراکز.

وی افزود: مرکز شازند یکی از مراکزی خواهد بود که در اسفندماه امسال افتتاح می شود و یک مرکز 24 ساعته است که خدمات درمانی کاملی را ارائه می دهد.

عین اللهی گفت: بعد از شازند به اراک می رویم و از بیمارستان ولیعصر (عج) بازدید می کنیم، این بیمارستان یکی از بزرگترین بیمارستان های اراک است که دارای 400 تخت و 400 میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی است. امیدواریم این مرکز بتواند به یکی از پیشرفته ترین مراکز کشور تبدیل شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار دولت تا امروز 850 پروژه بزرگ در حوزه بهداشت و درمان افتتاح کرده ایم و تا پایان امسال تعداد پروژه ها به 2000 پروژه می رسد و این یک مورد بی سابقه در کشور است. تاریخ کشور ما 79 مرکز درمانی با حدود 10800 تخت داریم و تا پایان امسال 7700 تخت بیمارستانی دیگر اضافه می کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری به مردم کشورمان ارائه کنیم.

افتتاحیه دو پروژه پزشکی در تور چازند

پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز توره به نمایندگی از مرحوم مشهدی احمدی بگش و خانم زنگنه در مدت یک سال و نیم ساخته شد.

مساحت این پایگاه 1.25 متر مربع و زیربنای آن 137 متر مربع است و در کنار پایگاه در زمینی به مساحت 340 متر مربع پارکینگ آمبولانس در حال ساخت است.

همچنین سایت اورژانس هوایی توره سیتی در مدت 3 ماه و به مساحت 2150 متر مربع و یکی از 12 سایت هوایی استان مرکزی با هزینه ای حدود 200 میلیون تومان ساخته شده است. خرج شدند.

وزیر بهداشت همچنین از مرکز درمانی یکپارچه شهری و روستایی توره بازدید کرد.

وی در حاشیه افتتاح این مرکز اورژانس گفت: شهرستان توره با توجه به موقعیت جغرافیایی و ازدحام زیاد نیاز به احداث این مرکز داشت که توسط خیرین سلامت ساخته شده است که از این بابت از خیرین تشکر می کنیم. این پایگاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا