کلنگ دانشکده پرستاری لردگان با حضور وزیر بهداشت بر زمین زده شد

خبر روزانه/چهارمحال و بختیاری کلنگ دانشکده پرستاری و مامایی لردگان در شهرستان لردگان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر زمین زده شد، این دانشکده در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

بهرام عین‌اللهی ۱۳ خردادماه در آیین کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان لردگان، اظهار کرد: شهر لردگان یکی از بزرگترین شهرهای محروم کشور محسوب می‌شود.

وزیر بهداشت بیان کرد: بیمارستان ۱۹۰ تختخوابی لردگان نیازهای مردم منطقه را پوشش می‌دهد، سیاست وزارت بهداشت و درمان این است که بیمارستان‌های مرکزی را به خوبی پشتیبانی کرده و این مراکز درمانی را به امکانات مناسب تجهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهرستان لردگان به دستگاه ام‌ آر آی و سی‌تی اسکن مجهز شده است، تاکید کرد: مشکلات این بیمارستان احصا و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی خواهد شد.

عین‌اللهی با بیان اینکه رشد رشته‌های علوم‌پزشکی در شهرستان لردگان در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دانشکده پرستاری و مامایی در جنب بیمارستان شهرستان لردگان احداث می‌شود و در آینده می‌تواند افراد بومی را در رشته‌های پرستاری و مامایی برای تامین نیاز منطقه تربیت کند.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در تلاشیم به جای برنامه، عملکرد و کارنامه ارائه دهیم، با پیگیری‌های نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در منطقه حضور پیدا کردیم و برای توسعه بیمارستان نیز اقدام خواهیم کرد.

در ادامه ارسلان خالدی‌فر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری و مامایی لردگان، اظهار کرد: این دانشکده در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

وی بیان کرد: اعتبار اولیه پیش‌بینی شده برای تخصیص به پروژه دانشکده پرستاری و مامایی لردگان ۳۰ میلیارد تومان است که با اختصاص اعتبار کار آغاز خواهد شد.

در ادامه این آئین حسین بامیری- نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وعده احداث دانشکده پرستاری و مامایی لردگان از وزیر بهداشت و درمان گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان لردگان هزینه شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا