افتتاح 400 مرکز جوار کارگاهی در کشور در سال جاری

خبر روزانه/ کرمان مدیرکل پرسنل و تامین آموزش فنی و حرفه ای از افتتاح 400 کارگاه در کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبر روزانه، داوود ناصری امید هفته آینده در مراسم افتتاحیه منطقه ویژه اقتصادی رفسنج گفت: یکی از دغدغه های مسئولان و خانواده ها بیکاری است. متاسفانه فرهنگ مستندسازی در کشور گسترش یافته است.

وی افزود: اگر کشور نرخ بیکاری بالایی دارد، معتقدم سیستم آموزشی دانشگاه ها ناقص است و دانشجویان حتی مهارت های لازم را در زمینه مهندسی ندارند.

وی گفت: حدود 50 درصد از دانشجویان ما فارغ التحصیل دانشگاه هستند که این یک نقطه ضعف است، دانشگاه ها وقت و هزینه فرزندان ما را می گیرند و فقط روی مباحث تئوری تمرکز می کنند.

ناصر امید با اشاره به اینکه نظر راه اندازی کارگاه آموزشی در این زمینه قابل تقدیر است و باید از این توانمندی به نحو شایسته استفاده کرد، افزود: سازمان فنی و حرفه ای به عنوان متولی آموزش های غیررسمی اهداف متعددی دارد که یکی از آنها بهبود است. مهارت های کارکنان.”

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه رئیس اجرایی از آموزش فنی و حرفه ای قدردانی می کند اما دولت ها کمترین توجه را به سازمان آموزش فنی و حرفه ای دارند، افزود: 11 هزار آموزشگاه فنی بخش خصوصی وجود دارد. و مجتمع حرفه ای برابر تعهدات مراکز دولتی.

ناصر امید همچنین از افتتاح 400 کارگاه در کشور در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا