اپل برخی محصولاتش را دیگر پشتیبانی نخواهد کرد

اپل به تازگی اعلام کرد که وجود دارد خواهد بود برای حمایت از برخی از محصولات خود مانند مک بوک و آی پاد لمسی در رسمی پایان داده و محدود کرده است.

به گزارش خبر روزانه بر اساس اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت Apple Insider, شرکت اپل به تازگی اعلام کرد که قصد دارد برای حمایت از برخی از محصول قدیمی در پایان از داده ها و اطمینان حاصل شود که آنها منسوخ شده است.

با توجه به این اخبار اپل لپ تاپ اختصاص داده شده یعنی مک بوک ایر که در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی به تولید و همچنین مک بوک پرو ۱۳ اینچ تولید سال ۲۰۱۴ در این رده دستگاه های از رده خارج خود و محتوای آن را اعلام کرده است که قصد دارد به زودی پشتیبانی از این محصولات برای محدود کردن و جلوگیری از.

همچنین اپل نسل پنجم آی پاد لمسی شما باید خود را به روز رسانی ۹, آن را نیز قبول نمی کند, دستگاه لیست قدیمی و منسوخ شده و شما باید برای اضافه کردن.

این دستگاه پخش موسیقی برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی راه اندازی و معرفی شد. تا به حال تقریبا هشت سال است که پشتیبانی از اپل آمده است به دست.

با اعلام این, اپل, کاربران بر روی دستگاه های ذکر شده دیکر نمی خواهد بود قادر به به عنوان در گذشته از امکانات و خدمات پس از فروش مزایای کمک و به روز رسانی ارائه شده توسط اپل به دریافت خواهید کرد. به عبارت دیگر تنها در صورتی مشمول مالیات خدمات اپل در بخش هایی از آن در دسترس است و این بدان معنی است که شرکت اپل دیگر مسئولیت و تعهدی برای تهیه قطعات, تعمیر و پشتیبانی از این محصولات باقی مانده است با خواهد شد.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا