اگر قصد خرید شیرآلات ساختمانی ایرانی دارید این مطلب را بخوانید

برای انتخاب آن ها باید دقت کرد. خواه در حال عوض کردن خانه باشید خواه تغییر دکوارسیون، انتخاب زیباترین شیرآلات ساختمانی میتواند یک اتفاق شگفتانگیز باشد. برای مثال یک دستی بین سینک ظرفشویی و شیرآلات زیبایی آشپزخانه را دوچندان می کند. همچنین شیرآلات ظرفشویی ای که دارای شلنگ هستند این امکان را فراهم می کنند که کاربر به راحتی بتواند تمام فضای سینک ظرفشویی را آبکشی نموده و نظافت محل شستشو برایش تسهیل شود. این برند بیشتر فعالیت خود را در تولید شیرآلات آشپزخانه، سینک ظرفشویی و سرویسهای بهداشتی و حمام گذاشته است. در نظر داشته باشید معمولاً هر چه وزن شیرآلات بالاتر باشد، قیمت شیرآلات ساختمانی نیز بالاتر است. این امر نشان می دهد که ست شیرآلات نیز مانند تجهیزات و وسایل دیگر به میزان زیادی تغییر کردهاند. در فروشگاه نوین روز شما می توانید با اطمینان از سربی نبودن شیرآلات خرید کنید و فروشنده به شما اطمینان می دهد که تمامی محصولات ار آلیاژ برنج ساخته شده اند و قطعات با کیفیت مورد استفاده قرار گرفته اند که در دو نوع مات و براق ارائه می شوند. بنابراین لازم است که برای تهیهی کالایی با کیفیت حتما به این مورد هم توجه کنید.

مدل های بسیار جدید جامایع چشمی از جنس شیشه می باشد و معمولاً در مکان های لوکس و تشریفاتی مورد استفاده قرار می گیرد. تاسیسات نیوز، براساس مشاهدات میدانی قیمت انواع شیرآلات ساختمانی را در این گزارش گرد آوری کرده ایم. شیرآلات وسایل مهمی هستند که باید به کیفیت آن ها دقت کرد. با آرزوی فردایی بهـتر در عرصــه تولیـدات داخـلی، در کنار شما با صـداقت و همـدلی ایستادهایم و با افتـخار به نام آسمان و محصـولات آن میبالیـم. ست شیرآلات در حمام و آشپزخانه از جمله وسایلی هستند که در زیبایی دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می کنند. برند Moen یکی از برندهای تولید کننده شیرآلات ساختمانی است که به طور تخصصی به تولید شیرآلات بهداشتی حمام میپردازد. این برند در بین خریداران شیرآلات ساختمانی لوکس و لاکچری طرفداران بسیاری دارد. KWC از جمله بهترین برندهای شیرآلات خارجی ساخت کشور سوئیس است که در ایران نیز نمایندگی دارد. این برند در تولید محصولات جانبی نیز فعالیت داشته و همانند شیرآلاتش بهترین محصولات ساختمانی را به بازار عرضه میکند. آرمانی یکی از برندهایی است که نام آن را در بازارهای ایران و خارج از ایران بر روی محصولات بسیاری دیدهایم.

به عنوان نمونه اجزایی مانند سوپاپ، واشر و پیچ و مهرهی شیرآلات را به شکلی دقیق بررسی کنید تا از کیفیت آن ها مطمئن شوید. لازم است تا مسطح و صاف بودن سطح شیرآلات را نیز به دقت موردتوجه قرار دهید. اولین و مهمترین نکته ای که در این خصوص باید به آن دقت کنید، استاندارد بودن کالاست. هنگام خرید تمام ملزومات و قطعات موجود در شیر را بررسی کنید و به نشان استاندارد آن توجه کنید. مثلا اینکه با توجه به نوع زیرساخت و لوله کشی های موجود در ساختمان بهتر است از کدام یک از انواع شیرآلات ساختمانی استفاده کنید؟ از زیباترین شیرآلات ساختمانی، آنهایی هستند که از پرنده الهام گرفته شدهاند. مهندسین این گروه تولیدی، همیشه خلاقانه ترین ایدههای موجود در صنعت شیرآلات بهداشتی را به روی خط تولید کارخانه این برند فرستادهاند؛ عاملی که باعث شده است تا برند Danze تبدیل به یکی از بهترین شیرآلات ساختمانی شود. اما اکنون ست شیرآلات علاوه بر این نقش، می توانند به میزان زیادی بر زیبایی محیط بیفزایند.

بدنهی این مدل از آلیاژ برنج ساخته شده تا در عین استحکام بالا، مقاومت کافی در برابر سختی آب را داشته باشد. اگر با تابش نور به سطح این تجهیزات متوجه موج روی بدنهی آن ها شدید این امر نشان دهندهی پرداخت نامطلوب شیر است. اما حدود در سال 1399 برای نصب یک شیر معمولی 90000 تومان دستمزد متوسط میباشد که در صورت افزایش تعداد شیر ها و راحتی و ساختی آن به قیمت دستمزد شیر افزوده میشود. یکی از خاص ترین و زیباترین برندهایی که در شیرآلات ساختمانی وجود دارد، مارک Fir italia ایتالیا است. اما برخلاف انتظار که همه فکر می کنند شیرآلات هوشمند انتخابهای جذابتری هستند، برند Fir italia علاقمندان خاص و بسیاری را به سوی خود کشیده است. ما به شما برند Fir italia را معرفی می کنیم. اگر قصد خرید شیر ظرفشویی، سینک و یا شیرآلات اهرمی را دارید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید از برند کی دبلیو سی است. اغلب سازندگان شیرآلات ساختمانی که محصولات را با مرغوبیت زیادی می سازند تا ۵ سال کالا را ضمانت می کنند. به این ترتیب با اختراع شیر آب چشمی میزان هدر رفتن آب به حداقل خود رسیده است. جا مایع دستشویی چشمی چگونه کار می کند؟

لینک فروشگاه: https://arianfarazparsam.com/

دکمه بازگشت به بالا