این کاربران توییتر می‌توانند ویدئوهای ۶۰ دقیقه‌ای آپلود کنند

ایلان ماسک پس از تصاحب توییتر قول داد که آن را به بهترین شبکه اجتماعی برای تولیدکنندگان ویدئو تبدیل کند. حال این پلتفرم اعلام کرد که کاربران توییتر آبی شما می توانید از طریق نسخه وب، 60 دقیقه فیلم با وضوح 1080p من حجم 2 گیگابایت است بارگذاری

قبل از اینکه توییتر صفحه سرویس آبی خود را به روز کند، کاربران این سرویس پولی فقط می توانستند ویدیوهای 10 دقیقه ای با وضوح 1080p و حداکثر حجم 512 مگابایت آپلود کنند. البته این محدودیت همچنان برای کاربران نسخه های iOS و اندروید وجود دارد و تنها نسخه تحت وب امکان آپلود ویدیوهای طولانی تر و بزرگتر را در این شبکه اجتماعی فراهم می کند.

آیا آپلود ویدیوهای طولانی تر چالش جدیدی برای توییتر خواهد بود؟

توییتر گفت که سعی می کند ویدیوهای با بالاترین کیفیت را ارائه دهد، اما به دلایلی می تواند کیفیت را دستکاری کند. در واقع این دستکاری ها با وضوح تصویر و میزان بیت بسته به سرعت و پایداری اینترنت کاربر انجام می شود که جای تعجب ندارد.

توییتر آبی

اگرچه امکان آپلود ویدیوهای طولانی تر برای کاربران مفید است و ممکن است توییتر حتی به یک معنا وارد جنگ با یوتیوب شود، اما از سوی دیگر ممکن است مشکلات بیشتری را برای این شبکه اجتماعی به همراه داشته باشد.

با توجه به اینکه توییتر بسیاری از کارمندان خود را اخراج کرده و کنترل کمتری روی محتوا دارد، ممکن است کاربران از این فرصت استفاده کرده و فیلم و سریال را در این شبکه اجتماعی بارگذاری کنند. تقریبا یک ماه پیش، پس از از کار افتادن سیستم کپی رایت توییتر، کاربران شروع به آپلود ویدیوهای کامل در بخش‌های دو دقیقه‌ای کردند. بنابراین، کار چنین کاربرانی آسان تر شده است.

با توجه به این مشکل، کارکنان بخش مانیتورینگ محتوا و سیستم های خودکار مورد استفاده برای این کار باید تمرکز بیشتری روی این مشکل داشته باشند تا کاربران شروع به ارسال ویدیوهای دارای حق چاپ در این شبکه اجتماعی نکنند.

در حال حاضر، نمی دانیم که ایلان ماسک می خواهد با آپلود ویدیوهای طولانی در توییتر درآمد کسب کند یا همان قیمت سرویس Twitter Blue را می پذیرد. شاید این پلتفرم مانند یوتیوب شروع به ارسال تبلیغات بین ویدیوهای طولانی کند.

227227

دکمه بازگشت به بالا