بازگشت ۸۰ درصد زائران اربعین به کشور

بازگشت ۸۰ درصد زائران اربعین به کشور

مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ورود پرحجم زائران اربعین به پایانه‌های مرزی شش‌گانه طی امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر روزانه به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، داریوش باقرجوان با اشاره به بازگشت ۸۰ درصد زائران اربعین حسینی به کشور اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود زائران باقیمانده در عراق طی امروز و فردا به کشور بازگردند.

وی با اشاره به بسیج ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی برای انتقال زائران به شهرهای مقصد، در خصوص وضعیت تردد زائران در پایانه‌های مرزی بیان کرد: طی شب گذشته و امروز شاهد ورود پرحجم زائران به پایانه شهید سلیمانی در مرز مهران هستیم.

سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: در حالی که انتظار می‌رفت زائران در مسیر بازگشت در بازه زمانی سه روزه وارد کشور شوند، هم اکنون شاهد حجم بالای ورود زائران به کشور در همه پایانه‌های مرزی هستیم.

باقرجوان از اختصاص هرچه بیشتر ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی با هدف سرعت بخشیدن به ارائه خدمات به زائران و تخلیه پایانه‌های مرزی خبر داد.

سخنگوی ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به این که آمادگی لازم برای جابجایی مسافران در پایانه برکت فراهم شده است، تاکید کرد: با توجه به این که حجم تقاضای سه روزه زائران در بازه زمانی یک روزه اتفاق افتاده، ورود تدریجی ناوگان حمل‌و‌نقل به پایانه‌های مرزی موجب می‌شود زائران دقایق و ساعاتی را در انتظار باشند.

باقرجوان با اشاره به این که ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به میزان مورد نیاز برای جابجایی مسافران تدارک دیده شده است، ادامه داد: ورود این ناوگان با توجه به ظرفیت و حجم محورهای مواصلاتی تدریجی بوده تا بتوانیم پاسخگوی تقاضای زائران در سفرهای بازگشت باشیم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا