بنادر صیادی خور سمایلی و بندر امام (ره) لایروبی می‌شوند

خبر روزانه/ خوزستان تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین اداره کل شیلات استان خوزستان، استاندار بندرماهشهر و شرکت عملیات غیر صنعتی پتروشیمی امضا شد.

امروز 23 فروردین ماه طی جلسه ای که با حضور فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات، فریدون بندر فرماندار بندرماهشهر و مدیرکل شرکت عملیات غیرصنعتی پتروشیمی محسن ضمیمه زمزم برگزار شد، تفاهم نامه، تعمیر و بازسازی و خودسازی امضا شد. -بازسازی (RA) به پایان رسید.

فتح الله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان در این نشست با برشمردن فرصت های صیادی شهرستان بندرماهشهر بر لزوم اجرای طرح های آبزی پروری و شیلات در این شهرستان تاکید کرد.

وی طرح ۱۲ هزار هکتاری پرورش ماهیان دریایی در ماهشهر و طرح های پرورش ماهی باغ حوریات را از تاسیسات مهم صیادی این شهرستان دانست که امیدواریم با هماهنگی و حمایت مسئولان محلی و محلی در آینده نزدیک اجرایی شود. مقامات

ابوعلی با اشاره به اینکه حفظ منابع ارزشمند آبی برای نسل های آینده و اشتغال پایدار صیادان حائز اهمیت است، خواستار حمایت از بازسازی ذخایر دریایی با ساخت زیستگاه های مصنوعی و تقویت مراکز تکثیر دریایی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود صنایع بزرگ پتروشیمی در منطقه، با کمک و وام دهی این صنایع، در اجرای طرح های آبزی پروری و شیلات، شهرستان رونق تولید و اشتغال را تضمین می کند.

در ادامه فریدون بندرا فرماندار بندر ماهشهر نیز گفت: انشاءالله در آینده نزدیک شاهد عملیات لایروبی و بهسازی بنادر صیادی خور سماعیلی و بندر امام خمینی (ره) که یکی از آنها بود، خواهیم بود. بلند ترین. – مطالبات و نیازهای همیشگی شهر».

فرماندار بندر ماهشهر افزود: این پروژه ها شامل لایروبی، تعمیر و بازسازی بنادر صیادی خور سماعیلی و بندر امام خمینی (ره) و همچنین تعمیر، نگهداری و نگهداری شبکه برق این دو بندر صیادی است که اعتبار دارند. 60 میلیارد ریال. شورای راهبردی شهر اجرا می شود.

وی ادامه داد: یکی از مواهب الهی در بندر ماهشهر وجود امکانات مختلف ماهیگیری و قرار گرفتن در سواحل خلیج فارس و همچنین حضور صنعت پتروشیمی بر ارزش این هدایا افزوده است و ما وظیفه استفاده بهینه از این منابع است.» این امر ارزش افزوده منطقه و کشور را دوچندان می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا