پارکینگ ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) 3 هزار خودروی دیگر ظرفیت دارد

پارکینگ ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) 3 هزار خودروی دیگر ظرفیت دارد

معاون بهره برداری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در پارکینگ ترمینال سلام ۳ هزار فضای خالی دیگر برای پارک خودروها وجود دارد و مشکلی بابت تردد به این ترمینال با خودروی شخصی و تاکسی اینترنتی و فرودگاهی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبر روزانه، محمدرضا فردی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر تکمیل ظرفیت پارکینگ خودرویی ترمینال سلام و بسته شدن درب ورودی این ترمینال، ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت پارکینگ ترمینال سلام ظرفیت پذیرش بیش از  ۱۱ هزار خودرو را دارد و تا ظهر امروز ۸ هزار خودرو در آن پارک شده و همچنان برای پذیرش ۳ هزار خودرو فضای خالی وجود دارد.

معاون بهره برداری فرودگاهی ادامه داد امسال با آسفالت ریزی محوطه ۱۷ هکتاری مقابل ترمینال سلام تنها در دو هفته، امکان پذیرش ۶ هزار خودرو به ظرفیت پارکینگ خودرویی این ترمینال اضافه شد و از آغاز عملیات پروازهای اربعین در ۲۷ مردادماه تا ۲۰ شهریور ماه هیچ هزینه ای نیز برای پارک خودروها در پارکینگ ترمینال سلام دریافت نمی شود.

 محمد رضا فردی افزود استقبال گسترده زائران سیدالشهدا(ع) از سفرهای هوایی برای عزیمت به عتبات عالیات موجب شد تا پیش از آغاز عملیات پروازهای اربعین، تمهیدات ترافیکی ویژه ای در مسیرهای دسترسی به ترمینال سلام با هدف جلوگیری از ترافیک در اطراف ترمینال صورت گیرد و ۴ دستگاه خودرو ون نیز برای انتقال عابران از پارکینگ تا ورودی ترمینال در نظر گرفته شده است، ضمن آنکه یک مسیر مسقف مجهز به مه پاش برای کاهش گرما به منظور تردد عابران پیاده تا ورودی ترمینال آماده گردید.

معاون بهره برداری فرودگاهی گفت ترمینال سلام با مساحت ۵۴ هزار متر مربع، بعنوان پر ترافیک ترین ایستگاه در عملیات پروازهای اربعین در کشور تاکنون میزبان ۱۱۸۱پرواز وحدود  ۱۶۲هزار نفر از زائران بوده و بیش از ۶۰۰ نفر به صورت تمام وقت در طول ۲۴ ساعت در این ترمینال مشغول خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا