علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این جلسه سید حامد گنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمحی معاون توسعه و نوآوری و همچنین امیرحسین باقری معاون فروش و بهره برداری و حسن مختاریان معاون فنی رئیس جمهور سخنرانی کردند. رئیس جمهور در این نشست به سوالات خبرنگاران در مورد جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متمایز پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال تجربه، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شده است، گفت: فعالیت های عمده تارا از سال 1400 تاکنون آغاز شده است و اکنون در تلاش است تا به طور همه جانبه به مشکلات موجود فکر کند. و نیازهای مردم امروز، ارائه راه حل های دیجیتال برای بهبود تجربه خدمات مالی و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.

سید حامد گنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، تامین اجتماعی شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیرا خدمات اعتباری خرد فردی را ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. “این اتفاق افتاد.”

وی گفت: در حوزه خدمات و سازمان‌ها، تارا با ارائه خدمات مالی و اعتباری به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور، بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار ارائه کرده است.

وی به برخی از ویژگی ها و مزایای تارا که بر اساس آن این اپلیکیشن ساخته شده است، اشاره کرد: به امید حمایت از گروه صنعتی گلرنگ در زمینه عرضه کالا و فروش و 50 سال سابقه، تجربه کاربری ویژه و منحصر به فرد “، “گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 شعبه در زمینه های مختلف اعم از کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، زیورآلات، آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، خدمات” بیمه و …” درآمدهای غیر وصولی و کارمزد «، بهبود عملکرد نسبی افراد «و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازپرداخت وجوه اعتباری به کاربران در وام های انفرادی کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و شخص وارد کننده رکورد” آنها منفی می شوند و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

وی گفت: باید قول بدهیم که تارا چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات هنوز در ابتدای توسعه است و برنامه‌هایی که انجام شده تا پایان امسال و سال‌های آینده نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را می‌دهد. شعار تارا با عنوان “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر یکپارچه در مورد مشکلات و نیازهای مردم از امروز اجرایی می شود و می توان گفت که این خدمات مطابق با دین تجارت است. نسبت به مردم و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «برندها و شرکتها قابل تفسیر هستند».

سخنران بعدی این نشست وحید شامهی معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که به تشریح چرایی و چگونگی شکل گیری، اندازه و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم انداز آینده آن پرداخت.

وحید شامهی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا بر روی ارائه وام های شرکتی و انبوه تمرکز داشت، گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا خدمات جدیدی را از تارا به نام «وام خرد» یا «اکنون بخرید، دیرتر پرداخت کنید» را ارائه و راه اندازی کنیم. او در جهان مشهور است.

شامهی با اشاره به اینکه واحد اعتبارات خرد تارا فاقد چک، قبض، ضامن و تعهد و کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت کل مراحل ثبت نام را انجام دهند. ، احراز هویت و تایید را انجام داده و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان وام دریافت می کند و در 4500 شعبه فروش شخصی و خروجی در سراسر کشور خرید می کند. لازم به ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا با سرعت بالایی در حال انجام است.

وی گفت: TARA به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی زندگی سالم تری داشته باشند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً در دو ماه پرداخت می کند، به نفع اوست. …»

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار اتکا به اعتماد مطلق به کار گرفته شود و برنامه ریزی شود. در عین حال ممکن است نیاز به تغییر ذهنیت و فرهنگ خود در ایران داشته باشیم تا مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر نقاط جهان) استفاده کنیم.»

تارا یک سرویس اعتبار خرد باز می کند

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از وام باید 30 روز و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: روز به روز بیشتر می شود.

در این نشست امیرحسین بیل مکانیکی معاون فروش و بهره برداری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها صحبت کرد و گفت یکی از اهدافی که مخاطبان سازمانی برای آن از خدمات تارا استفاده می کنند. افزایش تجربه است. “این برنامه جبران نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: برای پاسخگویی بهتر به نیازها و خواسته‌های خانواده‌های ایرانی، در تلاش هستیم تا پذیرش‌کنندگان تارا را در حوزه‌ها و رده‌های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی مجموعه نیز در سخنانی با بیان اهمیت امنیت هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی، گفت: وجود دارد.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت از طریق تارا حتی به صورت آفلاین نیز قابل انجام است و نیازی به اینترنت ندارد. معماری مورد استفاده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری‌های مختلف و زبان‌های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در پایان این نشست سران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

لازم به ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا قابلیت بازپرداخت ۳ درصد از هر خرید را دارد که برای تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این پشتیبانی از شماره تارا 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

لازم به ذکر است، نشست رسانه ای ارائه اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه ارتقاء رفاه مالی) ساعت 14:00 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور اصحاب رسانه و اصحاب رسانه برگزار شد. سایر شرکت کنندگان و مهمانان

دکمه بازگشت به بالا