تحلیل اجرای آزمایشی طرح ترافیک پایتخت از شنبه/ بازنگری در اجرای طرح در صورت گسترش کرونا

فرمانده عملیات علیه تاج در کلانشهر تهران از افزایش بازدید از تاج و بستری در بیمارستان ها خبر داد و همزمان گفت: از امروز (شنبه) یک مرحله آزمایشی طرح ترافیک اجرا می شود ، اما این موضوع مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت. ، و البته با تأیید ستاد ملی تاج ممکن است تصمیمات جدیدی برای تجدید نظر در آن گرفته شود.

به گزارش خبر روزانه ، دکتر علیرضا زالی در مورد وضعیت تاج در تهران گفت: “باید بدانیم که آیا در حال حاضر ما همچنان قله اول تاج را ادامه می دهیم و روی موج اول حرکت می کنیم ، یا اینکه آیا در مراحل شکل گیری اوج دوم بیماری هستیم یا خیر.” تحقیقات جامع تحلیلی باید ما را قادر به تحلیل وضعیت کند.

وی افزود: در تهران تعداد مراجعین پزشکی ما در حال افزایش است و در مقایسه با 24 ساعت گذشته تعداد کلینیک های سرپایی ما 7.9 درصد افزایش یافته است. تعداد افرادی که به مراکز درمانی ما در تهران مراجعه می کنند 3.5 درصد افزایش یافته است ، اما امروز تعداد ما 10.1 درصد است. به عبارت دیگر ، در کل 10.1 مشتری تاج در بخش بهداشت بستری شدند که نشان از لزوم توجه به موارد پیشگیری از بیماری دارد.

هال ادامه داد: “دو پلی کلینیک در تهران که صبح امروز آنالیز کردیم ، افرادی را بستند که 10 روز گذشته با این بیماری در تماس بوده اند. افرادی هستند که مسافرت کرده اند و علت اصلی بیماری آنها سفر بوده است.” یکی از مطالعات ما در یکی از بیمارستانهای هدفمند تهران نشان می دهد که 60٪ از بیماران بستری دارای سابقه سفر در استان هستند ، نشان می دهد که بخشی از موج جدیدی که در تهران رخ داده سفر بعدی است که اتفاق افتاد ، در حالی که ما همیشه استرس می زنیم. این سفرها می تواند بسیار خطرناک باشد و روند کنترل بیماری را در تهران مبهم کند. به طور طبیعی ، ماه ژوئن یک تعطیلات طولانی برای ماهیگیری است و ما می توانیم در هنگام مسافرت مشکلات سلامتی زیادی داشته باشیم.

فرمانده عملیات عملیات تاج در منطقه کلانشهر تهران روز شنبه گفت: ما شنبه ها یک مطالعه شبیه سازی را در تهران انجام دادیم و به این نتیجه رسیدیم که حتی اگر 5000 نفر از مترو یا اتوبوس استفاده کنند ماسک نمی پوشند. این برای گسترش بیماری کافی است. بنابراین ، 10 درصد افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند بسیار مهم هستند و 10 درصد طبق آمار ما بین 70 هزار تا 80 هزار نفر هستند که می توانند به طور جدی طرح بیماری را در ناوگان حمل و نقل تهران مختل کنند و نگران باشند.

هال گفت: “به گفته وزیر بهداشت ، مرحله آزمایشی این طرح از روز شنبه اجرا می شود. مطمئناً این موضوع مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت ؛ و خدای ناکرده ، ناوگان عمومی تغییرات چشمگیر در بیماری ایجاد می کند یا در شیوع بیماری ایجاد مشکل می کند.” طبیعتاً با تأیید ستاد ملی تاج می توان تصمیمات جدیدی را برای تجدید نظر در آن گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا